Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
642.832-0 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Martiněves u Děčína - Jílové u Děčína - Datum: 24.4.2010 - Autor: bazala68 ![]() - Pozn.: o hodinu zpožděný Os 39633 RegioJet - Zobrazeno: 6972x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 7 |
| Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Dávám 5* nejem kvůli tomu, že je to "náš" vlak.
V zásadě na vše, co je tu napsáno v komentářích jsou odpovědi v komentářích ke článku http://www.zelpage.cz/clanky/zeleznicni-jaro-zacalo-v-decine-tento-rok-leti-zluta.
Nebudu se rozepisovat na dvou místech, takže tam jdu do komentářů doplnit ještě něco :-)
V zásadě na vše, co je tu napsáno v komentářích jsou odpovědi v komentářích ke článku http://www.zelpage.cz/clanky/zeleznicni-jaro-zacalo-v-decine-tento-rok-leti-zluta.
Nebudu se rozepisovat na dvou místech, takže tam jdu do komentářů doplnit ještě něco :-)
woky: tohle jsou malichernosti, které se časem vychytají. ČD si vedly vždy na 100%?
Ony "úspěchy" žlutých vlaků pokračují. :-D Jel jsem s nimi ve čtvrtek z Ústí do Litvínova. Dojeli jsme však jen do Oseka, kde nám bylo oznámeno, že "z technických důvodů setrváme ve stanici". Někteří cestující se podivovali, že se strojvůdce vůbec nepokouší o nějakou opravu, tak průvodčí sdělil, že čekají na servicemana, že je to moc složité. Serviceman se objevil za půl hodiny se dvěma kanistry oleje. Následně jsem byl svědkem (a mám i vyfoceno) nechutné scény, kdy lidé od RJ strkali do člověka, který se snažil zblízka vyfotit dolévání oleje. Zdůrazňuji, že ten člověk nechodil dobře, takže to bylo dvojnásob nechutné. Aby došel olej, to se asi u normálně fungujícího dopravce stát nemůže. Dále před touto "poruchou" již nefungovala klimatizace, takže ve vlaku bylo >30°C a nebyl funkční ani záchod. Takže RJ má ode mě jednoznačný palec dolů a řekl bych, že prokázali, že opravdu železniční dopravu provozovat schopni nejsou.
Martin Grill: Tak jsem si poslechl prvadu... Takže vrabci si štěbetají opravdu pěkné ptákoviny, asi se to k nim doneslo od žlutých andělů :-D..
Nádherná fotka, už aby to tu bylo místo všech souprav 810 a 814 :)
01.05.2010 (0:43)
Pěknej dokument(i když to vozidlo se mi nelíbí ani trochu,samozřejmě vím,že je moderní a pohodlný)...víc nemá cenu k tomu dodávat...škoda že ty komenty nečte managerskej aparát na nábřeží...
Obávám se, že ten den nejezdila včas ani jedna jednotka, protože jelikož se rozpojily, stejně se muselo čekat na vykřižování v Děčíně hl. západní nádraží.
30.04.2010 (19:57)
Miloš: podrobnosti sú v článku a dole v diskusii ešte detaily doplnil priamo Jan Paroubek z Regiojetu. Trať skrátka nebola pripravená, ako mala byť. Jednotky sa potom rozdelili preto, aby nemuseli celý deň dobiehať vzniknuté meškanie, ale aby aspoň jedna mohla jazdiť presne a druhá postupne skracovať. Chcel by som vidieť, ako by sa toto realizovalo s oblígátnou súpravou 810+Btax...
Krásná fotka, zubatá nezubatá, flek nádherný a zachycení taky, takže proč nedat 5*!
Když už se zde zmiňovalo zpoždění, tak co já vím, tak byl hlavní problém s tím, že byl domluvený strojvedoucí, který nesměl vyjet na trať D3. Nakonec však sehnali kohosi od Carga, který to se zpožděním buď odvezl nebo pilotoval. Takže nikoliv, že by byly stovky lidí na peronech a zapříčinily hodinové zpoždění... Obsah této zprávy ovšem negarantuji.
Když už se zde zmiňovalo zpoždění, tak co já vím, tak byl hlavní problém s tím, že byl domluvený strojvedoucí, který nesměl vyjet na trať D3. Nakonec však sehnali kohosi od Carga, který to se zpožděním buď odvezl nebo pilotoval. Takže nikoliv, že by byly stovky lidí na peronech a zapříčinily hodinové zpoždění... Obsah této zprávy ovšem negarantuji.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP,
- správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko












