Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.

Minulá anketa: "Myslíte si, že by případná stávka železničářů něco vyřešila?"
A jak jste odpovídali? Nejvíce hlasů bylo pro možnost "Ano, klesl by objem přeprav a propustilo by se více lidí (520 hlasů)", "Ne, zůstalo by vše při starém (300 hlasů)", Ano, vedení ČD přestane propouštět (44 hlasů).
Karel Chýla
| 2.6.2005 (22:35)

Zusammenhängende Nachrichten



06.06.2005 (12:03)
for Mužik:Zřejmě jste nepochopil,že mi vůbec Desiro nevadí,ba naopak.Mě jde jen o to, aby se ouřadové od ČD chytli za rypáčky a začali konečně něco pro železnici a podnik ve kterém jsou zaměstnáni něco dělat.A co se špalíru ve Staré Pace týká tak to jsem měl asi rozházený pozorovací smysl,a nebo si vymýšlíte.A koleje!? Zvlášť mezi Lomnicí a Pakou se to Desiro muselo z té hrůzy po které jelo pozvracet.Kdyby ovšem mohlo!
05.06.2005 (23:31)
Aha, Společnost železniční výtopna Jaroměř? Těší mne...


05.06.2005 (23:20)
Mužík je jméno, tedy příjmení, nikoli nick. A jsem z Jaroměře.
05.06.2005 (22:43)
Jojo, Pendolino, to je atrakce:)))
Mno, ale...
to Mužík: mám za vaším nickem hledat příjmení onoho pána z Jaroměře?:)
to Rgx:výborná satira. Bohužel to takhle čast funguje. Teď jsem měl možnost svézt se po dlouhé době 471 001 a za svých osm let provozu je pěkně zanedbaná. A doslova smrdí, úklidovka na Masaryčce se činí...:/
Jinak srovnávat Desiro a 854, to je jako srovnávat vytuněnou škodovku s fungl novým interiérem s novou Corsou. Bláboly o vlastenectví? Hahaha...854 používá motor a hydropřevodovku zahraniční provenience, většina věcí v interéru je taky myslím zahraniční provenience. Na Desiru se může podílet SKV, bude-li si to kdo přát. Jediný vlastenectví 854ky je v tom, že s tou Btnkou vzadu pomáhá nalákat lidi na silnici, čímž podpoří vzkvétající automobilový průmysl ČR...:)))
Mno, ale...
to Mužík: mám za vaším nickem hledat příjmení onoho pána z Jaroměře?:)
to Rgx:výborná satira. Bohužel to takhle čast funguje. Teď jsem měl možnost svézt se po dlouhé době 471 001 a za svých osm let provozu je pěkně zanedbaná. A doslova smrdí, úklidovka na Masaryčce se činí...:/
Jinak srovnávat Desiro a 854, to je jako srovnávat vytuněnou škodovku s fungl novým interiérem s novou Corsou. Bláboly o vlastenectví? Hahaha...854 používá motor a hydropřevodovku zahraniční provenience, většina věcí v interéru je taky myslím zahraniční provenience. Na Desiru se může podílet SKV, bude-li si to kdo přát. Jediný vlastenectví 854ky je v tom, že s tou Btnkou vzadu pomáhá nalákat lidi na silnici, čímž podpoří vzkvétající automobilový průmysl ČR...:)))


05.06.2005 (20:16)
Ad Tomino
Ne, přišli sami.Kromě velkoměst (Lbc,HK,Pu) to vypadalo všude jako při příjezdu prvního vlaku, ve Staré Pace stáli zaměstnanci ve špalíru, všude přišli přednostové, nebo náměstci stanic, přednosta správy tratí na stanovišti osobně kontroloval stav tratě. Zájem zaměstanců ČD = provozovatele dráhy potěšil. Přesto, že názory jsou různé, znamená taková souprava přelom a posun o 30 let proti tomu, co v ČR jezdí. Ostatně na Pendolino chodí lidi taky.
Ne, přišli sami.Kromě velkoměst (Lbc,HK,Pu) to vypadalo všude jako při příjezdu prvního vlaku, ve Staré Pace stáli zaměstnanci ve špalíru, všude přišli přednostové, nebo náměstci stanic, přednosta správy tratí na stanovišti osobně kontroloval stav tratě. Zájem zaměstanců ČD = provozovatele dráhy potěšil. Přesto, že názory jsou různé, znamená taková souprava přelom a posun o 30 let proti tomu, co v ČR jezdí. Ostatně na Pendolino chodí lidi taky.


05.06.2005 (19:25)
Desiro spíš vítali, bych řekl ;) Co byste chtěl, to byla jízda pro papaláše, aby se třeba bouchli do palice a pohrozili ČD, nikoliv jízda historického vlaku pro děti ;) Kdo tam být měl, byl informován...
K cenám - srovnávat ceny v německu je blbost, už párkrát bylo řečeno, že by běžná cena měla být na úrovni zákaznické ČD...
K cenám - srovnávat ceny v německu je blbost, už párkrát bylo řečeno, že by běžná cena měla být na úrovni zákaznické ČD...


05.06.2005 (19:16)
Jízda sice byla veřejná,ale propagace nic moc.Spousta lidí se o jízdě dozvěděla od někoho a ne z letáků nebo plakátů.Docela mě dostalo jak výtali Desiro v Jaroměři.Vypadalo to jak při příjezdu prvního vlaku.To jse zařizoval vy?


05.06.2005 (19:06)
Ad Tomino:
Vaše chyba, že jste nepřišel. Jízda byla veřejná a jízdné jednotné 20,- Kč.
Vaše chyba, že jste nepřišel. Jízda byla veřejná a jízdné jednotné 20,- Kč.


05.06.2005 (18:56)
něco pro rgx.Povozil jsem se,už hodně krát s Desirem po LausitzBahn a rozdíly tu jsou co do chování obsluhujícího personálu.Paní průvodčí nebo spíše stevardka nebyla schopna z Görlitz do Cottbusu se zbavit černého pasažera,který vypadal jak vagabund a ještě si pokuřoval.Z toho plyne,že i v Německu jezdí vlaky otrapové jako u nás.Ústrojová kázeň u Connexu,to je případ od případu.Někdo je jak ze škatulky a jiný má uzel od kravaty u druhého knoflíčku a rozepnuté sako s vytahanýma kapsama.Za obyč. jízdenku z Zittau do Görlitz dáte v přepočtu 150 Kč a kávička také není zdarma i když vám jí stevard donese až pod nos.


05.06.2005 (18:32)
pro Mužika.Tak to jste tam taky nechyběl!A co takhle pozvat prostý lid aby mohl porovnávat.Ne každý má totiž možnost se Desirem po trati LausitzBahn povozit za stotřicet Káčé.A co se "Kravaťáků" týče,peněz mají dost ,tak na jízdenku mají.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info

informacni okenko