Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Středočeský krajský úřad přehodnotil svůj původní záměr zastavit dotace a tím i provoz na devíti středočeských regionálních tratích. Kraj prohlašuje, že jednal na základě čísel, které obdržel od Českých drah. České dráhy v dokumentu tvrdily, že se na vyjmenovaných tratích přepraví minimální počet cestujících. Jak k číslům přišly se jen těžko dozvíme.
Nyní je jisté, že provoz na některých tratích bude zastaven nejdříve s 1. změnou jízdního řádu, tj. od 26.2.2006. Na kterých tratích se skutečně zastaví provoz se dozvíme později. Je možné, že se kraj bude řídit i peticemi, které dostává. Středočeský kraj se chce také dohodnout s pražským primátorem na financování vlaků, které jsou využívány zejména Pražany.
Původní zpráva z 9.10.2005:
Středočeský krajský úřad navrhl několik tratí, na kterých by měla být zastavena osobní doprava, respektive navrhl tratě, které by přestal dotovat. To vyvolalo řadu nevole a petičních akci.
Petiční akce byla ukončena. O dalším vývoji Vás budeme informovat.
Nyní je jisté, že provoz na některých tratích bude zastaven nejdříve s 1. změnou jízdního řádu, tj. od 26.2.2006. Na kterých tratích se skutečně zastaví provoz se dozvíme později. Je možné, že se kraj bude řídit i peticemi, které dostává. Středočeský kraj se chce také dohodnout s pražským primátorem na financování vlaků, které jsou využívány zejména Pražany.
Původní zpráva z 9.10.2005:
Středočeský krajský úřad navrhl několik tratí, na kterých by měla být zastavena osobní doprava, respektive navrhl tratě, které by přestal dotovat. To vyvolalo řadu nevole a petičních akci.
Petiční akce byla ukončena. O dalším vývoji Vás budeme informovat.
Karel Chýla | 30.10.2005 (14:56)
Související zprávy
Tomáš Valenta
28.10.2005 (12:02)
Včera jsem se svezl z Lužce nad Vltavou do Vraňan a pak přes Straškov do Zlonic. Musím bohužel konstatovat, že počet cestujících nebyl nijak závratný. Z Lužce jeli tři a ze Straškova pak kromě mě a zaměstnance ČD jedna slečna. Avšak zhruba 35 lidí cestovalo z Vraňan do Straškova, což je na místní poměry docela dost. Na vlak buhužel málo. Zastávky jsou většinou v polích a daleko nic.
860 003
26.10.2005 (22:25)
To víš že jo, a on uvízne na spadaném listí v Kmetiněvsi a od Straškova pro něj pojede Zamračená.
Jo kdyby zůstala spojka Středokluky-Hostivice...
Jo kdyby zůstala spojka Středokluky-Hostivice...
Petr
26.10.2005 (18:28)
Kdo se chce svézt rychlíkem po trase Zlonice - Straškov - Vraňany (nebo opačně), má příležitost v neděli 30. a v pondělí 31. 10. V důsledku výluky mezi Olovnicí a Zvoleněvsí pojedou objízdnou trasou rychlíky R 910, 912, 913 a 1415 (v neděli), resp. 911 (v pondělí). Tato výluka probíhala asi i v sobotu 22. 10., neboť jsme se (Os 9615 do Prahy) míjeli ve Vraňanech s R 910 do Chomutova. Viz též http://www.cd.cz/index.php?action=article&id=29078
25.10.2005 (0:44)
peterka: Kellera jsem za gymnaziálních let taky četl, blisty stále čtu a přesto věřím v neoklasickou ekonomii, jak je to možné?
nedrážník
24.10.2005 (23:34)
...pokr:cena je celková, bez sponzorů....
Nedrážník
24.10.2005 (23:33)
To M Zikmund: ptal jste se, kolik jsem jako objednávající zaplatil, tedy říkám znovu cca. 7000Kč (přesně to teď nebudu hledat, ale je to aktuální cena). Obsahuje vše (samozřejmě Praha - Tábor by to bylo víc, jelikož byste musel přičíst cenu za návoz z deponie, což se nás netýkalo)
24.10.2005 (17:59)
to Nedrážník :
Jakých akcích ? Tím jako míníte příležitostné jízdy v rámci "nějakých" oslav výročí trati apod. Pokud vím, tak se na úhradě nákladů spojených s takovou akcí podílejí i různí "sponzoři" formou reklamy, kteří jsou uvedeni na plakátech informujících o příslušné akci.
Mne by zajímalo, kolik zaplatíte dopravci za jízdu Hurvínkem (M 131.1) řekněme z Prahy do Tábora a zpátky (cca 200 km).
Jakých akcích ? Tím jako míníte příležitostné jízdy v rámci "nějakých" oslav výročí trati apod. Pokud vím, tak se na úhradě nákladů spojených s takovou akcí podílejí i různí "sponzoři" formou reklamy, kteří jsou uvedeni na plakátech informujících o příslušné akci.
Mne by zajímalo, kolik zaplatíte dopravci za jízdu Hurvínkem (M 131.1) řekněme z Prahy do Tábora a zpátky (cca 200 km).
peterka
24.10.2005 (16:04)
Tak jsem byl zvědavej na reakci na můj bodanec ha zabralo to, teď si jdu číst studii prof Kellera o konci sociálního státu, doporučuji všem ekonomům, protože až se systém totálně posype, tak úvahy o volné neviditelné ruce trhu budou k ničemu. Je zajimavé jak v tomto státě má tuhý kořínek bolševismus, jen dostává jinou barvu.
Pokud se týká ropné krize a budoucího ekologického šoku doporučuju www.blisty.cz , právě jsem dočetl.
Pokud se týká ropné krize a budoucího ekologického šoku doporučuju www.blisty.cz , právě jsem dočetl.
Nedrážník
24.10.2005 (14:24)
To: Miroslav Zikmund
mám namysli komplet vše (tedy cenu, jakou jsem dopravci zaplatil)...Ono to lze snadno zjistit i z cen jízdenek, které jsou na jejich akcích....
mám namysli komplet vše (tedy cenu, jakou jsem dopravci zaplatil)...Ono to lze snadno zjistit i z cen jízdenek, které jsou na jejich akcích....
Jan Kubeš
24.10.2005 (8:38)
Možná, že je to známka toho, že se začíná rozhýbávat trh v osobní železniční dopravě. A to je dobře. JK
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko