Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.068-5 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Vratimov - Datum: 3.10.2010 - Autor: Payus - Zobrazeno: 3745x - Detailní EXIF informace » | |
spousta lidí se ptá kdo to takhle zkazil
Nesprávne, riešia to akurát tak šotouši a železničiari.
Mne ako cestujúcemu je úplne ukradnuté, aký lak má mašina (stokrát lepší najbrt či blonski než nejaký opadávajúci hrdzavý vrak). Nepáčia sa mi kvázi retro nátery u ZSSK, ale nechodím všade rozkrikovať, ako sú na nič a ich autor je idiot (citát z jednej diskusie o blonskom)
Nesprávne, riešia to akurát tak šotouši a železničiari.
Mne ako cestujúcemu je úplne ukradnuté, aký lak má mašina (stokrát lepší najbrt či blonski než nejaký opadávajúci hrdzavý vrak). Nepáčia sa mi kvázi retro nátery u ZSSK, ale nechodím všade rozkrikovať, ako sú na nič a ich autor je idiot (citát z jednej diskusie o blonskom)
pravdou je, že když teď dělají šedý spodek tak to vypadá o mnoho lépe a snad i brejlím to pomůže. Těmhle už to ale asi nepomůže.
Jinak viz fota na K-Rep: 362 a dokonce i plecháč vypadá slušně
Jinak viz fota na K-Rep: 362 a dokonce i plecháč vypadá slušně
14.10.2010 (14:40)
Láďa Mlynařík) Upřímně, bude to bolet, ale pravdou bude, že nikdo ze Studia Najbrt asi vůbec neřeší nářky někde na fórech, o kterých třeba ani neslyšeli, že nedomysleli barvu záclonek či X dalších prkotin. :) v důsledku je to podružný problém z domény, kterou řeší jen velmi malý zlomek obyvatel.
Jinak, jediná mašina, na kterou se lak designoval, byla Škoda 109E a ta v něm s nějvětší pravděpodobností nevyjede.
Jinak, jediná mašina, na kterou se lak designoval, byla Škoda 109E a ta v něm s nějvětší pravděpodobností nevyjede.
14.10.2010 (9:36)
jestliže studio najbrt neřešilo jednotlivý stroje a celý to, jemně řečeno, zkazili na nábřeží tak by bylo vhodný aby se od toho studio najbrt nějak distancovalo a předvedlo model lokomotivy na kterou to dělali a na kterou to teda sedí. Dneska už téměř všichni v česku ví, že lokomotivy budou za chvíli všechny takovýhle a spousta lidí se ptá kdo to takhle zkazil. A pak to může vypadat že jsou u najbrtů neschopní. A zatím jsem žádnou jejich reakci na tuhle hrůzu nezaznamenal. Že by jim nevadilo nechat na sebe házet špínu?
Woky > rozdil je jeden - tentokrat se snazili usetrit, takze si nechali udelat navrh jen na 380 a pak to znasilnili na ostatni... nebo ne?
To opravdu neřešilo, pro všechny je to hozeno jednolitě a ač mi normálně Najbrt nevadí, zrovna na přídi brejlovce se mi to dost hnusí. A žehlička nebo veselá kráva se taky "povedly". Jaký to rozdíl proti Najbtově práci pro ČD-C, kde každá řada má vypracovaný vlastní návrh respektující tvary skříně.
Vlad: Po sté nebo po tisící: Studio Najbrt absolutně neřešilo barevné řešení tohoto konkrétního typu lokomotivy. Běžte si stěžovat na nábřeží, kde mají to správné máslo na hlavě...
PS: Fotka moc hezká...
PS: Fotka moc hezká...
Asi mě teď vsichni kolegové ukamenujou ale mám na to jiný názor.
Jsem zdravý, svépravný a fotka je to moc pěkná, zpracování po "technicku" na vysoké úrovni a jaký má mašinka kabátek (i když ta červená byla famózní), tak to mi opravdu nevadí :-)
Hledal sem hodnocení ale no Payus nechce, alespoň virtuálně *****
Jsem zdravý, svépravný a fotka je to moc pěkná, zpracování po "technicku" na vysoké úrovni a jaký má mašinka kabátek (i když ta červená byla famózní), tak to mi opravdu nevadí :-)
Hledal sem hodnocení ale no Payus nechce, alespoň virtuálně *****
(OT) To studio Najbrt nedořešilo. To bije do očí.
Protisluneční clony by měly být v barvě (tmavě) modré.
Protisluneční clony by měly být v barvě (tmavě) modré.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko