..: Fotogalerie - detaily fotografie 750.708-0 :..
 

750.708-0


750.708-0Informace o fotografii:
 - Úsek: Třebíč - Vladislav
 - GPS: 49°12'48.757"N, 15°56'12.141"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 4.10.2011
 - Autor: Martin Grill  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Kundál za kundálem sa
valí...
 - Zobrazeno: 4585x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

10.10.2011 (23:06)  
Martin Grill: Stín na posledním voze není myslím vůbec zásadní, jen jakoby opticky drží vlak za ocas. Vážím si toho, že jezdíš fotit vlakem a chodíš pěšky. Takových je nás už málo...

Martin 14785: Co s tím dělat? Třeba by šlo tu nadbytečnou dřevinu před strojem zlikvidovat za kratší čas než jsou čtyři hodiny úsilovné práce..., tedy pokud není snažší si na předmětný vlak najít jiné poutavé místo... Káceti sloupy však nedoporučuji. Pokud by se předmětný stromek vyretušoval, přijde mi vlak skutečně dost daleko od dominantního stromu vpravo, no a..a...vovotomtoje.
09.10.2011 (14:48)  
lamináte, a co bys s tím chtěl udělat?? přijít asi tak 4 hodiny před tímnež ten vlak projede, zařal kácet náletové stromy a pořit telegrafní sloupy??? pravda je ta, že pokud bys pokácel náletové dřeviny u trati, tak by si toho nikdo nevšiml, ale pokud bys začal bořit telegrafní sloupy, tap pochybuji že by se nikdo neozval a že bys z toho neměl opletačky...
K fotce, fotka je pěkná, vůbec mi tam nevadí ten posladní vagon, ale já bych osobně vyretušovalo ten náletový strom... I tak to je ale u mě za 5*
09.10.2011 (1:17)  
Mám dvě poznámky. Kdyby se odstranila náletová dřevina mezi čelem vlaku a stromem vpravo, mohl by se nechat vlak více dojet ke stromu, čímž by i více vyjel poslední vůz ze stínu. Takto vypadá vlak jako trošku nedojetý. Za druhé, co se týká často obdivovaných telegrafních sloupů, jsem toho názoru, že pokud z nich zbydou jen trosky bez kovových držáků s izolátory jako je tomu třeba v tomto případě a ještě jsou obtěžkány kabelem, je lépe se jich na snímcích vyvarovat. Vypadají spíš jak sloupy na staveništi s káblem k míchačce než jako sloupy telegrafní...
09.10.2011 (7:59)  


1)Nechápu, co je tak zásadního na stínu, který je na posledním voze. Nejen na ŽelPage jsou stovky fotek, na kterých jsou stíny nejen tam a nikdy to nikomu nevadilo, ale najednou tu máme kritika ;o) Na "nálety" zvící výšky lokomotivy, s sebou netahám vybavení, protože na výlety jezdím vlakem a chodím pěšky. Pokud by mašina byla blíže stromu, ocitla by se úplně někde jinde, než jsem ji plánoval, čili k tomu poněkud chyběl důvod...

2) Já jsem rád alespoň za ta torza sloupů, obtěžkána kabelem.
registrovaný uživatel eurostar  mail  
Počet komentářů uživatele367 »fotek 0
08.10.2011 (22:13)  
Pre tých čo im vadí stĺp poradím nech si stiahnu fotku a vyretušujú si ho. Ja osobne proti tomu nič nemám, telegrafické stĺpy predsa neodmysliteľne patria na veľa takýchto tratí. Vynikajúce dotvorenie fotky. Lepšie ako moc prázdneho miesta. Inak tie vaše dieselové osobáky s okuliarnikom alebo bardotkou v čele a s tromi či styrmi vozníkmi úplne žerem. Krása!
08.10.2011 (22:23)  


My jsme rádi, že nám tady jezdí aspoň tohle... :o)
08.10.2011 (19:45)  
Popojít jaksi nebylo kam, neboť jsem balancoval na betonových patkách následujícího telegrafního sloupu, abych to neměl úplně z podhledu. Jo, drát tam jde vidět, ale myslím si, že více oči táhne ten modro-šedý humus v čele vlaku...
08.10.2011 (19:29)  
K trati 240 drát patří, ne? A sloup pěkně uzavírá fotku.
08.10.2011 (17:48)  
Karamola: Taky mě bije do očí, ale kdyby Martin popošel více doprava, změnil by se o dost úhel pohledu.
registrovaný uživatel M 152.0  mail  
Počet komentářů uživatele309 »fotek 0
08.10.2011 (17:25)  
Fotku bych dal za 5*, KDYBY tam nebyl ten drát... Škoda, musím dát 4*, protože mi tam vyloženě vadí. Nebylo možné popojít víc do prava?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko