Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
954.002-2 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Troubsko - Střelice dolní - Datum: 4.6.2007 - Autor: Dobromil Retych - Pozn.: Os 4846 Brno - Náměšť n/O vedený Aloisem, sunutý 754 013-1 - Zobrazeno: 4582x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
17.01.2008 (8:34)
je škoda, že se teda nedaly dohromady ty zeleno-bílý vozy s 954, aspoň to aby bylo rudý a brejlák..? to je už docela jedno.. jinak ale za 5*
Pestrá souprava :)) Vlevo je to opravdu neostré, zejména na keři s bílimi květy je to vidět, ale nijak zásadně to celkový dojem neruší..., naopak vhodný násvit a pěkné barvy strhávají pozornost...4*
topič, Dobromil Retych a JTB: krásně se to čte tomu, kdo ví, co to obnáší. Tedy, krásně, já jsem si řekl "nojo, dyk ale přesně tak to je". Jenomže já jsem taky ten typ člověka, co je ochotnej zabít celej den pro jednu jedinou fotku, navíc vcelku žádný extra srdcervoucí záběr, i když jak se to vezme, když ten singr shořel...
Bohužel je to jako u všeho, kdo ví, jak to chodí, tomu to netřeba psát. A kdo to neví, ten to nepochopí.
Bohužel je to jako u všeho, kdo ví, jak to chodí, tomu to netřeba psát. A kdo to neví, ten to nepochopí.
Dobrý námět s perfektní kompozicí, velmi zdařilá fotka se zvláštní atmosférou! Důležité je, že hlavní motiv je ostrý, neostrost levé strany nevadí - není odváděna pozornost od hlavního motivu! A dle diskuse dokumentační hodnoty. *5*
Dobromil Retych: Bodejť. Máš recht. Napsal jsi to velice výstižně. Kdo chodí častěji fotit, tak zažil stejné či podobné situace mnohokrát a dobře ví, že fotky většinou nevznikají příliš jednoduše a to se ještě často nepovedou. No a že se o objektivitě hodnocení zmiňuje právě Venca Motyka, tento "urtyp objektivního posuzovatele", jenž např. EightyFourovi sázel nuly jen proto, že je to 84 či "vyrovnával" hodnocení fotografií s brejlovci, jež jsou dle něj nadhodnoceny, mi přišlo trochu nepatřičné. To si přímo říkalo o uštěpačnou poznámku. :-)
07.06.2007 (7:55)
Já si už jen tak kecnu a víc tady pod tou fotkou nebudu:
Vency Motyky se v tomto případě musím zastat, šel do sebe (asi) proto, protože mu třeba předtím nikdo nepopsal zrod fotky jedoucího vlaku, kdy při zrodu musí dojít k průniku množin spousty okolností z nejrůznějších oborů. Meteorologií počínaje a třeba elektrotechnikou (akumulátor, pokud foťák není na pevný líh nebo dřevoplyn) konče. Obecně nejlepší podmínky nastávají v momentech, kdy šotouš nemůže - čůrá, mění za křovím stanoviště, právě sbalil, aby nemusel u tratě nocovat a tak....:-)
Vency Motyky se v tomto případě musím zastat, šel do sebe (asi) proto, protože mu třeba předtím nikdo nepopsal zrod fotky jedoucího vlaku, kdy při zrodu musí dojít k průniku množin spousty okolností z nejrůznějších oborů. Meteorologií počínaje a třeba elektrotechnikou (akumulátor, pokud foťák není na pevný líh nebo dřevoplyn) konče. Obecně nejlepší podmínky nastávají v momentech, kdy šotouš nemůže - čůrá, mění za křovím stanoviště, právě sbalil, aby nemusel u tratě nocovat a tak....:-)
06.06.2007 (22:36)
Bych mozna neco rekl k tomu sunuti soupravy co tu probehlo na zacatku. Pokud je ridici vuz na zacatku a lokomotiva na konci tak to předpisy jako sunuti NEPOSUZUJI. Neco podobneho je uz davno v D40 ("predpis pro zubacku" - pro mene znale). I kdyz cely vlak sune na kopec 743 (treba) a v predu je 810 (treba), tak za vlakovou lokomotivu je povazovana 810, a vlak sunuty NENI i kdyz je to cele tlacene zezadu, protoze z 810 je firou ovladana brzda (810 je v podstate "ridici vuz") a podobne je to u ridicich vozu...
06.06.2007 (20:39)
Dobře řečeno... plno lidí tady hledá mouchy na fotkách a to takový který kolikrát ani pouhým okem nepostřehneme, neřeknu když je fotka hodně rozmazané nebo neskutečně kýčovitá.Ale zkoumat na kterym pixelu je přepal a na kterym neni a davat kvuli tomu nizkou znamku je trochu moc...
06.06.2007 (20:22)
Dobromil: bezděky jste narazil na jeden zásadní problém, který hodně fotografů na žp nerozdýchá. Není nic pitomějšího, než jet šedesát kilometrů tam, šedesát zpátky, aby člověk fotil vlaky jezdící asi stejně často, jako sobí spřežení přes severní pól. Nakonec jede šotouš domů s dvěma zdánlivě totálně tuctovými fotkami, na kterých se dá najít i pár chyb. Jede domů promrzlý, o nějakou tu korunu lehčí a návdavkem dostane doma pořádnou porci výčitek, jak se své drahé polovičce nevěnuje. A přesto ty fotky budou mít za nějaký čas docela cenu, protože jedna zachycuje něco právě začínajícího, druhá něco, co za týden skončí a již se nikdy nevrátí do provozu. Jenže snést při prezentaci na žp výhrady od těch, kteří z uvedeného kontextu nevědí zhola nic, to bývá leckdy hodně tvrdý oříšek. A je na to jediná rada: klid a nohy v teple.
Venca Motyka:
Hodnocení je zde totiž značně neobjektivní ..
Vypadá to, jako bys měl vzácný záchvat sebekritiky. Čím to? :-)
Hodnocení je zde totiž značně neobjektivní ..
Vypadá to, jako bys měl vzácný záchvat sebekritiky. Čím to? :-)
06.06.2007 (19:41)
Viz můj příspěvek Vencovi M. Původně jsem mu to sdělil jen tak soukromě k jeho příspěvku z 0:41, ale když došlo k záchvatu, co bych si taky nezaexhiboval, že!?
Dobromil Retych: Já bych si tak jistej nebyl. Vyskytují se zde různá individua a může se stát natošup. :-))
06.06.2007 (13:19)
Šotouš má s tou neostrostí opravdu pravdu, mně osobně to na fotce nevadí - pochopitelně, kdyby byla neostrá souprava, tak to sem nehrnu.
S násvitem, pravda, nic moc neudělám, nemám tam nahoře patřičné styky.
S násvitem, pravda, nic moc neudělám, nemám tam nahoře patřičné styky.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko