Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.076-8 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Bylnice - Datum: 11.6.2007 - Autor: djexpres - Pozn.: Os 4376 - Zobrazeno: 4638x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Pro Peťana: S těmi mechanikami souhlas. Jinak Profil vlárské dráhy je docela nádherný a všem doporučuji si ji projet až do průsmyku a pak zpět. Nostalgie Bílých Karpat v okolí je doslova uklidněním pro mysli a duši a kdo si ještě dráhu z Kunovic začínající a ve Vlárském Průsmyku končící neprojel vřele doporučuji. Jinak fotka docela mazaná za což dávám plnou pětku, protože to jsou poslední mechaniky na Vlárské dráze k vidění, kde už převládají nová zařízení.
Nádherná fotka z Bílých Karpat.Je tam pěkně.Ty návěstidla nemají chybu.
Marně hledám na železniční mapě ČR místo, které se jmenuje Os 4376 :-)
Paráda už z náhledu,velice pozitivní kousek...asi taky díky těm barvám,ty jsou skoro přeslazený...
topič: Stačí otevřít dráhu 10/2007. Na poslední stránce je fotka z toho místa, kde se s kompozicí plně ztotožňuju.
sloupy - to bude nejspíš tím, že v oblouku jsou logicky pro udržení drátu nad kolejí a snížení "klikatosti" vždy sloupy více blíž u sebe (nejenom na SBB). A protože horské dráhy mají povětšinou hodně oblouků, tak je i většina sloupů blíž u sebe...
sloupy - to bude nejspíš tím, že v oblouku jsou logicky pro udržení drátu nad kolejí a snížení "klikatosti" vždy sloupy více blíž u sebe (nejenom na SBB). A protože horské dráhy mají povětšinou hodně oblouků, tak je i většina sloupů blíž u sebe...
OT: Zalistuji-li ve Snáři, pak se dočtu: "Slavobránu ve snu viděti - přijdeš o své úspěchy".
Intercity: Ach jo, zase "pan chytrý" vyvozuje teorie, aniž by měl nějaké exaktní zkušenosti. Možná by sis mohl povšimnout, že sloupy na uvedených fotkách z Gotthhardbahnu (ale i na jiných drahách ve Švýcarsku) jsou "nasázené" o hodně hustěji než u nás (nebude to daleko od poloviční vzdálenosti) a tak je i při nepříliš ostrém úhlu snímání většinou obtížné a velmi často nemožné nacpat mezi sloupy samotnou mašinu, natož mašin víc či delší motorovou jednotku. Kdyby ses obtěžoval najít nějaké fotky ze švýcarských železnic na webu, pak bys viděl, že to tak opravdu je. Možná by ses tam mohl zajet podívat a předvést nám, jak by to mělo vypadat. Jistě to pro Tebe bude hračkou.
Jinak bych si totiž o Tobě myslel, to co kdysi říkal můj spolužák a parťák v mariáši o soupeřích, kteří to hráli pod psa. Říkal o nich: "Pche, ty viděli mariáš akorát z ponorky a to jim ještě žába chcala na sklo".
Nehledej v tom nic osobního, jen se mi při Tvém rozumování vybavil jeho výrok. :-)
Jinak bych si totiž o Tobě myslel, to co kdysi říkal můj spolužák a parťák v mariáši o soupeřích, kteří to hráli pod psa. Říkal o nich: "Pche, ty viděli mariáš akorát z ponorky a to jim ještě žába chcala na sklo".
Nehledej v tom nic osobního, jen se mi při Tvém rozumování vybavil jeho výrok. :-)
Ad Slavobrána
nemienim to už ďalej riešiť, každý máme svoj štýl.. tak si podla neho foťme :-)
nemienim to už ďalej riešiť, každý máme svoj štýl.. tak si podla neho foťme :-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko