..: Fotogalerie - detaily fotografie 361.105-0 :..
 

361.105-0


361.105-0Informace o fotografii:
 - Úsek: Valy u Přelouče - Pardubice-Opočínek
 - Datum: 26.7.2015
 - Autor: Makyna 
 - Zobrazeno: 3307x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
21.11.2015 (22:32)  
Dale Cooper: Jenže zde vlastnosti lokomotivy dopad na cestující mají. Buď se musí udělat volnější JŘ, nebo to (aspoň na našich koridorech s "houpačkovým" průběhem závislosti povolené rychlosti na dráze) nestáhne ani minutu zpoždění. Tragický tvar čela mohou pocítit cestující na jízdném.
19.11.2015 (22:45)  
zirecek: Laikovi je úplně fuk, čím je vlak tažený; podstatné je, aby přeprava z bodu A do bodu B proběhla v klidu a pokud možno v souladu s jízdním řádem :-)
18.11.2015 (21:35)  
Klesající výkon s rychlostí se řešil například zde: http://www.zelpage.cz/zpravy/8663?oddil=1&lang=cs
Párkrát jsem jel vlakem v čele s touto lokomotivou a rozdíl akcelerace ve vyšších rychlostech je výrazný i pro laika.
18.11.2015 (21:22)  
Chary: No právě že ne, vždyť to napsal zirecek. Ale v tomto stavu je 363.5 (vmax 120 km/h) daleko svižnější než 361.1, protože má jiný převod. Jenže u těchto lokomotiv není problémem jen malý výkon, ale taky tvar skříně (ploché čelo). Neříkám, že je ideální mít čelo nějak extra šikmé (to pak nastává aerodynamický problém mezi loko a vozy), ale stačilo by něco mezi.
18.11.2015 (19:56)  
Slovenská 361.1 má mít výkon cca 3400 kW, česká 363.5 potom 3700 kW. Pomohlo by těch 300 kW navíc nějak výrazně?
18.11.2015 (18:37)  
JOKR: Výkon takto zpřevodovaných lokomotiv je velice nízký. Rozjezd vlaku například z rychlosti 120 km/h na 150-160 km/h je časově velice zdlouhavý, Vmax = 160 km/h je spíše papírová hodnota. Lokomotiva 151 je vůči tomuto stroji stíhačka a lokomotiva 380 kosmická loď, :-).
18.11.2015 (18:08)  
Mně to přijde mázlé jako každý jiný panning, na svých fotkách to mám taky tak. V plném rozlišení je to dobře vidět, že třeba větev nebo nějaké trávy jsou na fotce patrné jakoby vícekrát vedle sebe.
registrovaný uživatel JOKR 
Počet komentářů uživatele144 »fotek 0
18.11.2015 (18:03)  
Skutečně to jezdí 160 km/hod ? Proč se taková úprava neudělala u nás 363/362/(361) ?, případně na 163/162/(161)?
18.11.2015 (13:30)  
Čím je to focené, že je to nějaké divně mázlé, že to pozadí vidím jakoby dvojitě? Viz hektometrovník, větve před mašinou.
18.11.2015 (12:33)  
Možná bych to trochu odtáhl, aby tam bylo více z toho vozu. Ale jinak hezké.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko