Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
809.140-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Straškov - Vražkov - Datum: 1.8.2012 - Autor: Tomáš Kubovec - Zobrazeno: 7243x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
bartik09: Tak 810 dělá mnohem menší kravál. Na téhle trati(073) "se jezdí" zejména kvůli výhledu z okna, druhou stranou (přes Povrly) je to rychlejší, kratší, levnější a s přímou návazností na ostatní civilizaci a přesto se občas najde někdo, kdo radši jede přes ty Boletice, protože ten výhled je tam unikátní v každou roční dobu. A co se té Anduly týče, tak v 810 byla poslední dobou paní Hazdrová a to vůbec nebylo obtěžující.
Jinak zvuk vlaku jsem zjistil, že je (aspoň pro mě) důležitý. Když jedu Bdtčkovou klasikou, tak přesto že je to pohodlný, má to všechno co k jízdě vlakem potřebuju, tak jízda je nudná, protože to nemá žádný specifický příjemný zvuk. Takový panťák 460 nebo 440 to je jiná. To neunudí nikdy, nechce se mi vystoupit :-)
Edit: jinak trať 073 má pro mě ještě jiný zvláštní význam samozřejmě, a to že na cca 25 km je 31 světelných přejezdů, to na levé straně Labe jich je v tomto úseku jen 9 a zdaleka nejsou tak zajímavé.
Jinak zvuk vlaku jsem zjistil, že je (aspoň pro mě) důležitý. Když jedu Bdtčkovou klasikou, tak přesto že je to pohodlný, má to všechno co k jízdě vlakem potřebuju, tak jízda je nudná, protože to nemá žádný specifický příjemný zvuk. Takový panťák 460 nebo 440 to je jiná. To neunudí nikdy, nechce se mi vystoupit :-)
Edit: jinak trať 073 má pro mě ještě jiný zvláštní význam samozřejmě, a to že na cca 25 km je 31 světelných přejezdů, to na levé straně Labe jich je v tomto úseku jen 9 a zdaleka nejsou tak zajímavé.
Honza: Zapominate, ze vlakem nejezdej jenom deti, ktery se potrebujou celou cestu divat z okynka...
"místo pěkného zvuku 810ky"... ne kazdej jezdi vlakem kvuli akustickymu zazitku (oboje to dela prisernej kraval - nic vic) a hadam, ze zejmena nepravidelny cestujici tu Andulu celkem oceni.
Na druhou stranu, i kdyz si myslim, ze regionova je o neco lepsi, byl podle me celej projekt regionov pitomost. Radsi bych jel jednu cestu necim novym a 2 cesty sukafonem, nez vsechny tri regionovou.
"místo pěkného zvuku 810ky"... ne kazdej jezdi vlakem kvuli akustickymu zazitku (oboje to dela prisernej kraval - nic vic) a hadam, ze zejmena nepravidelny cestujici tu Andulu celkem oceni.
Na druhou stranu, i kdyz si myslim, ze regionova je o neco lepsi, byl podle me celej projekt regionov pitomost. Radsi bych jel jednu cestu necim novym a 2 cesty sukafonem, nez vsechny tri regionovou.
Předloni jsem měl někoho blízkého v Beřkovicích a jezdil tam vlakem přes Roudnici a Straškov, takže to mám spojeno s ještě živými a nepříliš radostnými vzpomínkami... Ale na té trati je 809 akorát.
Dávám 5*. Ta fotka je zřejmě jedna z nejhezčích fotek 810/809, jaké jsem kdy viděl, a to pamatuju M 152.0 od samého začátku.
Dávám 5*. Ta fotka je zřejmě jedna z nejhezčích fotek 810/809, jaké jsem kdy viděl, a to pamatuju M 152.0 od samého začátku.
29.01.2013 (18:15)
Díky za komentář. Tahle fotka patří mezi ty, z kterých jsem měl v loňském roce největší radost.
Nuny: abych řekl pravdu, neznám nikoho kdo by měl radši reginu než šukec. Aby to nebylo jen OT, zrovna sem by se ta regina hodila, když ve špičce (nevím jestli ještě) jezdí 2x 809 kvůli nemožnosti objíždění v Račiněvsi.
BBvK - pro ty mezery mezi kolejema, co se daj někde vidět mě jiný výraz nenapadl no :D
Honza: Záchody v 810 se použít dají, to jo :) ale nutno podotknout, že prostor je poněkud ozemen...a co se týká "kultury" tak mi příjde, že ten v regionově je přecijen trochu výš :). Každopádně bych zde nechtěl rozvádět dále debatu co je lepší :). Každý to vidí jinak, potom je to totiž na způsob debaty: "...se šípkovou omáčkou....Se zelim!"
Honza: Záchody v 810 se použít dají, to jo :) ale nutno podotknout, že prostor je poněkud ozemen...a co se týká "kultury" tak mi příjde, že ten v regionově je přecijen trochu výš :). Každopádně bych zde nechtěl rozvádět dále debatu co je lepší :). Každý to vidí jinak, potom je to totiž na způsob debaty: "...se šípkovou omáčkou....Se zelim!"
Jsem dojatý...Vždycky jsem si myslel, že jsem jediný, kdo má radši 810 než Regionovu. Tak jsem tedy rád, že existjí i lidé, kteří 810 mají radši, než regionovu. Možná bych si dovolil říct, že Orchestrion by se hodil do šrotu více, než kdyby měl být přestavěn na 814/914. Abych to zkrátil: Jsem moc rád, že jste to sem všechno napsaly a ještě dodám, že 810 by měla ještě 10 let zůstat.
Wawro: záchod jsem v 810 použil několikrát a byl vždy OK, akorát na mě moc nízký. Jinak Regiošrot je uvntř hezčí, ale to je všechno, jinak 810 je mnohem lepší.
wawro: Spára na trati... :-DDD Dost dobrej výraz, to jsem ještě neviděl.
Fotka: Moc se líbí, koukám že někdo měl štěstí ve všem, včetně detailů - fascinují mě ty nálepky v oknech jak se postupně rozestupují Zleva doprava).
Diskuze: Osobně si myslím, že při přejezdu např. spáry na trati obě skáčou stejně. Motor se mi zdá taky stejný, o moc menší kravál ani v jedné neslyším :). Je to spíš asi názor vkusu, nicméně regionova alespoň uvnitř působí o něco estetičněji a hlavně se člověk nemusí štítit použít záchodu (teda pokud nedošla voda nebo před ním neseděl vepř)
Diskuze: Osobně si myslím, že při přejezdu např. spáry na trati obě skáčou stejně. Motor se mi zdá taky stejný, o moc menší kravál ani v jedné neslyším :). Je to spíš asi názor vkusu, nicméně regionova alespoň uvnitř působí o něco estetičněji a hlavně se člověk nemusí štítit použít záchodu (teda pokud nedošla voda nebo před ním neseděl vepř)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko