..: Fotogalerie - detaily fotografie 440.801-9 :..
 

440.801-9


440.801-9Informace o fotografii:
 - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ
 - Datum: 19.3.2009
 - Autor: Chary  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4369x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
22.03.2009 (14:33)  
Ážetďák: S tím přepřaháním hnacích vozů máš asi moc bujnou fantazii.
22.03.2009 (12:18)  
Ještě k Peršingům: Prototyp spolehlivý byl, protože byl osazen zahraničními součástkami. Jenže do seriové produkce se začaly cpát české výrobky a bylo vymalováno. A než se podařilo výrobce donutit, aby začali dodávat kvalitní komponenty a vyházet všechny nekvalitní, bylo o strach s Peršingy jezdit. A problém s vysokou hodnotou infrazvuků v kabinách strojvedoucího nebyl vyřešen dodnes.
22.03.2009 (11:34)  
DÉMON: co ja vim tak regionova dostala nove celo hlavne kvuli nove konstrukci deformacni zony a aby se ten novy pult vlezl do vnitr. Jinak bych chtel dodat ze se predevsim jedna o dizajn ktery je v mode. Mam tiskarnu co by natrhla triko i FI :D protoze am uzasny sklon. A pri navrhu novych stroju to nekrade ani penize ani cas. Pokud je rec o spotrebe tak bych se spis zameril na rekuperaci pohon na vodik nebo jine future zalezitosti...dyt zaoblene celo maji skodo vcechny nase stare lokotky a resi to nekdo? Proste to byl udel dizajnerske doby
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
22.03.2009 (10:46)  
2 Démon - aerodynamický odpor - doplnění:

Dle dobové literatury u parních mašin a těžkých souprav efekt oplášťování nad V = 120 km/h a více. Při dlouhých vozebních ramenech a úsecích, kdy bylo možno jet 100 a více km v kuse nad 120 to u DRG mohlo mít smysl. Válka to přerušila. Dnes ma Cx smysl tak, jak jste popsal. A zejména v nezávislé trakci pojíždějí vozidla úseky tratí s rozličnou traťovou rychlostí, takže nemá smysl dělat na stejné "šasi" rychlý a pomalý čumák. Ta vozidla mají ale vesměs Vmax vyšší, než M 152 a její deriváty.
22.03.2009 (10:24)  
to M.Grill- Trochu mi to připomnělo doby, kdy se za každou cenu kapotovaly parní lokomotivy, než se přišlo na to, že ono to s tím odporem vzduchu při vysoké hmotnosti souprav kolejových vozidel není tak horké (v tehdejší době těžkých vlaků rozhodně). Stejný odpor vzduchu působí třeba na silniční kamion, jenže hmotnost soupravy drážní a její výkon je trochu někde jinde (několikanásobně). Vliv dozajista je, jenže do určitých rychlostí se nevyplatí zabývat se jím, vzhledem k částkám kterou tyto úpravy stojí. Trend je dnes samozřejmě jinde, je více a více lehkých vozů, kde odpor vzduchu činí tedy celkově větší podíl jízdního odporu, přesto je pořád nesmyslné zabývat se aerodinamikou a dosazovat zbytečně drahá čela vozů a jiné prvky (viz. vozy 814 např.).
22.03.2009 (9:46)  
Josef Kamiš: Peršink byl ze začátku stokrát nespolehlivější, než ETR 680. Nějakou chvíli trvalo, než se vychytaly mouchy do té míry, aby se z oběhů stáhly záložní mašiny. U Pendolina se mouchy vychytaly během půlroku a v současnosti je to jedno z nejspolehlivějších vozidel, která ČD má. Zahoď falešný patriotismus a otevři oči. Věř svému pozadí, že si raději pohoví na plyšovém potahu v klimatizovaném velkoporostorovém oddíle, než na zapocené, nevětrající kožence...a k designu: Jde o nutný vývoj. Jedním ze způsobů, jak snížit spotřebu energií, je optimalizace aerodynamického odporu na nejnižší možný součinitel odporu vzuchu (cx). Proto má většina současných vozidel oblé tvary, zašpičatělý čumák a hladké bočnice. Proto bývají zpětná zrcátka nahrazována kamerami, schůdky pod dveřmi jsou zásuvné či vyklápěcí a kliky nahradila tlačítka či senzory. Spřáhla je možno schovat pod kryty. Čím méně výstupků, tím menší součinitel aerodynamického odporu vzduchu. A navíc to i dobře vypadá, co si budeme povídat...
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
22.03.2009 (7:18)  
2 Josef Kamiš:

Napíšu to se srdcem lehkým a bez uzardění. S odkazem na technické parametry, které jiní přispěvatelé zpřístupnili.

I já vzpomínám bezostyšně na např. Škodu 120, hodně mi poslužila, ale už 20 let do ní neusedám. A měla i větší spotřebu, než gumokol, co mne vozí dnes s 3násobným výkonem.

Velmi rád navštěvuji technická muzea kdekoliv, kde se vyskytuji, nostalgické jízdy, kdy se mašince kouří z komínka jsou magnetem pro mé zrakové, sluchové i čichové orgány, ale v každodenním provozu morálně i technicky zastaralé prostředky nemusím a o druhu sedaček to určitě není.

Pak tedy znovu: Za správnou cestu považuji obnovu parku na stávající úroveň techniky, lhostejno, jakého původu, pokud je jakostní.
22.03.2009 (1:15)  
To Stoupa...závidim ti,že jsi schopen říct,nebo napsat,že se ti tohle vozidlo líbí.Z mého pohledu je to jen další tramvaj typu "vejce" na žel. svršku.Já nevim jak to popsat,ale když se člověk koukne na ty fotky zpět,tak každá z těch lokomotiv má jinej ksicht...výraz...něco čim se vizuelně odlišuje od ostatních.Kdyby na těch fotkách byly všechny možné v současnosti vyráběné jednotky,tak to bude vypadat všechno stejně nudně a nezajímavě.Za sebe prohlašuju,že raději vždy vlezu do soupravy 163 + 3 vozy...tam se alespoň dá stáhnout okno a sedačky jsou měkké.Zabývat se detaily jako,že vozy mají např.zastaralý koženkový potah neodpovídající 21.století apod. je v celku nepodstatné.Horší je,když Pendolino s moderně potaženýma sedačkama chcípne na širé trati a cestující musejí přelézat do jiných vlaků.
registrovaný uživatel Japan  mail  
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
21.03.2009 (23:38)  
Josef Petrák: rychlíky Praha - ČB sou jak spěšňák, zato Plečnik když jedou Bmz stojí aspoň za to, jinak to co občas vidim v praze na Ex je děsný, by člověk nedal ani na Os
21.03.2009 (22:37)  
Krásná mašina jen aby nejezdila v česku :D Radši slona
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko