Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.

Minulá anketa: "Myslíte si, že by případná stávka železničářů něco vyřešila?"
A jak jste odpovídali? Nejvíce hlasů bylo pro možnost "Ano, klesl by objem přeprav a propustilo by se více lidí (520 hlasů)", "Ne, zůstalo by vše při starém (300 hlasů)", Ano, vedení ČD přestane propouštět (44 hlasů).
Karel Chýla
| 2.6.2005 (22:35)

Související zprávy



05.06.2005 (17:47)
to: Cestující
Samozřejmě to byla pouze teoretická úvaha, ale jde vidět co všechno ČD (ne)dělají, aby dostali zákazníky ke konkurenci (teda pokud to jde). ;-)
Samozřejmě to byla pouze teoretická úvaha, ale jde vidět co všechno ČD (ne)dělají, aby dostali zákazníky ke konkurenci (teda pokud to jde). ;-)
05.06.2005 (17:25)
InterCity: To by asi záviselo na ceně, přístupu obou společností k zákazníkům, stavu ovzidel atd. Ale situace, že by ČD měly Desiro, je stejně jenom sci-fi.


05.06.2005 (16:23)
To InterCity
Jistě, že by si vybrali ČD. Většina cestujících nemůže žít bez usmoleného průvodčího, "vítajícího" cestující pokřikem " .... kóóóntrola jíízdních dokladůůů", co se v Desiru, kde je vcelku ticho, bude obvzláště dobře rozléhat. A kafe na palubě substrát nepotřebuje, zato se personál při každém startu pokřižuje, což ocení zejména starší generace. Nemluvě o tom, že díky velice pečlivé údržbě, obvyklé na ČD by Desiro brzy pouze jezdilo jen dopředu a dozadu, ostatní (vakuové WC, klimatizace) by bylo časem i přes hustě popsaný zápisník vozových závad nefukční, či přímo "odebráno v ŽOS". O chování personálu k cestujícím nemluvě. Pokud je mi známo, u jakékoli konkurence ČD jsou všechny mutace slova "substrát" zakázané a některé postupy zaměstnců ČD vůči cestujícícm (nejen hulákání na cestující "nahóóóru, odjíždíme", aplikovaný na celý peron) se oceňují postupnou změnou karet ze žluté na červenou a dále. Přesto by si "lidé nevybrali Connex", nemůžou přece žít bez ČSD/ČD drážního bordelu, na který jsou už 50 let zvyklí.
Jistě, že by si vybrali ČD. Většina cestujících nemůže žít bez usmoleného průvodčího, "vítajícího" cestující pokřikem " .... kóóóntrola jíízdních dokladůůů", co se v Desiru, kde je vcelku ticho, bude obvzláště dobře rozléhat. A kafe na palubě substrát nepotřebuje, zato se personál při každém startu pokřižuje, což ocení zejména starší generace. Nemluvě o tom, že díky velice pečlivé údržbě, obvyklé na ČD by Desiro brzy pouze jezdilo jen dopředu a dozadu, ostatní (vakuové WC, klimatizace) by bylo časem i přes hustě popsaný zápisník vozových závad nefukční, či přímo "odebráno v ŽOS". O chování personálu k cestujícím nemluvě. Pokud je mi známo, u jakékoli konkurence ČD jsou všechny mutace slova "substrát" zakázané a některé postupy zaměstnců ČD vůči cestujícícm (nejen hulákání na cestující "nahóóóru, odjíždíme", aplikovaný na celý peron) se oceňují postupnou změnou karet ze žluté na červenou a dále. Přesto by si "lidé nevybrali Connex", nemůžou přece žít bez ČSD/ČD drážního bordelu, na který jsou už 50 let zvyklí.


05.06.2005 (15:36)
Ale pokud by to bylo uplně stejné a ČD by se chovaly tak nějak zákaznicky, tak bych jel samozřejmě s ČD ;)


05.06.2005 (15:32)
No, jak kdy, to by šlo pak jenom a jenom o cenu, tedy já s KMB bych si vybral ČD, ovšem ten samý já pro cokoliv kratšího, kvuli čemu bych u ČD musel kupovat zajíce, bych jel Connexem za stejno bez něj...


05.06.2005 (14:30)
Chtěl bych jestli by si lidé za situace, že by Desira měly i ČD, vybrali Connex. Myslím že nikoli


05.06.2005 (13:30)
No ona jiná cesta není, než nabídnout lidem vozidla a služby odpovídající první dekádě 21. století. Když se ČD budou pořád vymlouvat, že "nemají čím jezdit", aniž by se ten stav snažily zlepšit, tak vážně časem půjdou do háje.


05.06.2005 (12:27)
.....že by si ČD taky pořídily Desira o tom se neuvažuje?
Za co? Stát nedá, neboť nemá a ani nemůže (byla by to nedovolená státní podpora podnikatelského subjektu) a s opakovanou ztrátou ve stovkách mil. nejsou zrovna vážený bankovní zákazník. I státní záruku schvaluje Brusel a projednává se v parlamentu a tam jsou rok před volbami na stole zcela jiné věci.
Za co? Stát nedá, neboť nemá a ani nemůže (byla by to nedovolená státní podpora podnikatelského subjektu) a s opakovanou ztrátou ve stovkách mil. nejsou zrovna vážený bankovní zákazník. I státní záruku schvaluje Brusel a projednává se v parlamentu a tam jsou rok před volbami na stole zcela jiné věci.


05.06.2005 (11:45)
To je zajímavý, jak se tady řeší Desiro Connex versus nějaké "krabice" ČD. A že by si ČD taky pořídily Desira o tom se neuvažuje?


05.06.2005 (11:08)
No, zkrátka ať se na to podíváte zboku, nebo ze předu, je vidět, že to dělal jenom technik a ne designer. S tímhle by se automobilky moc daleko nedostaly ;)
Jeden můstek chápu, dva sou zbytečný. Navíc nikdy nepochopím, proč třeba v 854ce, kde je ten můstek dokonce schován v "tunelu" je používán taky jenom jako "služební".
Jeden můstek chápu, dva sou zbytečný. Navíc nikdy nepochopím, proč třeba v 854ce, kde je ten můstek dokonce schován v "tunelu" je používán taky jenom jako "služební".
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- administratorzy
Info

informacni okenko