Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
EP09-018 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Petrovice u Karviné - Závada - Datum: 3.6.2010 - Autor: Dennis Hübsch - Zobrazeno: 5879x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
06.06.2010 (23:05)
Khunas) To si nevymýšlíš, to linkuješ úplně nesouvisející fotky. :o)
06.06.2010 (22:55)
Ale ta lokomotiva, to neni designově žádná pecka
vypadali asi takhle
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/200802/Bee020.jpg
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/200902/P7300019.jpg
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/200902/P4070016.jpg
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/200902/P4070011.jpg
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/200801/DSCF2826.jpg
abyste si nemysleli ze si vymyslim
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/200802/Bee020.jpg
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/200902/P7300019.jpg
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/200902/P4070016.jpg
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/200902/P4070011.jpg
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/200801/DSCF2826.jpg
abyste si nemysleli ze si vymyslim
06.06.2010 (22:32)
Samire, ani na Sp do Lince? :)
06.06.2010 (22:28)
A není těch bývalých 20 exAmee s původními prvotřídovými sedačkami? Osmimístné Bmee myslím fakt nejsou.
Dobrý bože, v rychlíkové dopravě za posledních 25 let nepamatuju nic, na čem by se sedělo hůř, než na sedačkách v původním Bmee...
06.06.2010 (21:20)
NIcKON: Takové Bmee jsem už dlouo nepotkal. Každopádně BDbmsee takových jezdí stále docela dost a není o co stát.
Doplnění: Zdroje uvádí, že z 61 vozů Bmee bylo 41 rekonstruováno, takže semtam je k vidění 20 vozů v osmimístné konfiguraci v kupé.
Doplnění: Zdroje uvádí, že z 61 vozů Bmee bylo 41 rekonstruováno, takže semtam je k vidění 20 vozů v osmimístné konfiguraci v kupé.
Mimochodem - konečně vidím nějakou výhodu najbrtího laku - barevně pasuje k polským mašinám :)
Jen poznámka - Bmee od přírody šest sedaček v kupé nemá; pokud už nebyly všechny rekonstruovány, tak existuje i v konfiguraci 11 x 8 (vůz typu Z má delší skříň, než Y), což z něj dělá suverénně nejkapacitnější jednopodlažní vůz široko daleko :)
no ja bych to slovensko nepostrkoval v komfortu vozů moc dobredu z patku na sobotu sem v bratislave cekal na EN metropol do prahy a ty vlaky kteri se tam strikadali za tu dobu co sem tam cekal ( cca: 2 hod. ) tak z tech my bylo z dovolenim na blití co se tíka kvality hlavního nádraží v hlavním měste a vozovem parku mhd to jeste slo ale kdys sem videl stav tech vagonu tak to se opravdu nedalo větsina vagonubyla posprejovany a nebiloto cerstvi ale uz nakej patek to tam bylo troufam si riict ze i rok skoro stejne mnostvi vagonu melo vydet svou rezatou skrín jelikos se lak odlupoval interier byl to same spinavi a sama kozenka lokomotivi nevipadali o nic lepe a kdys se vlak rozjel nikomu ani nevadilo ze jedou s otevrenymi dvermi
podobny situace se odehravala v madarskych vagonech na to metropolu dvere sa nedaly otevrit a kdys uz se otevreli a vlak se rozjel nedali se zase zavrit sedacky ackoliv byli polohovatelne tak se polohovat dali jen u poloviny zarivky 5 minot svitili a 5 zase ne na wc nwbila voda a celi vzhled vagonu byl znacne opotrebovany a spinavi
a na ec hungaria je situace podobna
podobny situace se odehravala v madarskych vagonech na to metropolu dvere sa nedaly otevrit a kdys uz se otevreli a vlak se rozjel nedali se zase zavrit sedacky ackoliv byli polohovatelne tak se polohovat dali jen u poloviny zarivky 5 minot svitili a 5 zase ne na wc nwbila voda a celi vzhled vagonu byl znacne opotrebovany a spinavi
a na ec hungaria je situace podobna
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko