..: Photo Gallery - Photo details M 262.0209 :..
 

M 262.0209


M 262.0209Informace o fotografii:
 - Section: Mačkov - Blatná
 - Datum: 29.3.2009
 - By: Trainman 
 - Comm.: Zvl.Os 17901 projíždí po
nejdelším přímém úseku
tratě 203 aneb neobvyklý
návštěvník v Blatné.
 - Zobrazeno: 3741x
 - Detailní EXIF informace »

   
 

30.03.2009 (15:50)  
to Wool: nevím jak v celé ČR, ale na Jižní Moravě je to úsek Moravský Písek - Spytihněv (cca 23km)a potom úsek Lužice - Bzenec přívoz (cca 20km). Oba na trati 330
30.03.2009 (14:45)  
Připojuji se k Mikymu, jen jako cestující můžu říct, že motor je v parádním stavu. Akorát před úvratí v PHA-Vršovicích při průjezdu PHA-Radotínem a následné cestě přes odb.Tunel nám jaksi skapal rychloměr na druhém stanovišti.
29.03.2009 (22:43)  
Tedy, tomu říkám rychlost - člověk se z té 830 v 20:00 vrátí domů a už na ŽP vidí fotku :)

K 830.209 - je v perfektním stavu nejen na pohled, šlape jak hodinky, prostě parádní motor (a to tedy říkám jen jako cestující)... Mňam! :P
Registered user Wool 
Number of user's comments11 »fotek 0
29.03.2009 (21:45)  
Tak mě napadá... Když popisek zmiňuje nejdelší přímý úsek tratě, byl by někdo z přítomných říci, na které trati leží nejdelší přímý úsek v ČR?
Registered user T435 
Number of user's comments316 »fotek 0
29.03.2009 (21:07)  
Dnes jsem ho obdivoval ve Vršovicích u třetího nástupiště. Následně po odjezdu to tam pěkně olejově zadýmil. Myslel jsem že není motor ohřáty ale koukám i tady že pístní kruhy jsou v tahu. Nicméně kabát má v super stavu,klobouk dolu.
29.03.2009 (20:42)  
Ale no tak, pánové...všechno je o fotografovi. Když se chce, jde všechno a věřím, že žádný z rozumných autorů to nedělá proto, aby si pak četl jak to bylo složité. Patří to k řemeslu. Jak na této, tak na linkované fotce rozhodně nepanovala absolutní tma, čili bylo z čeho vycházet...ad topič. Na všechno si časem zvyknete a stejně tak jste čím dál otrlejší. To, co byste se před rokem ani nepokoušeli vyfotit, dnes fotíte denně a ani vám to nepřijde :o)

P.S.: Takhle to prostě je a věřím, že mi většina autorů dá za pravdu. I Trainman, který už taky není úplný nováček a udělal pokrok přímo úměrný vynaložené snaze, tedy solidní :o)
29.03.2009 (20:26)  
mike_k: Tohle nejsou tak blbé podmínky a nulové světlo už ani náhodou. Nepříliš nízká oblačnost a dostatek difúzního světla nejsou tím nejhorším na co se dá při focení natrefit. Při takovémto rozptyléném světle se dají při dobře zvolené expozici pořídit slušné fotky a ani jejich editace není příiš náročná.
29.03.2009 (20:41)  


NO, ono toho difúzního světla zas tolik nebylo navíc v 10 hodin ráno... Ale trojnásobná expozice to jistila :-)
29.03.2009 (20:09)  
Tohle bych dal nekam jako vzor "jak udelat dobrou fotku za blbych podminek a s nulovym svetlem". Fakt dobre.
29.03.2009 (20:17)  


Tak, takhle bych spíš nazval tuto fotku http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/230274.jpg , nicméně práce s tím bylo opravdu dost. Děkuji.
29.03.2009 (18:56)  
Obdivuju co si z toho za tohodle počasí dostal! Moc pěkné. ;-)
29.03.2009 (18:40)  
Moc pěkné! Suprově zeditované!
Takovéhle návštěvy by se mohly opakovat!

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko