Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
1144.40 + 1116.096 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Dorfgastein - Bad Hofgastein [3] - GPS: 47°13'45.542"N, 13°6'22.923"E » - Datum: 7.9.2012 - Autor: Tomáš Kubovec - Zobrazeno: 4027x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Laminát: podle http://de.wikipedia.org/wiki/%C3%96BB_1044 je to zatím jediný takto označený stroj této řady ("moderní nostalgická lokomotiva"). Bez zajímavosti není, že řada 1144 existuje až od roku 2002 přestavbou z řady 1044, tudíž čísla tohoto formátu na nich nemohly být. Nabízí se určitá paralela s naším "M 262.1117" a dalšími takto označenými "loďáky" :)
Nádherný snímek z Taurské dráhy! Stroj na přípřeži 1144.40 má retronátěr a retrooznačení... Je lokomotiv s tímto novým fenoménem již více?
Rambo:
Ano, ředa 1142, 1144 a 1016/1116 jsou "sladěny", viz http://www.zelpage.cz/zpravy/8501, kde naleznete i další odkazy.
Ano, ředa 1142, 1144 a 1016/1116 jsou "sladěny", viz http://www.zelpage.cz/zpravy/8501, kde naleznete i další odkazy.
25.03.2013 (19:20)
Rambo: Nevím, nejsem odborník (a ohledně "komunikace" kolejových vozidel neexistuje téměř žádná odborná literatura, byť po ní pátrám už léta), ale byla by velká škoda kdyby nekomunikovaly. V dnešní době, kdy by vzhledem k aktuálně používaným technologiím neměl být problém ani komunikace mezi lokomotivami různé trakce jsem poněkud zklamán, že se toto prakticky téměř nevyužívá. Byť vše nové vyjede z výrobny osazené UIC zásuvkami, samotná komunikace s jiným vozidlem je většinou otázka delšího ladění a přizpůsobení konkrétnímu vozidlu. Přitom kdyby existoval jednotný komunikační profil řekněme v rámci EU, kde by si systém řídicího vozidla automaticky načetl trakční charakteristiku vozidla řízeného, nebo jej snad měl již v paměti, nemuselo by vícečlenné řízení mezi různými typy vozidel být tak složité na realizaci.
25.03.2013 (19:15)
Rambo: běžně se dvojic taurus + 1144 nebo 1142 ve vícečlenném řízení používá.
Tady mě napadá, jaký je problém a zda vůbec jdou tyto dvě odlišné lokomotivy spárovat pro dálkové řízení pouze z jedné?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko