Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
749.039-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Libomyšl - Zdice - Datum: 6.6.2010 - Autor: Pavel Martoch - Zobrazeno: 3717x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Sim. To už by snad stačilo. Podívej se na dolů na stránku na Pravidla pro vkládání komentářů - bod č.1 a 3.
Jak píše JTB, ceduli je možné spatřit na jedoucím vlaku a ne na vlaku stojícím ve stanici. Tudíž bych Tvé veškeré kometáře považoval za mlácení prázdné slámy.
Tím bych zdejší plodnou diskusi ukončil a žádám ostatní aby také tak učinili.
Jak píše JTB, ceduli je možné spatřit na jedoucím vlaku a ne na vlaku stojícím ve stanici. Tudíž bych Tvé veškeré kometáře považoval za mlácení prázdné slámy.
Tím bych zdejší plodnou diskusi ukončil a žádám ostatní aby také tak učinili.
Nerad se zapojuji do diskuze,ale na tohle musim reagovat.
Většina lidí když jde na vlak tak neposlouchá a nekouká.Cestujicí vidí vlak tak do nej proste vlezou.Občas se nekdo zeptá kam ten vlak jede,ale to je jen hrstka.Na vlaku je velkej počet cedulí,takže pochybuji že by nekoho mohla zmást tahle cedulka.
Je vidět že jsou tady negramotní lidé co neuměj číst a ani poslouchat a snažej se z cestujících udělat naprostý .ebily.
Začněte nejdřív myslet a pak psát.Děkuji
Většina lidí když jde na vlak tak neposlouchá a nekouká.Cestujicí vidí vlak tak do nej proste vlezou.Občas se nekdo zeptá kam ten vlak jede,ale to je jen hrstka.Na vlaku je velkej počet cedulí,takže pochybuji že by nekoho mohla zmást tahle cedulka.
Je vidět že jsou tady negramotní lidé co neuměj číst a ani poslouchat a snažej se z cestujících udělat naprostý .ebily.
Začněte nejdřív myslet a pak psát.Děkuji
Trainman > tak jeste jednou ... proc autobusy, trolejbusy a tramvaje maji oznaceni linky a smer a cilovou stanici? Jen kvuli tomu, ze dopravni podnik potrebuje nejake interni oznaceni nebo ze se to zrovna takhle libi ridici?
A co by se asi stalo, kdyby si takovouhle ceduli "Chomutov" dal ridic na celni sklo (treba na venkovni stranu slunecni clony, aby to nebylo v rozporu s vyhlaskou. Nikomu to preci vadit nemuze, kdyz on jezdi vzdy a jedine z Domazlic do Klatov pres Kdyni a ta cedule vyjadruje jeho patriotismus k rodnemu mestu. Prece kazdy svepravny clovek pozna, ze kdyz je na busu napsano Chomutov, tak ze tam nejede a ze ma hledat jinou ceduli! A kdyz uz svepravny neni, muze se samosebou ridice zeptat, jestli nahodou nejede do Chomutova.
Ono v podstate, to si muze pracovnik ovladajici Pragotron taky natukat co chce a hrat piskvorky, protoze cestujici by meli byt svepravni a meli by vedet i bez ceduli, ze rychlik na Budejice jezdi vzdy z prvniho nastupiste v Praze z kuse koleje.
A co by se asi stalo, kdyby si takovouhle ceduli "Chomutov" dal ridic na celni sklo (treba na venkovni stranu slunecni clony, aby to nebylo v rozporu s vyhlaskou. Nikomu to preci vadit nemuze, kdyz on jezdi vzdy a jedine z Domazlic do Klatov pres Kdyni a ta cedule vyjadruje jeho patriotismus k rodnemu mestu. Prece kazdy svepravny clovek pozna, ze kdyz je na busu napsano Chomutov, tak ze tam nejede a ze ma hledat jinou ceduli! A kdyz uz svepravny neni, muze se samosebou ridice zeptat, jestli nahodou nejede do Chomutova.
Ono v podstate, to si muze pracovnik ovladajici Pragotron taky natukat co chce a hrat piskvorky, protoze cestujici by meli byt svepravni a meli by vedet i bez ceduli, ze rychlik na Budejice jezdi vzdy z prvniho nastupiste v Praze z kuse koleje.
Odjaziva HV vozila nejakou znacku, ceduli, popisek aby se odlisila od jinych a bylo patrne jeho domovske depo (prikladem u nas v depu byly vsechny stroje vybaveny piktogramem s napisem).
To je právě ta úchylnost, která tady do dnešních dní přetrvává a bují. Nám nezáleží na tom, jak vypadají vozy - my chceme, aby "mašinka" byla naleštěná. Nám je jedno, jak cestující informujeme - my si dáme za okno nápis našeho depa, ať každej kouká jaký jsme kabrňáci. A právě proto, aby se slečna fíry z 810 nemusela ptát kudy do Ostravy, proto ty informace musí nějak vypadat...
To je právě ta úchylnost, která tady do dnešních dní přetrvává a bují. Nám nezáleží na tom, jak vypadají vozy - my chceme, aby "mašinka" byla naleštěná. Nám je jedno, jak cestující informujeme - my si dáme za okno nápis našeho depa, ať každej kouká jaký jsme kabrňáci. A právě proto, aby se slečna fíry z 810 nemusela ptát kudy do Ostravy, proto ty informace musí nějak vypadat...
Sim: Nevim, co Vam na to rict. Odjaziva HV vozila nejakou znacku, ceduli, popisek aby se odlisila od jinych a bylo patrne jeho domovske depo (prikladem u nas v depu byly vsechny stroje vybaveny piktogramem s napisem). To ze lidsky rozum dnes odchazi do onech mist je vec druha. Neni zadnou mimoradnosti, kdyz v Praze Hbf. vidim nactiletou slecnu jak se pta firy (v 810) jestli "to jede do Ostravy...". A jestli se vam cedule nelibi, muzete si do depa jit stezovat osobne. On uz Vam to nekdo (dost mozna rucne) vysvetli. howgh
Martin Grill > a co delat v situaci, kdy na vlaku je napsano neco jineho nez na pragotronu? ... a pruvodci nebo kdokoliv opravneny neni k nalezeni...
Honza Beránek / JTB > konkretne na tu ceduli samosebou ne, poprve jsem ji videl na teto fotce. Ale tohle je zrejme oficialni formular univerzalni odpovedi na stiznost podanou pres elektronicky formular.
Tohle konkretne se tykalo stiznosti nekdy pred pul rokem - v Rokycanech byly vypnuty pragotrony v hale (na nastupistich nejsou dotedka) a rozhlas nesrozumitelne mumlal, diky rozkopanemu kolejisti se jezdilo kazdou chvili jinakm a jeste se to muselo obchazet po prechodu pres koleje, ktery byl na druhem konci nadrazi, nez nadrazni budova... proste kultura cestovani 21 stoleti v praxi.
Prakticky stejne to dopadlo, kdyz jsem si stezoval na opacne hlaseni razeni nocniho vlaku (tedy bez moznosti nastoupit kdekoliv a projit to skrz) ... nebo kdyz na Pernera nesly kupovat mistenky... pokazdy "je nam lito, omlouvame se, doufame ze vas to neodradi.
Ale aby aspon nekdo napsal neco ve smyslu "dekujeme za upozorneni na nedostatek, ktery se budeme snazit okamzite napravit, aby se dana situace uz nemohla opakovat" ... to nee, to by byl prece prusvih, neco takhle "slibovat". Ono je snazsi pomoci CTRL+C a CTRL+V pouzit preddefinovanou odpoved, ktera to okeca, nic neslibi a vlastne nic neresi :-/
Tohle konkretne se tykalo stiznosti nekdy pred pul rokem - v Rokycanech byly vypnuty pragotrony v hale (na nastupistich nejsou dotedka) a rozhlas nesrozumitelne mumlal, diky rozkopanemu kolejisti se jezdilo kazdou chvili jinakm a jeste se to muselo obchazet po prechodu pres koleje, ktery byl na druhem konci nadrazi, nez nadrazni budova... proste kultura cestovani 21 stoleti v praxi.
Prakticky stejne to dopadlo, kdyz jsem si stezoval na opacne hlaseni razeni nocniho vlaku (tedy bez moznosti nastoupit kdekoliv a projit to skrz) ... nebo kdyz na Pernera nesly kupovat mistenky... pokazdy "je nam lito, omlouvame se, doufame ze vas to neodradi.
Ale aby aspon nekdo napsal neco ve smyslu "dekujeme za upozorneni na nedostatek, ktery se budeme snazit okamzite napravit, aby se dana situace uz nemohla opakovat" ... to nee, to by byl prece prusvih, neco takhle "slibovat". Ono je snazsi pomoci CTRL+C a CTRL+V pouzit preddefinovanou odpoved, ktera to okeca, nic neslibi a vlastne nic neresi :-/
13.07.2010 (22:05)
Sim: to sis na to vážně stěžoval?
13.07.2010 (21:53)
Sim: Mně by kvůli takové prkotině vlak neujel, protože jsem svéprávný - pro mne jsou směrodatné cedule ve stanici, informační zařízení a rozhlas. A pokud nemám ani tom, zeptám se pověřeného zaměstnance, který tam i od toho je - průvodčího.
Jéééé, to jsou zase teorie. Tabulka Chomutov je přišpendlena na vnější stranu sluneční clony, takže po jejím sklopení dolů se ocitne v okně a po vrácení clony do původní polohy cedule Chomutov z čelního okna zmizí.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko