Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ČS2 017 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Simferopol (hlavní město Krymu) - Datum: 22.7.2008 - Autor: Strnda - Zobrazeno: 7616x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Na Krymu musela být krásná dovolená... Jaká rychlost tam bývá na hlavních tratích? Šedesátka?
19.08.2008 (7:45)
Bylo to super. Většina lidí, když slyší Ukrajina, tak si představí jen zloděje, mafii a podobné věci, ale je to úplnej opak. Na hlavních tratích se jezdí rychle, 60 km/h to ale není. Typoval bych něco málo přes 100 km/h. Překvapila mě maximální rychlost na strojích VL 60, což je 140 km/h - pokud si dobře pamatuji.
18.08.2008 (21:11)
Lehce off-topic: Kdby byl zájem, tak na http://www.flickr.com/photos/czeightyfour/sets/72157606809749622/ je brožurka, jejíž druhá polovina obsahuje stručná data a fotografie exportních strojů Škoda.
Strnda: Podle toho jakou oblast navštívíte, jsou zde ve velkém zastoupení střídavé šestikole laminátky ČS4. Čmeláky na osobním vlaku můžete někde potkat taky, náhradní hlava Ganzu a nebo cme3+2 vozy ze Sambiru (Samboru) do Chirova
ČME tam jezdilo nejvíc, mají je na staniční posun, na nic jiného tam nejsou, teda na nákladním vlaku jsem je neviděl a na osobním už vůbec ne. Velkké zastoupení tam Škodovka opravdu má lokomotiv ČS2 a ČS7. Nějaká fotka taky snad určitě bude.
18.08.2008 (18:55)
A už jsem našel i ty šestikola.
Export do SSSR:
ČS2 + ČS2T (1960-1976) 1062 kusů.
(zdroj: ŽM - atlas vozidel 1.díl, Elektrické lokomotivy ČD a ŽSR)
Export do SSSR:
ČS2 + ČS2T (1960-1976) 1062 kusů.
(zdroj: ŽM - atlas vozidel 1.díl, Elektrické lokomotivy ČD a ŽSR)
18.08.2008 (18:53)
Pěkná lokomotiva. Ať jim dobře slouží, ať zase od Škody něco koupí. :-) Za 5*.
18.08.2008 (18:48)
Co nám o ČME3 (u nás 770, 771) říká literatura:
Do SSSR bylo dodáno celkem 7455 kusů. Kromě toho dalších 342 do Indie, Albánie, Iráku, Sýrie, Polska. Dohromady vyrobeno celkem 8200 lokomotiv včetně ČSD a vleček.
(zdroj: ŽM - atlas vozidel 2.díl, Motorové lokomotivy ČD, ZSSK a průmyslu)
Do SSSR bylo dodáno celkem 7455 kusů. Kromě toho dalších 342 do Indie, Albánie, Iráku, Sýrie, Polska. Dohromady vyrobeno celkem 8200 lokomotiv včetně ČSD a vleček.
(zdroj: ŽM - atlas vozidel 2.díl, Motorové lokomotivy ČD, ZSSK a průmyslu)
Sergej: To určitě ne... Jedna z největších lokomotivních zakázek na světě byla výroba 4000 ks loko ČME3 pro SŽD.
18.08.2008 (17:07)
Mustafa:
30kV DC - 3708 kW, 160 km/h
25kV/50 Hz - 4920 kW, 160 km/h
...
30kV DC - 3708 kW, 160 km/h
25kV/50 Hz - 4920 kW, 160 km/h
...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko