Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
111 xxx-x | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Limburgerhof - Böhl-Iggelheim - Datum: 6.3.2012 - Autor: bazala68 - Zobrazeno: 4853x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
25.01.2013 (19:40)
Dominik Jaroš: nicméně, že to odporuje selskému rozumu je nasnadě. Ve Švajcu můžete sunout třeba 16tivozovou push-pull soupravu a u uvedeném přépadě SA je to najednou (definicí předpisů) postrk a rychlost limitovaná. Jako by to nebylo jedno, pokud strojvedoucí vpředu ovládá průběžnou brzdu což je asi základ všeho.
Až se spojí Railjet řidičáky k sobě, takže loko budou na obou koncích, tak to bude na našich kolejích co?
Až se spojí Railjet řidičáky k sobě, takže loko budou na obou koncích, tak to bude na našich kolejích co?
24.01.2013 (23:12)
Jiří Kocurek: Jste dost mimo. Řídicí vůz v čele soupravy a HKV na jejím konci nijak neodporuje předpisům, zatímco v případě fotografie, na níž odkazujete, nesmí být postrkové HKV činné, jinak je rychlost vlaku omezena na 100 km/h. Srovnáváte hrušky a jablka.
24.01.2013 (22:59)
Pro příklad diskuze tady:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/162/162451.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/162/162451.html
24.01.2013 (18:30)
Jiří Kocurek: Si asi děláš kozy, ne????
24.01.2013 (18:10)
A když zapříhne lokomotivu na konec soupravy Jančura, tak je najednou fůra řevu, jak je to zakázané, protože je to nebezpečné.
24.01.2013 (17:48)
Jel jsem takovou soupravou párkrát z Platlingu do Pasova. Tahla to 111-ka. Na 21. století sice starší "vydání", ale zase pohdlné a hlavně čisté. Tyto v Bavorsku měli měkká sedadla. Kéž bychom i nás mohli říct - standartní kvalita osobáku. Elefanty a na Slovensku "šup-šúliky" jsou pouze slabším odvarem.
pro Bazala68:
Mno, 143 (původně DR 243) je asi nejmladší, ale zase má nejmenší přebytek výkonu a tak na některých vozebních ramenech nestíhá a je nahrazována. Mj. "Taurusy" :-)
Mno, 143 (původně DR 243) je asi nejmladší, ale zase má nejmenší přebytek výkonu a tak na některých vozebních ramenech nestíhá a je nahrazována. Mj. "Taurusy" :-)
25.01.2013 (15:43)
Měl jsem to na mysli glogálně, že starší nerovná se nevyhovující. Některé z mnou jmenovaných řad nejsou univerzální. A Taurus není všelék. Na některé druhy vozby mi připadne zbytečný. Na druhou stranu vozil jsem v devadesátých Bobinou 15 kočárů na Ostravu a dalo se to.
24.01.2013 (17:02)
Loko ze 70. let, vozy z počátku 90. let.. :-D Ale souhlasím s Komínem, když slouží dobře, tak na co novou. To zrovna neplatí o vozech, tyto jsou jakž-takž ucházející, ale starší rekonstrukce vozů DBmu jezdících hojně po východu Německa a v okolí Berlína mají příšerně tvrdé sedačky..
To je fuk, že už má svoje léta. Když slouží dobře, proč vyhazovat peníze za novou. Na cestující to má efekt minimální.
Universální BR 111 brázdí (západo)Německé koleje úspěšně od roku 1974. Ale je fajn.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko