..: Fotogalerie - detaily fotografie 750.714-8 :..
 

750.714-8


750.714-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Česká Skalice - Starkoč
 - Datum: 6.2.2012
 - Autor: mRKEF  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 8097x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
27.07.2012 (17:17)  
Henry! :)
13.03.2012 (22:24)  
Jožko: Správně. Lidem jde hlavně o to, v čem sedí. A právě proto (asi nejen já) nechápu, proč se ČD nezaměřily v prvé řadě na vozy? Právě ony bývají nejčastější příčinou jakési vzhledové neucelenosti, které si již všímají i cestující, nejen šotouši... Ale to by nebyly ČD, aby na to nešly pozadu a ještě po rukou. Toto konkrétní barevné schéma patří k tomu lepšímu, co se korporátu ČD týče. Nebýt tam ten přihlouplý pruh, který zvlášť na vozech první třídy vypadá opravdu hloupě, neměl bych proti tomu osobně ani popel. Svislé pruhy na pluhu by tomu daly dodatečný šmrnc, ale konkrétně tahle mašina na vertikálách příliš nestaví...

Co stálo za vznikem této nepotřebné řady, nechám stranou, neboť se to řešilo již mnohokrát.
13.03.2012 (16:39)  
Předpoklám že ta 814 na prdeli je do starkoče náhrada za nějakou zdechlinu na 026ce
13.03.2012 (14:58)  
Souhlasím sice, že na barvu vlak nejezdí, ale:

Kdybychom se podle této logiky řídili, mohly by všechny lokomotivy ČD vypadat takhle, nebo ještě hůř:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/749042.jpg

No co, Barča je přeci poctivá mašina, a že má trochu oprýskaný lak, to přece většina cestujících neřeší, hlavně když to jede... Nebo?

Zastánci všebarevného cirkusu ČD by neměli zapomínat, že design hraje, zejména dnes, v době pozvolného nástupu konkurence na železnici, nemalou úlohu v reklamě a marketingu.

Podívejte se na takový RJ. Lokomotivy i vozy pěkně v jednoduchém, zato ale líbivém a skutečně JEDNOTNÉM kabátu. Netvrdím, že to byl nátěr, čím získal RJ svoje cestující, ale přece jen, jistý vliv na jejich rozhodování to mít může.

Rovněž tak vím, že ČD mají mnohem víc vozidel, a nechat je přelakovat všechny naráz by bylo neúnosné, ale stejně...
Jedna polovina vozidel ještě ve starém zbarvení, druhá polovina v náhodných variacích modrobílé, a třetí polovina :-) zcela unikátní (Pendolína, Elefanty, RegioNohy...). Pánové, takhle se jednotný design značky opravdu nedělá...
13.03.2012 (13:39)  
Šmoula Mrzout: lidí spíše řeší interiér, pohodlnost, spolehlivost vlaku/vozidla... Ale že by někdo nadával na nátěr to jsem mimo šotoušů neslyšel...
13.03.2012 (13:10)  
Omlouvam se, ale jak lokomotiva, tak prvni vuz se mi libi.
13.03.2012 (7:39)  
tak jsem se tady těmi příspěvky prokousal... a řeknu jen jedno, a sice to, že ČD nikdy nebudou mít jednotnej nátěr vozidel ... vemte si třeba 854+054+954, ty se podle rozhodnutí GŘ dávat do najbrtu nebudou (u 854+054+954 se pár kusů stihlo ještě před tím)... nebo třeba 814, ty taky do najbrtu nepůjdou a co Pendolina? též ne ... takže já jsem zvědav, co budou ČD říkat, až se jich někdo zeptá: "Vy tvrdíte, že máte jednotný nátěr, ale přitom támhle jede Regionova s řadou 854 a ty v korporátu nejsou, jakto?" ....

Jožko: myslím, si, že to JTB docela vystihnul, ikdyž použít k přirovnání jad. elektrárnu je asi trochu moc, ale na přirovnání to je dobrý ... co se týče tvého názoru, že lidi se tim svezou a je jim to jedno, tak věz, že jim to jedno není, dost lidí zajímá, čím jedou, no a když jede souprava každý pes jiná modrá ves, tak si pak připadaj jak v cirkusu ...
13.03.2012 (6:47)  
Honza Beránek / JTB: jaderná elektrárna a nátěr je trochu rozdíl, nemyslíte? Ono nikomu ten nátěr nevadí, tisíce lidí se s tím svezou kam potřebujou a nátěr je poslední, co je zajímá, ale šotouš má pořád problém...
Ať ČD udělají cokoliv, tak je to vždy špatně...
12.03.2012 (23:08)  
Jožko: já myslím, že na posouzení vhodnosti nějakýho výtvarnýho řešení není potřeba vychodit VŠUP. Když váš barák bude od října do března ve stínu chladících věží jaderné elektrárny, stejně nemáte právo se k tomu vyjádřit, protože jste nevystudoval jaderku?

Jsou věci, k jejichž posouzení není potřeba odbornost ze samé podstaty věci. Nemusíte mít vystudovanou novinařinu doplněnou pětiletou praxí, abyste měl právo říct o nějakém mém blábolu, že je to blábol. Prostě se s tím u mé práce počítá, neb pracuje s lidmí a tím, jak na ně působí. To samé se týká i grafiky. A množství negativních reakcí, včetně těch racionálně zdůvodněných, je natolik velké, aby se nad tím rozumný člověk zamyslel. Ale to bychom asi nesměli být u ČD...a tím se dostáváme k tomu čecháčkovství. Řekl bych, že držet hubu a krok se s ním pojí mnohem víc než rozumná a věcná diskuse.

No a třetí věc je hodnotová a docela dobře ji tu popsal uživatel Laminát. Chápu snahu o jednotnou prezentaci, ale ta se má podle všech pouček týkat hlavně toho, s čím přichází cestující do kontaktu, tedy s vagony atd. Navíc je rozdíl, když udržuje jednotnost jedna z mnoha firem na trhu. Ale když se o ní snaží prakticky jediná firma, je z toho totalita a uniformita. Někdo má rád McDonalda, šmoulí domky v satelitním městečku a dovolenou v Chorvatsku. Ten asi nepochopí. Zbytek snad jo.
12.03.2012 (23:04)  
Laminát přesně sdílí mé názory na typy nátěrů.
Snímek je eňoněno, proto 5.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko