|
Sp 1883 « předchozí | další » |
| Route:
Rakovník západ 6.13, Rakovník 6.16-6.18, Kladno 7.11-7.15, Hostivice 7.28-7.29, Praha Masarykovo nádraží 7.52 Route details »
|
|
Composition is valid in the period of:
|
|
Variant: Řazení v |
|
| Locomotive / car | Number | From the train | Route | On the train | Sorry. management |
| 714 | | | (Kladno-Dubí -) Kladno - Praha Masarykovo nádraží | | CZ-ČD |
| Btx763 | - | 19861 | (Kladno-Dubí -) Kladno - Praha Masarykovo nádraží | 9011 | CZ-ČD |
| Btx763 | - | 19861 | -''- | 9011 | CZ-ČD |
| Btx763 | - | 19861 | -''- | 9011 | CZ-ČD |
| 814 1)2) | - | 19700 | Rakovník západ - Praha Masarykovo nádraží | 1878 | CZ-ČD |
| 814 1)2) | - | - | -''- | 1878 | CZ-ČD |
|
| Updated: 11.1.2017 (Filip Novotný) | Permanent link | Graphic version |
|
Train notes:
Rakovník západ - Rakovník jede v , a 17.XI., nejede 18.XI. - vůz vhodný pro přepravu cestujících na vozíku - přeprava spoluzavazadel (do vyčerpání kapacity) 19861 / 1883 Kladno-Dubí - Praha Masarykovo nádraží - vlak nečeká na žádné přípoje (Hostivice) Souprava přijede z Rakovníka do Rakovníka západ jako posun v 6.08 Souprava (motorová lokomotiva s přívěsnými vozy) odjede do Prahy-Libně jako Sv 29750 v 8.16
|
Train carrier:
České dráhy, a.s.; |
|
|
Variant: Řazení v a |
|
| Locomotive / car | Number | From the train | Route | On the train | Sorry. management |
| 814 a) | - | 19700 | Rakovník západ - Rakovník - Praha Masarykovo nádraží | 1878 | CZ-ČD |
|
| Updated: 11.1.2017 (Filip Novotný) | Permanent link | Graphic version |
|
Train notes:
Rakovník západ - Rakovník jede v , a 14.IV., 5.VII., 28.IX., 17.XI., nejede 15.IV., 18.XI. - vůz vhodný pro přepravu cestujících na vozíku - přeprava spoluzavazadel (do vyčerpání kapacity) - vlak nečeká na žádné přípoje (Hostivice) Souprava přijede z Rakovníka do Rakovníka západ jako posun v 6.08
|
Train carrier:
České dráhy, a.s.; |
|
Notes on coaches:
1) - vůz vhodný pro přepravu cestujících na vozíku 2) - přeprava spoluzavazadel (do vyčerpání kapacity) |
|
Poznámky k oběhům:
a) V z DKV |
|
|
|