Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
810.271-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Zlín střed - Zlín-Prštné - Datum: 02.09.2008 - Autor: KuTom - Pozn.: Os 14238 - Zobrazeno: 11664x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
09.09.2008 (21:01)
To jste tam sebrali vše co je momentálně k dispozici.
07.09.2008 (8:05)
Nedá mi to nenapsat již mnohokrát napsané: víc 810, víc ČD...
06.09.2008 (23:42)
Honnzok: když neumíte psát cizí slova správně, nepoužívejte je, vypadá to komicky...
hmmm..... Děkuji to sem nevěděl že by neměl kabel vícenásobky.... a ani mě to nenapadlo pak už těch možností zas tolik není rozumné by byli asi tak dvě 4x814.2 což nevím zdali by byly schopni vícečleného řízení a nebo 842 + 4 x btn + 842 a tady by zas mohla chybět akcérace.......
Honnzok: copak 742 dvoučlen má, ale Bmto nemá průběžný kabel na toto. A obávám se, že ani žádný jiný vůz.
Nebyla by lepší souprava vícečleného řízení ve složení 742 + 4 x Bmto + 742. Tedy alespon doufám že má kocour vícenásobné řízení.
Jinak fotka vynikající 5*
Jinak fotka vynikající 5*
Špinavé rolety jsou vidět na kilometr daleko, zmuchlaný pluh po střetu taktéž. Zamýšlet se nad dynamikou této soupravy, snad raději ani ne, mohl by s ní soupeřit už asi jen hlemýžď.
810 tu jezdí proto, že 814 není dostatečně kapacitní vozidlo na to, aby mohla 810 plně nahradit. No a s tou svižností to taky není tak hrozné, onehdá jsem ve ValMezu viděl 810 táhnout po stanici čtyři 010 :-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko