Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ČD vs. Connex - Po delší době pro Vás mám novou anketu. Její téma je: "Představte
si, že ve stejný čas, za stejné peníze pojede z Pardubic do Liberce nebo opačně
spoj dvou společností. Kterou společnost a vozidlo byste si vybrali?" Na
výběr máte ČD a jejich 854+Btn nebo Connex s Desirem.
Minulá anketa: "Myslíte si, že by případná stávka železničářů něco vyřešila?"
A jak jste odpovídali? Nejvíce hlasů bylo pro možnost "Ano, klesl by objem přeprav a propustilo by se více lidí (520 hlasů)", "Ne, zůstalo by vše při starém (300 hlasů)", Ano, vedení ČD přestane propouštět (44 hlasů).
Minulá anketa: "Myslíte si, že by případná stávka železničářů něco vyřešila?"
A jak jste odpovídali? Nejvíce hlasů bylo pro možnost "Ano, klesl by objem přeprav a propustilo by se více lidí (520 hlasů)", "Ne, zůstalo by vše při starém (300 hlasů)", Ano, vedení ČD přestane propouštět (44 hlasů).
Karel Chýla | 2.6.2005 (22:35)
Související zprávy
05.06.2005 (10:54)
Ty přechodový dvěře se snad řešili přímo zde na fóru, je to prostě k přecházení vlakových čet mezi vozy. Docela dost se to využívá, alespoň tam, kde jsem byl svědkem. A co se designu týče, ten je snad dvanáct patnáct let starý, vychází z 842, které jsou ještě starší a v té době nebyly zřejmě na design takové nároky jako dnes.
Gor
05.06.2005 (10:42)
Ty mustky na kazde strane si objednaly CD.
Jejich ucel mi taktez unika.
Jo, ta krabice to je proste vec vkusu. Ja rikam, ze tvarove vystrelky zbytecne prodrazuji skrin a stezuji pripadne opravy a proti tomu tvaru nic nemam. (nerikam, ze to ma mit hranata i cela)
Co se vam nelibi na dverich mi nejak unika...
Jejich ucel mi taktez unika.
Jo, ta krabice to je proste vec vkusu. Ja rikam, ze tvarove vystrelky zbytecne prodrazuji skrin a stezuji pripadne opravy a proti tomu tvaru nic nemam. (nerikam, ze to ma mit hranata i cela)
Co se vam nelibi na dverich mi nejak unika...
Mužík
05.06.2005 (10:16)
Ad Tomino
> Ve vlaku se nacházelo spousta "Kravaťáku"od ČD! Tak tady máte to vlastenectví.Nevím co tam pohledávali?
Byli pozváni, stejně jako SŽDC. ČD je totiž provozovatelem dráhy.
> Ve vlaku se nacházelo spousta "Kravaťáku"od ČD! Tak tady máte to vlastenectví.Nevím co tam pohledávali?
Byli pozváni, stejně jako SŽDC. ČD je totiž provozovatelem dráhy.
Web
04.06.2005 (23:17)
Gor: No, ono je otázka, proč musí být můstky na každé straně, pokud to má jezdit a) samo, nebo b) s řidičákem... A nakonec celá kastle je hrozně krabicoidní, kdo může za to? Okna a dveře, ne vagonka? Podívejte se na Student Agency, kolik lidí dokázala nalákat jenom na to, jak ty busy vypadaj ZVENČÍ.
Poborskii: Přesně tak, proto mě ta diskuse velice baví a zajímá ;)
PS: Krásný případ toho, jak se podle mě nemá dělat "vlastenectví" je výběr Oktávky jako nejhezčí auto před Ferrari, medvědem a bavorákem ;)
Poborskii: Přesně tak, proto mě ta diskuse velice baví a zajímá ;)
PS: Krásný případ toho, jak se podle mě nemá dělat "vlastenectví" je výběr Oktávky jako nejhezčí auto před Ferrari, medvědem a bavorákem ;)
04.06.2005 (21:57)
Nemůžu si pomoct, ale mám pocit, že tyto diskuze na téma ČD vs. Connex a 854 vs. Desiro, než by něco vyřešili či objasnili, jsou rozhodně vynikající témata pro sociology, psychology a psychiatry. A v budoucnu pro historiky. Jen tak dál.
Gor
04.06.2005 (21:33)
Um, myslite si, ze dyzajn skrine 843 je vina vagonky? Ja bych rekl, ze cely design cel je poplatny pozadavku na prechodove mustky na celech.
Web
04.06.2005 (17:19)
Ad Tomino: Kdyby byla dopravní politika státu zaměřena proti železnici, tak sem s tím Desirem asi nebudou moc chtít, že...
Já doufám, že se tohle povede a že to bude impuls i pro ČD - a třeba to povede i k výrobě nějakého pěkného českého motoráčku, u kterého snad autoři nezapomenou ani na "dobový" design ;) To že zaměstnanci firmy, která jim dává výhody, o jakých se ostatním pracujícím ani nesnilo, nemají k této špetku úcty není o vlastenectví... Nicméně Čecháka, jakkoliv ho nemám rád, bych tam zrovna ještě pochopil.
Já doufám, že se tohle povede a že to bude impuls i pro ČD - a třeba to povede i k výrobě nějakého pěkného českého motoráčku, u kterého snad autoři nezapomenou ani na "dobový" design ;) To že zaměstnanci firmy, která jim dává výhody, o jakých se ostatním pracujícím ani nesnilo, nemají k této špetku úcty není o vlastenectví... Nicméně Čecháka, jakkoliv ho nemám rád, bych tam zrovna ještě pochopil.
Tomino
04.06.2005 (16:54)
Před pár dny se jela reprezentační jízda Desirem společnosti Connex v trase Zittau-Liberec-Turnov-Libuň-Stará Paka-Jaroměř-Pardubice.Jelo se oklikou přes 041 a 064 z důvudu výluky mezi St.Pakou a Semily.Mohla to být zajímavá jízda z Libuně do Lomnice.Zde se určitě ukázali jízdní vlastnosti Desira.Ve vlaku se nacházelo spousta "Kravaťáku"od ČD! Tak tady máte to vlastenectví.Nevím co tam pohledávali? A také tam byl šéf FSČR "pan"Čechák.Škoda,že se nedají za jízdy otevřít dveře!Pokud mě paměť neklame tak koleje patří SŽDC a panáci od národního dopravce se tam nemají co producírovat! A co se týká Desira.Je to jednotka poplatná této době a ČD nemají žádné vozidlo v této kategorii,které jí může konkurovat. To,že by jsme si mohli sami vyrobit moderní vozidlo je pravda,ale to je taky vše.Dopravní politika státu je přímo zaměřena proti železnici a zástupci ČD této situaci jen nahrávají.Stačí se podívat na jedno nábřeží v Praze,kde sídlí další v řadě neschopných šéfů drah.
Evropan
04.06.2005 (16:28)
Pokud chcete takhle "diskutooooovat" není lepší zdejší diskuzní fórum? :)
http://forum.zelpage.cz/viewtopic.php?t=23
http://forum.zelpage.cz/viewtopic.php?t=23
04.06.2005 (12:26)
Railway Kárl: Jó tomu říkám "vlastenectví" - jezděte s českou firmou ať jsou její služby kvalitní nebo ne.
Tak tohle milej Kárle žádné vlastenectví není, je to hloupost. Mnohem víc prospěješ vlasti, když si vybereš firmu, která poskytuje lepší služby.
Tak tohle milej Kárle žádné vlastenectví není, je to hloupost. Mnohem víc prospěješ vlasti, když si vybereš firmu, která poskytuje lepší služby.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko