Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
KSP 411-S-1 + 743.010-1 + 743.001-0 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Kořenov - GPS: 50°46'12.382"N, 15°21'56.745"E » - Datum: 13.3.2005 - Autor: Pavel Šturm - Zobrazeno: 12143x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
27.12.2011 (20:32)
...a zde je Snowkilla z trochu jiné pesrpektivy...
http://www.flickr.com/photos/czeightyfour/2352621484/in/set-72157604199325922
http://www.flickr.com/photos/czeightyfour/2352621484/in/set-72157604199325922
A zde jsou videa přímo ze Zubačky:
http://www.youtube.com/watch?v=F4HL3Xi6_ew
http://www.youtube.com/watch?v=5gtJ9XWmPg4
http://www.youtube.com/watch?v=F4HL3Xi6_ew
http://www.youtube.com/watch?v=5gtJ9XWmPg4
27.12.2011 (15:12)
Velmi hezká videa dokumentující práci pluhu, jsou tam k vidění záběry ze stanoviště pluhu, v druhém odkazu pak ze stanoviště lokomotivy. Fakt hezké na podívání:
http://www.youtube.com/watch?v=rFIGzGbxAz4
http://www.youtube.com/watch?v=50bLvjenXvo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=rFIGzGbxAz4
http://www.youtube.com/watch?v=50bLvjenXvo&feature=related
Ano, pluh má možnost vertikálního nastavení. Pluh má naftový motor pouze pro pohon hydrauliky, která umožňuje pohyb předního pluhu a bočních křídel. Pro jízdu pluhu je nutná lokomotiva (strojvedoucí a obsluha pluhu ve spojení vysílačkou). Sněhový pluh se pohybuje nahoru/dolů a má dvě poloviny, které lze naklápět pro tři varianty nastavení (šíp na obě strany, natočení vlevo, natočení vpravo). Dále má pluh postranní křídla, které lze různě rozevřít (nastavit vzdálenost) - viz druhé foto výše v galerii. Pro ovládání pluhu je potřeba mít perfektní místní znalost tratě (i přesto se občas podaří něco zbourat :-)).
Pluh se používá nejen pro zprovozňování zavátých tratí, ale především pro preventivní projetí celých tratí tak, aby v normálním provozu bylo opět místo na sníh při odhrnování menšími pluhy na MUV a lokomotivách.
Pluh se používá nejen pro zprovozňování zavátých tratí, ale především pro preventivní projetí celých tratí tak, aby v normálním provozu bylo opět místo na sníh při odhrnování menšími pluhy na MUV a lokomotivách.
Fajnové zachycení života kolem železnice, pro mne trochu víc o to, že tolik sněhu tady na jihu nikdy neleželo. Moc se mi líbí ta obloha, která je v každé části trochu jiná, vypadá to na příslib dalších srážek...
Technický dotaz- předpokládám správně, když si myslím že tento pluh má možnost vertikálního nastavení úrovně nad TK? Je toto nejnižší hodnota, které lze dosáhnout?
Díky
Technický dotaz- předpokládám správně, když si myslím že tento pluh má možnost vertikálního nastavení úrovně nad TK? Je toto nejnižší hodnota, které lze dosáhnout?
Díky
Není ten pluh otočen poněkud opačně, tj. směrem k Tanvaldu místo k Harrachovu?
26.12.2011 (23:19)
Pluh je otočen správně. Míří do Harrachova, v zadu jsou 2x743 tedy pluh tlačí z Tanvaldu do kopečka.
26.12.2011 (19:05)
Radiat: Nejsou.
Pěkná večerní byť mrazivá atmosféra
Zdeňku, podle toho co se píše zde http://www.atlaslokomotiv.net/loko-743.html by mnohočlen mít měly
Zdeňku, podle toho co se píše zde http://www.atlaslokomotiv.net/loko-743.html by mnohočlen mít měly
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko