..: Fotogalerie - detaily fotografie 810.202-2 :..
 

810.202-2


810.202-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Ústí nad Labem hlavní nádraží jih - Ústí nad Labem západ
 - GPS: 50°39'24.995"N, 14°2'21.032"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 16.8.2002
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: sken z dia, dnes uplynulo již
15 let od těchto
nejničivějších povodní
 - Zobrazeno: 5060x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

18.08.2017 (8:52)  
Lapil: nemas minimalne cast vzpominek popletene s povodni 1997? Mosty mezi UO a Chocni se delali nove po ni... A Hranicky viadukt asi taky tezko poskodila "Prazska" voda...
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
16.08.2017 (22:32)  
NIcKON: kabelům pár dní ten kousek pod hladinou nevadí a dokud nenateče do hlav, je to dobrý. Třeba Berounka to zkusila a jezdilo se na povolenky.
16.08.2017 (21:30)  
A nejezdilo se nějaký čas z Ústí přes Most, Chomutov a Kladno? Co si pamatuji, tak na Pražském semmeringu bývaly k vidění zajímavé soupravy - Chomutovský expres a podobně.
16.08.2017 (19:39)  
Ještě jedna starší do série: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/122/122476.html
Jinak jezdilo se pomalu, ale jak to bylo se zab zař si bohužel nepamatuji...
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
16.08.2017 (17:40)  
A z Kralup se jelo přes Neratovice

Vzpomínám si, že úsek z Kralup byl poškozen jen málo (u Dolan), ale povodeň se stala záminkou k úplné výluce, aby byl klid na dokončení koridoru.
16.08.2017 (16:43)  
Jak bezprostředně při povodních, netuším; tipuju, že možná fungovalo, ale nikdo na něj moc nespoléhal. Přeci jen bych čekal, že stažený zadek měl každý, kdo měl zodpovědnost za vlak puštěný na takovouhle trať, natož se zaručit za to, že není někde kraťas nebo něco.
Určitě vím, že jsem jel týden? 14 dní? poté z Děčína do Prahy. Mám dokonce dojem, že nás táhl brejlovec, ale určitě vím, že se na přejezdech brzdilo a houkalo, jelikož nepadaly závory. A z Kralup se jelo přes Neratovice. Zaujalo mě tehdy, že popovodňová krajina vypadala vysloveně vesele, maje stromoví vyzdobeno spoustou umytých jásavě barevných igelitek.
Cesta z Ostravy do Prahy už bez odklonu a po obnovení elektrifikace byla standardně o hodinu či dvě delší právě kvůli "opatrné" jízdě; dlouho vydržely tuším na 60km/h náspy kolem hranického viaduktu. V mém případě byla cesta vylepšena o to, že mezi Českou Třebovou a Ústím n/O nějaký dobrák sundal trolej nad jedinou funkční kolejí.
Určitě vím, že mosty v tom labyrintu podél Orlice byly od té doby pod dvěma sousedními kolejemi každý jiný. Ten první se stavěl "ať to stojí, co to stojí, hlavně ať to jezdí", na ten druhý bylo přeci jen víc klidu.
16.08.2017 (13:46)  
Pěkné to tehdy bylo. Co na to vůbec ZZ? Fungovalo aspoň částečně, když mělo kabely pod vodou? A přes mosty se předpokládám nejezdilo plnou traťovou...
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
16.08.2017 (10:49)  
Jel šukafón přes pontón...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko