..: Fotogalerie - detaily fotografie 753.187-4 :..
 

753.187-4


753.187-4Informace o fotografii:
 - Úsek: Mnichovo Hradiště - Zálučí odbočka
 - Datum: 25.4.2009
 - Autor: Chary  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4646x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

05.04.2013 (1:09)  
Milý Martine Grille: reálie znám, a dost dobře, bohužel.
Nedávno jsem pracoval u firmy z kreré takřka denně odjížděli jeden až dva plně naložené kamiony do Francie a Španělska, (mimo jiné), u nás přez celé Čechy. Nádraží s rampou - jak píšete- a občasnou funkční překládkou bylo od naší firmy cca 300 metrů - od naší rampy k nádražní. Jednání ztroskotala, asi by byl narušen ten pověstný vegáč na onom nádraží. Druhá fáze: překladišťně vybavené nádraží 11 km vzdálené, smlouva po neuvěřitelném martiriu něco mezi C K úředníky a socíko-odborářskými namyšlenci. První šofér se z překládky vrátil za takový čas, kdy by -podle jeho slov- normálně právě na dálnici míjel Norimberk...
Byla to prostě celkově katastrofa, dodnes se v té firmě vypráví pověst-vtip že jeden z těch vagonů ještě bloudí kdesi...
Při následném jednání, když Starý Pán, majitel firmy, slyšel od zástupců železnice obhajobu prošpikovanou hláškami "tirácká mafie", "z...ý gumokoly" apod, logicky prohlásil že už nikdy, obzvláště za ty prachy.
Rychleji - časová válka- máš pravdu. Ale s tím nehnem, buďto se přizpůsobím požadavku zákazníka nebo zavřu krám. Sorry.
A ty peníze? Voni ty kamiony na infrastrukturu přispívají, sice nepřímo, možná víc než si myslíš. Otázka je jak s nimi naloží zločinecká státní kasa...
Co se dá naložit na vagon a co na návěs jistě vím, co skutečně odvezou jsem přirozeně mínil jako vyjádření současného stavu dopravy.
A to pinklich - píšu a mluvím jak mi zobák narost. Mě narost tam, kde se to odjakživa říká a píše takhle,jo?
Chápu, že v úzkých dojde na češtinu, nicméně jsem tu někde četl že: fotograf nerovná se fanatik.
Takže uzavřu naše oba trochu OT příspěvky takto: přezto že máme oba vlaky moc rádi, můžeme občas přiznat že za mnohé prů..ry si může naše milovaná železnice sama. Počínaje Nábřežím a konče posledním výhýbkářem..
04.04.2013 (5:42)  
maniscu: ...odvezly totiž za menší peníze...

Bodejď by ne, když neplatí adekvátní část za infrastrukturu a nejen dálnice podle toho vypadají.

...rychleji...

Časová válka je v mnoha případech zcela zbytečným argumentem, neboť jen opravdu málo komodit je třeba dopravovat "tak rychle." Jedná se o produkt současnosti, kdy se na vše zbytečně tlačí a produktem jsou lidi bez práce (ekonomický růst formou menších nákladů na mzdy), zvýšený počet dopravních nehod (málo odpočinku) a zvýšený hluk v okolí dopravních tepen (nahuštění nákladní dopravy.)

...a víc než ten šrot na kolejích.

Víc? Jak to myslíš? Víš vůbec, jakou hmotností můžeš zatížit návěs? A jak z tohoto boje vyjde železniční vůz? Evidentně ne, jinak bys neplácal takové voloviny.

A navíc pinklich v ten čas a pinklich na to místo který požadoval zákazník.

Tak za prvé: Píše se PINTLICH. Ačkoli se to v originále píše "pünktlich", česká, resp. do češtiny přejatá přejatá verze, používá T. Mno a za druhé: Nákladní doprava patří a železnici . ostatně hlavně k tomuto účelu byla kdysi železnice postavena. Ideálním modelem dopravy je ten, kdy kamion přijede k rampě ve stanici a s nákladem, jež je do něj z vlaku přeložen, absolvuje cestu, jež není delší, než 50 km. Bohužel se po revoluci takovéto rampy nestavěly, mnohde se naopak zbouraly, protože si nějaký chorý mozek usmyslel, že silniční nákladní doprava je tím, co potřebujeme.

Takže děkujeme za vstup, avšak sis jednak spletl web, druhak nezjistil nic o reáliích a ještě k tomu neumíš napsat, že je něco pintlich. Hanba ti.
03.04.2013 (23:51)  
Jardo, nedělal jsem si exaktní měření a nepochybuju, že mě utlučeš argumentama, ale nepadá to trošku doleva? Minimálně pocitově...nejlíp svislice změříš podle fullresu, proto to nechávám na tobě.

Jinak ten nátěr byl úžasná "časová kapsle" (promiňte mi ten anglický kalk). Vydržel snad čtvrtstoletí (1987-2012?) a dojezdil v úplně jiné době. Trošku mi to připomíná ten nedávný nález anglického kittyhawku na Sahaře. Netknutý 70 let...ale ony to jsou vlastně už docela srovnatelné časové relace...:)
http://www.telegraph.co.uk/news/picturegalleries/worldnews/9258110/World-War-II-RAF-Kittyhawk-fighter-plane-found-in-the-Sahara-Desert-in-Egypt.html
03.04.2013 (11:49)  
Dál myšleno samozřejmě časově, nikoliv místně :)
03.04.2013 (0:59)  
Mister Kofi: ty návěsy v pozadí tam prostě jen tak odpočívají. Mohou si to dovolit, odvezly totiž za menší peníze, rychleji a víc než ten šrot na kolejích. A navíc pinklich v ten čas a pinklich na to místo který požadoval zákazník. Může se to zdát smutný, železnici mám rád, ale kovokol konkurenčně prohrává...
registrovaný uživatel Mr.Kofi  mail  
Počet komentářů uživatele100 »fotek 0
02.04.2013 (21:25)  
Nádhera, 5*!!

Jen se zeptám, proč tam stojí ty návěsy v pozadí? To je tam někdo parkuje nebo jsou tam jako nosiče reklamy?
02.04.2013 (19:18)  
Pěkné...5*
02.04.2013 (16:52)  
Provětráváme archivy? Jen tak dál a hlavně od Hradiště :)
02.04.2013 (16:58)  


Dál od Hradiště? Mám tam něco z JHMD a pak taky od Brna.
registrovaný uživatel Jim  mail  
Počet komentářů uživatele53 »fotek 0
02.04.2013 (14:37)  
Klasika,vždy když se tu objeví foto tohoto stroje,se najde někdo,kdo se pozastaví nad jeho vzhledem. Přitom tento stroj vydržel jako druhý nejdéle ze své řady u ČDC, teď už jen 301.
registrovaný uživatel drak 
Počet komentářů uživatele44 »fotek 0
02.04.2013 (14:30)  
Ježiš, on to táhne. Já myslel že vezou nějaký vrak. Jinak foto za 5*

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko