..: České dráhy chystají revitalizaci více než 60 stanic :..
České dráhy České dráhy - Celkem více než 60 nádražních budov Českých drah – včetně přilehlého okolí by v následujících letech mělo projít komplexní revitalizací. Ta bude zahrnovat nejen celkové omlazení interiéru i exteriéru nádražních budov, ale především přinese zásadní zvýšení kvality odbavovacích a dalších služeb poskytovaných cestujícím na železničních stanicích Českých drah.
Strategie, kterou České dráhy označují jako „ŽIVÉ NÁDRAŽÍ“, má za cíl jediné – učinit z nádraží respektovanou součást městských center, kam lidé chodí rádi nejen, když někam cestují. Součástí strategie je také projekt revitalizace nádraží v Praze, Karlových Varech a Mariánských Lázních realizovaný ve spolupráci se společností GrandiStazioni a projekty rekonstrukce nádraží Praha – Smíchov a Masarykovo nádraží připravované ve spolupráci s dalšími subjekty.

Tisková zpráva ČD

Railman Poslat mail autorovi | 27.6.2005 (22:17)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
ToBr
02.07.2005 (18:35)  
Nevíte někdo jestli se bude modernizovat i žst. Žďár nad Sázavou?
zvědavec
29.06.2005 (10:45)  
Tuhle tiskovku ocitovala spousta médií. Od ŽelPage bych ale čekal, že nabídne seznam těch 60 stanic.
28.06.2005 (23:02)  
Nádraží v Lipsku bylo zrekonstruováno v roce 1998 a nemá s Italama nic společného. To Grandi Stazioni teprve vznikala. Až v roce 2000 dokončila svůj pilotní projekt Roma Termini, tehdy do toho vstoupila Eurostazioni a vznikl projekt na 12 dalších nádraží. V roce 2002 vyhrála tender u Českých drah.
registrovaný uživatel Sergej
28.06.2005 (20:56)  
Tak nedostatku peněz se taky neobávám, já tím spíš narážel na to, že bude div, když se doopravdy s tou rekonstrukcí začne příští rok. Jinak bych se divil, že je to jejich první zahraniční projekt, protože jsem někde četl, že zrekonstruovali i nárží v Lipsku.
28.06.2005 (20:11)  
Grandi Stazioni je akciovka ze 60% vlastněná italskými státními železnicemi Gruppo FS S.p.A., a zbytek firmou Eurostazioni, vlastněnou skupinami Pirelli, Benneton, SNCF aj., takže se nedostatku peněz nebojím. Navíc oni se těmi třemi českými nádražími docela chlubí, jako první zahraniční investicí, takže to nebudou chtít zkazit.
registrovaný uživatel Mates 
28.06.2005 (20:06)  
po par dnech travenejch na hlavaku od "otviracky do zaviracky" musim rict ze ze strany policie je delano to, co zakon umoznuje a hlidky sou dost casty. Sem zvedav jaky opatreni se udela, aby takto nedopadla i nova rekonstruovana hala ...

http://sc.ic.cz/pruzkum.JPG
registrovaný uživatel Sergej
28.06.2005 (17:45)  
Doufám, že se ještě někdy té rekonstrukce hlaváku dočkám. Pořád se odkládá, původně se mělo začít už loni, pak letos v letě, teď tvrdí, že až v polovině příštího roku a příští rok se pravděpodobně dozvíme, že firma GrandiStazioni se dostala do finančních problémů, takže se rekonstrukce odkládá na neurčito.
registrovaný uživatel MirekM  mail  
28.06.2005 (13:33)  
Martin: Tahleta tři nádraží už jsou v pokročilejší fázi, je dohodnutý jejich pronájem společnosti Grandi Stazioni apod.
registrovaný uživatel Lenny
28.06.2005 (13:03)  
Oni většinou stojí ve společném vestibulu s metrem a v tom je ten problem. V prostorech ČD na hlavaku jsou jen vyjímečně+ protože je odtud vyhazuji. Spíš by pomohli častější kontroli policajtu.
registrovaný uživatel Waszyn
28.06.2005 (12:06)  
pár postřehů k hlaváku v praze
možná by pro začátek stačilo zaměstnat pár ostrých hochů kteří by nekompromisně vyhazovali každého(známé firmy nejlépe už ve dveřích) kdo tam nemá co dělat (bezdomovci,šlapky,feťáci,somráci).
Tím by se to tam značně zlepšílo. Ono to není úplně jen o modernizaci, ale taky o tom kdo se tam pohybuje a jaké tam jsou provozovny ( do heren, zastavaren přece nikdo z cestujících nechodí tak proč to tam proboha je???)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko