Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 679.1578 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Velký Valtinov - Brniště - Datum: 11.5.2008 - Autor: topič - Zobrazeno: 5750x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
topič: Tak to bych na Bamy koukal o víkendech z okna, škoda toho posunu o několik desítek let :) Beztlumičový sergej, vinoucí se s červenobílou soupravou plnou lidí po úbočí Šébru, to muselo být divadlo! Podle různých fotek soudím, že se Bamů zachovalo docela dost. Jakým zázrakem se to přihodilo a kde celou tu dobu přežívaly? A v jakém jsou teď stavu?
30.03.2009 (14:38)
Já bych řekl, že je to jediná "žijící" souprava těchto vozů (kolem 10 kousků myslím, ale nevím přesně). Drahná léta jsem vídal Bamy odstavené v žst. Luby u Klatov odkud pak zmizely. Zřejmě to budou ony. Současný stav není zrovna povzbuzující. Mají už také sníženou rychlost a potřebovaly by důkladnější opravu. :-)
29.03.2009 (21:34)
Moc pekna masina! Zajimava sopuprava. Hezke!
362-153: Akce pořádaná Posázavským pacifikem, viz.:
http://www.zelpage.cz/clanky/nedele-v-luzickych-horach-a-podjestedi-aneb-jak-to-chodiva-na-fotoakci
http://www.zelpage.cz/clanky/nedele-v-luzickych-horach-a-podjestedi-aneb-jak-to-chodiva-na-fotoakci
Výborná fotka, dávám 5*. Myslím si, že ten mávající strejda to příjemně oživuje. Všechno to tam vypadá opravdu "dobově". Výborná práce, holt zkušenosti se nezapřou;-) Můžu se zeptat, co to bylo za akci? Díky
NIcKON: Ještě k té soupravě. Bamy byly po dlouhá léta tradičními soupravami osobních vlaků na trati Nbk - Rbk. Jezdily s nimi 464.0, 477.0 a po skončení parní trakce byly v péči T478.3 a někdy T466.0. Občas se stávalo, že se v jejich čele objevil i sergej. Ovšem jen v době, kdy nebylo třeba topit soupravu. Častěji bylo možné spatřit sergeje jako přípřež na osobním vlaku s vlakovým brejlovcem, když se vracel zpět od nějakého postrku, z dílen v Nbk či strojově od nějakého vlaku a nebyla "po ruce" zátěž. Českolipské sergeje měly přechodnost z CL do Nbk, zhruba tři roky z CL do Brniště ještě po staré trati a také do Děčína, kam však snad nikdy nevyjely. V tomto traťovém úseku na 086 to byla, dle dostupných informací, premiéra tohoto stroje a jel jsem na výjimku. :-)
28.03.2009 (20:48)
Martin Grill: to nebyla výtka chyby, špatně si to pochopil, tu závoru tam za chybu NEPOVAŽUJI. Jen jsem přemýšlel nad kompozicí fotky, to je celé. Ostatně pokud by to byla podle mě chyba, asi bych nedal hodnocení kteté jsem dal, že ano? :-)
28.03.2009 (20:42)
Drahý Honzie. NApadlo mě, zda děláš i něco krom toho, že hledáš vady na fotkách jiných? Není fotky, kde by výskyt tvého komentáře nebyl spjat s vytknutím nějaké chyby, která mnohdy ani chybou není... ;o)
28.03.2009 (20:23)
Tak to je fakt krása, Sergeje bych také chtěl mít v akci ale zatím se nazadařilo. Teď jeden klasický dotaz: přemýšlím, jestli se nešlo vyhnout kolizi závory s podvozkem? Vidím, že ve předu už ale moc místa není, máš i fotku před závorou? Určitě jsi čekal, že tento dotaz přijde, šlo jen o to kdo ho napíše první. :-)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko