..: Fotogalerie - detaily fotografie T 679.1578 :..
 

T 679.1578


T 679.1578Informace o fotografii:
 - Úsek: Velký Valtinov - Brniště
 - Datum: 11.5.2008
 - Autor: topič  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5750x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
30.03.2009 (1:18)  
topič: Tak to bych na Bamy koukal o víkendech z okna, škoda toho posunu o několik desítek let :) Beztlumičový sergej, vinoucí se s červenobílou soupravou plnou lidí po úbočí Šébru, to muselo být divadlo! Podle různých fotek soudím, že se Bamů zachovalo docela dost. Jakým zázrakem se to přihodilo a kde celou tu dobu přežívaly? A v jakém jsou teď stavu?
30.03.2009 (14:38)  


Já bych řekl, že je to jediná "žijící" souprava těchto vozů (kolem 10 kousků myslím, ale nevím přesně). Drahná léta jsem vídal Bamy odstavené v žst. Luby u Klatov odkud pak zmizely. Zřejmě to budou ony. Současný stav není zrovna povzbuzující. Mají už také sníženou rychlost a potřebovaly by důkladnější opravu. :-)
29.03.2009 (21:34)  
Moc pekna masina! Zajimava sopuprava. Hezke!
29.03.2009 (10:16)  
29.03.2009 (9:23)  
Výborná fotka, dávám 5*. Myslím si, že ten mávající strejda to příjemně oživuje. Všechno to tam vypadá opravdu "dobově". Výborná práce, holt zkušenosti se nezapřou;-) Můžu se zeptat, co to bylo za akci? Díky
29.03.2009 (7:54)  
Nemali Bamy nezávislé kúrenie?
29.03.2009 (10:25)  


Z výroby ano, protože to byly původně přípojné vozy k motorovým vozům. Později již nebylo funkční a soupravy těchto vozů byly vytápěny lokomotivami.
28.03.2009 (20:52)  
NIcKON: Ještě k té soupravě. Bamy byly po dlouhá léta tradičními soupravami osobních vlaků na trati Nbk - Rbk. Jezdily s nimi 464.0, 477.0 a po skončení parní trakce byly v péči T478.3 a někdy T466.0. Občas se stávalo, že se v jejich čele objevil i sergej. Ovšem jen v době, kdy nebylo třeba topit soupravu. Častěji bylo možné spatřit sergeje jako přípřež na osobním vlaku s vlakovým brejlovcem, když se vracel zpět od nějakého postrku, z dílen v Nbk či strojově od nějakého vlaku a nebyla "po ruce" zátěž. Českolipské sergeje měly přechodnost z CL do Nbk, zhruba tři roky z CL do Brniště ještě po staré trati a také do Děčína, kam však snad nikdy nevyjely. V tomto traťovém úseku na 086 to byla, dle dostupných informací, premiéra tohoto stroje a jel jsem na výjimku. :-)
28.03.2009 (20:48)  
Martin Grill: to nebyla výtka chyby, špatně si to pochopil, tu závoru tam za chybu NEPOVAŽUJI. Jen jsem přemýšlel nad kompozicí fotky, to je celé. Ostatně pokud by to byla podle mě chyba, asi bych nedal hodnocení kteté jsem dal, že ano? :-)
28.03.2009 (20:43)  
pls co je to tam vzadu za vagon nebo lokomotivu?
28.03.2009 (20:44)  


T478.3001
28.03.2009 (20:42)  
Drahý Honzie. NApadlo mě, zda děláš i něco krom toho, že hledáš vady na fotkách jiných? Není fotky, kde by výskyt tvého komentáře nebyl spjat s vytknutím nějaké chyby, která mnohdy ani chybou není... ;o)
28.03.2009 (20:23)  
Tak to je fakt krása, Sergeje bych také chtěl mít v akci ale zatím se nazadařilo. Teď jeden klasický dotaz: přemýšlím, jestli se nešlo vyhnout kolizi závory s podvozkem? Vidím, že ve předu už ale moc místa není, máš i fotku před závorou? Určitě jsi čekal, že tento dotaz přijde, šlo jen o to kdo ho napíše první. :-)
28.03.2009 (20:39)  


Ale šlo. Mám fotky i před přejezdem. Jenže to musíš fotit s mašinou ještě před tím stromem, protože jí jinak roste z čela a když tam chceš mít obě závory, tak z toho vyjde kompozičně roztahaná nudle. "Mávač" ač proklínán přítomnými kolegy mi přijde lepší. :-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko