Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.

Nyní je jisté, že provoz na některých tratích bude zastaven nejdříve s 1. změnou jízdního řádu, tj. od 26.2.2006. Na kterých tratích se skutečně zastaví provoz se dozvíme později. Je možné, že se kraj bude řídit i peticemi, které dostává. Středočeský kraj se chce také dohodnout s pražským primátorem na financování vlaků, které jsou využívány zejména Pražany.
Původní zpráva z 9.10.2005:
Středočeský krajský úřad navrhl několik tratí, na kterých by měla být zastavena osobní doprava, respektive navrhl tratě, které by přestal dotovat. To vyvolalo řadu nevole a petičních akci.
Petiční akce byla ukončena. O dalším vývoji Vás budeme informovat.
Karel Chýla
| 30.10.2005 (14:56)

Související zprávy



02.11.2005 (10:05)
samozrejme to berte jako ftipek na stupidni petici.


02.11.2005 (10:03)
Ad sergej: Co takhle otočit závory přes koleje, aby automobilisti mohli nerusene jezdit jak to bylo kdysi v jedne reklamě


01.11.2005 (19:01)
Petice proti houkání mě opravdu dostala. Jak vidím, tak v téhle zemi se klidně může vyskytnout i petice proti foukání vítru, nebo proti zpěvu ptáků...
Je dost pravděpodobné ( tak to totiž většinou bývá), že ti, co tuhle petici podepsali, patří k té sortě lidí, co se snaží přejet přejezd i 2 metry před vlakem. Pakliže v téhle společnosti se budou takoví idioti vyskytovat, pak budou muset vlaky před přejezdem houkat, i kdyby na něm byly dvojté závory i s ostnatým drátem.
Je dost pravděpodobné ( tak to totiž většinou bývá), že ti, co tuhle petici podepsali, patří k té sortě lidí, co se snaží přejet přejezd i 2 metry před vlakem. Pakliže v téhle společnosti se budou takoví idioti vyskytovat, pak budou muset vlaky před přejezdem houkat, i kdyby na něm byly dvojté závory i s ostnatým drátem.


01.11.2005 (16:56)
Ten člověk, co organizoval petici proti houkání vlaků má možná u auta vyprázdněný tlumič a vyžívá se v tom, jak mu to řve.
01.11.2005 (16:18)
ad Radim_c : Plně se s vaším názorem ztotožňuji, bohužel o "téééééchnike" nahrazující výpravčí Českých drah a.s. nerozhodují ČD a.s., nýbrž SŽDC s.o., která je však závislá na státním rozpočtu, tedy tom co "urve" ministr dopravy na investice.
A nejde jen o výpravčí …
Zanedbanost infrastruktury je cca 200 miliard korun …
A nejde jen o výpravčí …
Zanedbanost infrastruktury je cca 200 miliard korun …


01.11.2005 (13:50)
M. Zikmund: ČD skutečně živí výpravčí v místech, kde jsou úplně zbyteční, respektive snadno nahraditelní technikou :-(
01.11.2005 (12:54)
Nádherný zápis z Kocourkova. Ještě lepší jsou stenozáznamy některých jednání (pokud se k ním člověk dostane a má chuť a čas to číst). Takže nezapomeňte že ve Středočeském kraji mají také Petici proti houkání :-) A ty 2 kilometry možná vlastní na Měsíci a ČD jim tam nejezdí a nejezdí...


01.11.2005 (9:40)
Zapis jednani Rudenskeho zastupitelstva o trati 173:
c) PhDr. Kozáková podala komentář k příloze č. 6 materiálů k jednání. Zastupitelstvo Středočeského kraje rozhodlo neobjednávat od ČD základní dopravní obslužnost na trati 173 – Praha – Rudná Beroun. To znamená, že trať nebude dotovaná. Nejedná se o úplné zrušení tratě, nákladní železniční doprava bude zachována. Osobní železniční doprava na této trati není sice příliš využívaná, ale z hlediska dalšího intenzivního rozvoje Prahy západ má její zachování perspektivu. Pokud se jednou zruší, již se neobnoví. Zastupitelstvo by mělo k záměru vyjádřit svůj nesouhlas.
P.Junek – mohu doložit, že Rudná je vlastníkem několika km tratě. Před 2. světovou válkou se stát zavázal tuto trať provozovat. Jakmile povolíme zrušení trati, budou časem zrušeny koleje.
Ing. Zdvořák – nejde o zrušení trati, ale o zrušení osobní dopravy. Kdysi byla na úřadu petice, že vlaky ruší svým houkáním, zrušením osobní dopravy by se tento problém vyřešil. Jsem pro zrušení osobní železniční dopravy.
Mgr. Kasal – jsem proti zrušení osobní železniční dopravy. Zástupci kraje vysvětlili důvody zrušení, problém je v tom, že trasa není v síti PID. Dle informací Praha jedná s ČD o objednání této služby do Řeporyj, resp. do Zbuzan, případně až do Rudné, kde je možné soupravu otočit.
p. Tomšů – z materiálů nevyplývá, že se ruší osobní doprava. Je tu jen, že kraj vyřazuje trať ze základní osobní obslužnosti, proto navrhuji doplnit usnesení o požadavek zařazení tratě do PID. Máme rozhodnutí ČD?
Mgr. Kasal – toto rozhodnutí sice nemáme, ale ČD veřejně deklarovaly záměr zrušit osobní dopravu
Ing. Polová – cestující, kteří nemají průkazku na MHD, si musí koupit nejprve jízdenku na vlak a na Smíchově jízdenku na MHD.
Městské zastupitelstvo nesouhlasí se zrušením osobní železniční dopravy na trati 173 Praha-Smíchov- Beroun
a doporučuje zařadit uvedenou osobní dopravu do systému PID. 9 hlasů pro, 1 hlas proti
c) PhDr. Kozáková podala komentář k příloze č. 6 materiálů k jednání. Zastupitelstvo Středočeského kraje rozhodlo neobjednávat od ČD základní dopravní obslužnost na trati 173 – Praha – Rudná Beroun. To znamená, že trať nebude dotovaná. Nejedná se o úplné zrušení tratě, nákladní železniční doprava bude zachována. Osobní železniční doprava na této trati není sice příliš využívaná, ale z hlediska dalšího intenzivního rozvoje Prahy západ má její zachování perspektivu. Pokud se jednou zruší, již se neobnoví. Zastupitelstvo by mělo k záměru vyjádřit svůj nesouhlas.
P.Junek – mohu doložit, že Rudná je vlastníkem několika km tratě. Před 2. světovou válkou se stát zavázal tuto trať provozovat. Jakmile povolíme zrušení trati, budou časem zrušeny koleje.
Ing. Zdvořák – nejde o zrušení trati, ale o zrušení osobní dopravy. Kdysi byla na úřadu petice, že vlaky ruší svým houkáním, zrušením osobní dopravy by se tento problém vyřešil. Jsem pro zrušení osobní železniční dopravy.
Mgr. Kasal – jsem proti zrušení osobní železniční dopravy. Zástupci kraje vysvětlili důvody zrušení, problém je v tom, že trasa není v síti PID. Dle informací Praha jedná s ČD o objednání této služby do Řeporyj, resp. do Zbuzan, případně až do Rudné, kde je možné soupravu otočit.
p. Tomšů – z materiálů nevyplývá, že se ruší osobní doprava. Je tu jen, že kraj vyřazuje trať ze základní osobní obslužnosti, proto navrhuji doplnit usnesení o požadavek zařazení tratě do PID. Máme rozhodnutí ČD?
Mgr. Kasal – toto rozhodnutí sice nemáme, ale ČD veřejně deklarovaly záměr zrušit osobní dopravu
Ing. Polová – cestující, kteří nemají průkazku na MHD, si musí koupit nejprve jízdenku na vlak a na Smíchově jízdenku na MHD.
Městské zastupitelstvo nesouhlasí se zrušením osobní železniční dopravy na trati 173 Praha-Smíchov- Beroun
a doporučuje zařadit uvedenou osobní dopravu do systému PID. 9 hlasů pro, 1 hlas proti


31.10.2005 (19:22)
Jednoduché to sice opravdu není,já jsem si ale nemohl odpustit nereagovat na blábol pana Františka.
31.10.2005 (19:19)
ad Dotace : nehodlám vést polemiku o tom, čím jsem se podrobněji nezabýval.
Zjistil jsem si, že problém řeší nařízení vlády číslo 493/2004 Sb., ale i bez podrobnějšího prostudování nějakého metodického návodu to myslím není tak jednoduché, jak to presentujete.
Především jak se řeší situace, kdy se jízdné platí mimo vozidlo u spojů jedoucích v rámci PIDu (předem zakoupené jízdenky buď pro jednotlivou jízdu nebo předplatní, [EGRONET v Karlovarském kraji]), které platí úřad pana Bendla …
Některé autobusy zajišťující dopravní obslužnost jezdí v rámci dvou "krajů", například Česká Lípa – Děčín (Ústecký / Liberecký) …
Zjistil jsem si, že problém řeší nařízení vlády číslo 493/2004 Sb., ale i bez podrobnějšího prostudování nějakého metodického návodu to myslím není tak jednoduché, jak to presentujete.
Především jak se řeší situace, kdy se jízdné platí mimo vozidlo u spojů jedoucích v rámci PIDu (předem zakoupené jízdenky buď pro jednotlivou jízdu nebo předplatní, [EGRONET v Karlovarském kraji]), které platí úřad pana Bendla …
Některé autobusy zajišťující dopravní obslužnost jezdí v rámci dvou "krajů", například Česká Lípa – Děčín (Ústecký / Liberecký) …
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info

informacni okenko