Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
TKt 48-24 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Zagórz - Datum: 22.10.1987 - Autor: Drahos Svestka - Pozn.: Osobní (smíšený) vlak Zagórz-Lupków - Zobrazeno: 3978x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
11.04.2013 (14:58)
Faktem je,že tenhle stroj,na domácí půdě důvěrně přezdívaný "Tekátka" sice pravda není vzhledově žádný krasavec...ale ve srovnání s některými jinými zahraničními tendrovkami ještě ujde. A když se vyfotí z nadhledu,tak ty estetické nedostatky téměř zaniknou. Tentokrát bohužel nebyl nadhled k dispozici. Naproti tomu je zde vidět,jak vypadá návěst "sklonovník" u PKP...
Rabín:
Je to věc citu a možná předpojatého estetického cítění. Neb BR 86 byla snad nejhezčí "Einheitslok". TKt 48 bych na modelové kolejiště nechtěl ....
Je to věc citu a možná předpojatého estetického cítění. Neb BR 86 byla snad nejhezčí "Einheitslok". TKt 48 bych na modelové kolejiště nechtěl ....
10.04.2013 (22:53)
Slint...
10.04.2013 (22:43)
To je Boskie !!!!.
intelpetr: to bolo aj minuly rok, a vlaky neboli ziadne.
V Zagorzu v depe ostala na pomniku TKt 48-124.
Parna trakciu tu skoncila v roku 1991? take mam posledne info
V Zagorzu v depe ostala na pomniku TKt 48-124.
Parna trakciu tu skoncila v roku 1991? take mam posledne info
10.04.2013 (21:14)
milloss: Letos v létě podle vyhledávače budou 2 páry vlaků do Lupkowa jezdit, žádný strach.
10.04.2013 (17:11)
címa,str: díky...a je to samozřejmě ještě za plného provozu. Pro zajímavost: tenkrát tam jezdilo 9 párů Os vlaků plus k tomu nějaký ten náklad. Všechny vlaky v parní trakci místní výtopničky Zagórz (TKt 48,Ty 2),která mimo této malebné trati obsluhovala rovněž ramena směr Stróže a Kroscienko (s peáží přes SSSR některé vlaky až do stanice Przemysl...svezl jsem se s tím,fakt zážitek),rovněž vše v parní trakci.
teraz tam uz nejazdi vobec nic co sa tyka osobnej dopravy, resp v letnej sezone bude IR Bus z Katowic/Krakowa zachadzat popri trati az do Bieszczad k uzkokolajke (do Cisny?). Minuly rok tam boli planovane este letne vikendove vlaky (mali byt vedene SA 135) ale realne jazdil len autobus ako NAD a spominany IR Bus. Uvidime co do tohto leta poliaci este napalnuju. V sucasnosti podla potreby je zavedeny Mn vlak zo Zagorza do Komancze na nakladku dreva, zvycajne 5-10 voznov. Samozrejme dyzurny na staniciach v plnej polnej aj ked vlaky fakticky nejazdia, urcite si na seba zarobia vyvalovanim sa v dopravnych kancelariach.
Kedze je trat na zozname trati kde ma dojst k uzatvoreniu akejkolvek dopravy (nie likvidacie), jej buducnost je nejasna. Dnes sa v polsku prehodnocuje plan uzatvorenia alebo likvidacie 2000km trati PKP, ktory by sa mal redukovat na namietky vojvodstiev.
Pekna historia na fotke a historia trate, od dvojkolajnej hlavnej trate az po planovane uzavretie, aj napriek tomu ze sa jedna o medzinarodnu trat SK - PL. Na FB stranke mestskeho muzea v Sanoku bol nedavno pridany CP este v predvojnovom obdobi, kde uz vtedy jazdili 2 pary vlako denne v trase Sanok - Zagorz - Lupkow - Medzilaborce + vlaky (Sanok) Zagorz - Lupkow.
odkaz na "ruch pociagov kolejowych na stacji sanok z 29. styczna 1911 r."
http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/p480x480/295653_264752940327057_1633869080_n.jpg
Kedze je trat na zozname trati kde ma dojst k uzatvoreniu akejkolvek dopravy (nie likvidacie), jej buducnost je nejasna. Dnes sa v polsku prehodnocuje plan uzatvorenia alebo likvidacie 2000km trati PKP, ktory by sa mal redukovat na namietky vojvodstiev.
Pekna historia na fotke a historia trate, od dvojkolajnej hlavnej trate az po planovane uzavretie, aj napriek tomu ze sa jedna o medzinarodnu trat SK - PL. Na FB stranke mestskeho muzea v Sanoku bol nedavno pridany CP este v predvojnovom obdobi, kde uz vtedy jazdili 2 pary vlako denne v trase Sanok - Zagorz - Lupkow - Medzilaborce + vlaky (Sanok) Zagorz - Lupkow.
odkaz na "ruch pociagov kolejowych na stacji sanok z 29. styczna 1911 r."
http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/p480x480/295653_264752940327057_1633869080_n.jpg
címa/Astartoth: vývojově polská TKt 48 v podstatě navazovala na německou řadu 86 (u nás 455.2).
Astartoth: Asi jsem to blbě napsal, srovnával jsem to s "našima" párama. V tomhle ohledu je tenhle stroj přesně v duchu hlášky "nejhezčí holka z vošklivince".
Nemůžu si pomoct, ale ty zvedlý uši jsou fakt hnusný.
Nemůžu si pomoct, ale ty zvedlý uši jsou fakt hnusný.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko