..: Fotogalerie - detaily fotografie EP09-018 :..
 

EP09-018


EP09-018Informace o fotografii:
 - Úsek: Petrovice u Karviné - Závada
 - Datum: 3.6.2010
 - Autor: Dennis Hübsch  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5879x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
06.06.2010 (23:05)  
Khunas) To si nevymýšlíš, to linkuješ úplně nesouvisející fotky. :o)
06.06.2010 (22:55)  
Ale ta lokomotiva, to neni designově žádná pecka
06.06.2010 (22:32)  
Samire, ani na Sp do Lince? :)
06.06.2010 (22:28)  
A není těch bývalých 20 exAmee s původními prvotřídovými sedačkami? Osmimístné Bmee myslím fakt nejsou.
06.06.2010 (21:45)  
Dobrý bože, v rychlíkové dopravě za posledních 25 let nepamatuju nic, na čem by se sedělo hůř, než na sedačkách v původním Bmee...
06.06.2010 (21:20)  
NIcKON: Takové Bmee jsem už dlouo nepotkal. Každopádně BDbmsee takových jezdí stále docela dost a není o co stát.

Doplnění: Zdroje uvádí, že z 61 vozů Bmee bylo 41 rekonstruováno, takže semtam je k vidění 20 vozů v osmimístné konfiguraci v kupé.
06.06.2010 (21:19)  
Mimochodem - konečně vidím nějakou výhodu najbrtího laku - barevně pasuje k polským mašinám :)
06.06.2010 (21:16)  
Jen poznámka - Bmee od přírody šest sedaček v kupé nemá; pokud už nebyly všechny rekonstruovány, tak existuje i v konfiguraci 11 x 8 (vůz typu Z má delší skříň, než Y), což z něj dělá suverénně nejkapacitnější jednopodlažní vůz široko daleko :)
registrovaný uživatel khunas  mail  
Počet komentářů uživatele115 »fotek 0
06.06.2010 (20:37)  
no ja bych to slovensko nepostrkoval v komfortu vozů moc dobredu z patku na sobotu sem v bratislave cekal na EN metropol do prahy a ty vlaky kteri se tam strikadali za tu dobu co sem tam cekal ( cca: 2 hod. ) tak z tech my bylo z dovolenim na blití co se tíka kvality hlavního nádraží v hlavním měste a vozovem parku mhd to jeste slo ale kdys sem videl stav tech vagonu tak to se opravdu nedalo větsina vagonubyla posprejovany a nebiloto cerstvi ale uz nakej patek to tam bylo troufam si riict ze i rok skoro stejne mnostvi vagonu melo vydet svou rezatou skrín jelikos se lak odlupoval interier byl to same spinavi a sama kozenka lokomotivi nevipadali o nic lepe a kdys se vlak rozjel nikomu ani nevadilo ze jedou s otevrenymi dvermi

podobny situace se odehravala v madarskych vagonech na to metropolu dvere sa nedaly otevrit a kdys uz se otevreli a vlak se rozjel nedali se zase zavrit sedacky ackoliv byli polohovatelne tak se polohovat dali jen u poloviny zarivky 5 minot svitili a 5 zase ne na wc nwbila voda a celi vzhled vagonu byl znacne opotrebovany a spinavi

a na ec hungaria je situace podobna
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko