..: Fotogalerie - detaily fotografie TKt 48-24 :..
 

TKt 48-24


TKt 48-24Informace o fotografii:
 - Místo focení: Zagórz
 - Datum: 22.10.1987
 - Autor: Drahos Svestka 
 - Pozn.: Osobní (smíšený) vlak
Zagórz-Lupków
 - Zobrazeno: 3978x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
11.04.2013 (14:58)  
Faktem je,že tenhle stroj,na domácí půdě důvěrně přezdívaný "Tekátka" sice pravda není vzhledově žádný krasavec...ale ve srovnání s některými jinými zahraničními tendrovkami ještě ujde. A když se vyfotí z nadhledu,tak ty estetické nedostatky téměř zaniknou. Tentokrát bohužel nebyl nadhled k dispozici. Naproti tomu je zde vidět,jak vypadá návěst "sklonovník" u PKP...
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
11.04.2013 (12:52)  
Rabín:

Je to věc citu a možná předpojatého estetického cítění. Neb BR 86 byla snad nejhezčí "Einheitslok". TKt 48 bych na modelové kolejiště nechtěl ....
10.04.2013 (22:53)  
Slint...
11.04.2013 (14:54)  


Teď teda nevím...Jako že tu někdo slintá?
10.04.2013 (22:43)  
To je Boskie !!!!.
11.04.2013 (15:18)  


Dziekuje...bardzo mi milo.
10.04.2013 (22:25)  
intelpetr: to bolo aj minuly rok, a vlaky neboli ziadne.

V Zagorzu v depe ostala na pomniku TKt 48-124.
Parna trakciu tu skoncila v roku 1991? take mam posledne info
11.04.2013 (20:43)  


Je to tak,parní provoz skončil až v r.1991.
10.04.2013 (21:14)  
milloss: Letos v létě podle vyhledávače budou 2 páry vlaků do Lupkowa jezdit, žádný strach.
10.04.2013 (17:11)  
címa,str: díky...a je to samozřejmě ještě za plného provozu. Pro zajímavost: tenkrát tam jezdilo 9 párů Os vlaků plus k tomu nějaký ten náklad. Všechny vlaky v parní trakci místní výtopničky Zagórz (TKt 48,Ty 2),která mimo této malebné trati obsluhovala rovněž ramena směr Stróže a Kroscienko (s peáží přes SSSR některé vlaky až do stanice Przemysl...svezl jsem se s tím,fakt zážitek),rovněž vše v parní trakci.
10.04.2013 (14:02)  
teraz tam uz nejazdi vobec nic co sa tyka osobnej dopravy, resp v letnej sezone bude IR Bus z Katowic/Krakowa zachadzat popri trati az do Bieszczad k uzkokolajke (do Cisny?). Minuly rok tam boli planovane este letne vikendove vlaky (mali byt vedene SA 135) ale realne jazdil len autobus ako NAD a spominany IR Bus. Uvidime co do tohto leta poliaci este napalnuju. V sucasnosti podla potreby je zavedeny Mn vlak zo Zagorza do Komancze na nakladku dreva, zvycajne 5-10 voznov. Samozrejme dyzurny na staniciach v plnej polnej aj ked vlaky fakticky nejazdia, urcite si na seba zarobia vyvalovanim sa v dopravnych kancelariach.
Kedze je trat na zozname trati kde ma dojst k uzatvoreniu akejkolvek dopravy (nie likvidacie), jej buducnost je nejasna. Dnes sa v polsku prehodnocuje plan uzatvorenia alebo likvidacie 2000km trati PKP, ktory by sa mal redukovat na namietky vojvodstiev.
Pekna historia na fotke a historia trate, od dvojkolajnej hlavnej trate az po planovane uzavretie, aj napriek tomu ze sa jedna o medzinarodnu trat SK - PL. Na FB stranke mestskeho muzea v Sanoku bol nedavno pridany CP este v predvojnovom obdobi, kde uz vtedy jazdili 2 pary vlako denne v trase Sanok - Zagorz - Lupkow - Medzilaborce + vlaky (Sanok) Zagorz - Lupkow.

odkaz na "ruch pociagov kolejowych na stacji sanok z 29. styczna 1911 r."
http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/p480x480/295653_264752940327057_1633869080_n.jpg
10.04.2013 (13:54)  
címa/Astartoth: vývojově polská TKt 48 v podstatě navazovala na německou řadu 86 (u nás 455.2).
registrovaný uživatel címa 
Počet komentářů uživatele65 »fotek 0
10.04.2013 (13:46)  
Astartoth: Asi jsem to blbě napsal, srovnával jsem to s "našima" párama. V tomhle ohledu je tenhle stroj přesně v duchu hlášky "nejhezčí holka z vošklivince".
Nemůžu si pomoct, ale ty zvedlý uši jsou fakt hnusný.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko