..: Fotogalerie - detaily fotografie 754.066-9 :..
 

754.066-9


754.066-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Střelice - Omice
 - GPS: 49°9'20.805"N, 16°27'13.843"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 22.5.2013
 - Autor: Jakub Gregor 
 - Zobrazeno: 3363x
 - Detailní EXIF informace »

   
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel DJ 
Počet komentářů uživatele102 »fotek 0
26.08.2013 (23:51)  
Moc pěkná příroda je ště pěknější vlak
Tak si tam té přírody užijte, než to tam rozbagrují. Pak už tam z té přírody (z té, co je vidět na této fotce) moc nezbude.

Fotka moc pěkná - jarní příroda je ta nejkrásnější, jen ty stromy mi přijdou až moc "přeostřené".
24.08.2013 (23:30)  
Martine,s tím výkonem u kundálu je to trochu jinak. Aspoň pokud se týká výkonu naftového motoru. Je zde 1455 kW oproti 1460 kW u ř.754 (motor ČKD K 12 V 230 DR). Rozdíl je pouze v regulaci výkonu elektrického přenosu,která je-pochopitelně-dokonalejší u ř.750.7 díky o 40 let novější elektronice a dalším komponentúm. Zatímco klasická 754 je celkem svižná v první fázi rozjezdu, po dosažení rychlosti cca 30 km/hod nastává poměrně citelný pokles trakč.proudu až do doby,kdy dojde k zašuntování. U kundálu je naopak počáteční fáze rozjezdu poměrně vlažná,ale poté lok. drží dá se říci konstantní trakční proud,s minimální klesající hodnotou....prostě lépe táhne tam,kde klasika už trochu ztrácí dech.
Pokud se týká spotřeby u kundálu,,tak je v letním období v podstatě shodná se 40 let starým motorem ČKD,v zimním období,kdy se vytápí soupravy a motor pracuje ve vyšších otáčkách,pak znatelně vyšší.
Pro porovnání jízdních vlastností jsou zde ještě i jiné "drobnosti". Kundál má ve srovnání se ř. 754 mnohem citlivější čídla pro skluz a diferenci trakč.proudů...jakož i další "vychytávky",takže za ztížených adhezních podmínek (sníh,déšť,listí,vlhko)může být jízda s tímto vozidlem velmi problematická (nemluvě o zab.zař. MIRELL).
24.08.2013 (9:34)  
Katr ma papirove vyssi vykon a stejne tak papirove nizsi spotrebu. Realita se bude lisit podle profilu trati a zateze masiny.
24.08.2013 (9:08)  
Moony-katr možná chlemtá méně ale chtělo by to porovnat vzhledem k výkonu.ve stoupání na ramzovou mi připadá o dost zdechlejší než puvodní ĆKD
registrovaný uživatel PROST  mail  
Počet komentářů uživatele1220 »fotek 0
24.08.2013 (1:14)  
Moc pěkná příroda je ště pěknější vlak, povedené, líbivé.
23.08.2013 (18:02)  
Dejme tomu že jsem od jednoho blízkého pracovníka v depu slyšel že chlemtá trošku méně naftičky. Vlastně jsem to i někde četl. Navíc ta rekonstrukce byla za účelem snížení chlemtání naftičky. V Českých Drahách chtějí ušetřit pár drobáků do kapes ředitelů......
23.08.2013 (16:43)  
Moony: kde bereš jistotu, že ten katr v 750.7 nechlemtá naftu po hektolitrech?
23.08.2013 (16:41)  
Souhlasím s Wabunem. Nátěr je velice hezký, sice trochu vybledlý, ale to prostě k tomu brejlovcovy patří. Motor má krásný zvuk, kulatá cedulka označující ČKD se mi také líbí (je taková bytelná). A pořád to je starej dobrej Brejlovec chlemtající naftu v hektolitrech (srovnáme li to s 750 7XX).....tyhle 754 mají pořád druhé místo v celkovém žebříčku kolejových tažných vozidel a vždy budou mýt můj obdiv (první jsou Fény a třetí Taurusy s Hydrama).
registrovaný uživatel 754 012  mail  
Počet komentářů uživatele116 »fotek 0
23.08.2013 (10:28)  
Pěkná "traťovka" zasazená šikovně do přírody bez rušivých prvků.Je vidět,že "Rudý ďábel" je stále poměrně v pořádku.Samozřejmě není nad ruční čištění.Osobně tuto přezdívku neuznávám,ta patří parním 476.0 z LD Přerov.Až ty historické fotky najdu,snad nějakou i zveřejním...
22.08.2013 (22:16)  
Holt ne každej má nárok na vydržování mašiny, která toho najela od generálky třikrát méně, než třeba 4066.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko