Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
749.250-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Náměšť nad Oslavou - Studenec - GPS: 49°12'48.395"N, 16°7'9.484"E » - Datum: 5.7.2011 - Autor: Martin Grill - Zobrazeno: 3769x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Pane A.N., prosím nechte toho, děláte tu ze sebe akorát hlupáka. Přečtěte si pozorně to, co se tu píše, a zjistíte, že žádný rozpor nikde není. Mimoto, jste dost mimo téma.
Já klidně budu raději za šotouše (nádražáka) než za blbce. Nicméně klidně se nechám po 20ti letech na dráze něčemu přiučit, zvláště od odborníka mimo dráhu, který navíc už od r. 2007 fotí! Takový člověk musí být vyložená kapacita v oboru :)
Když bys měl řidičák a auto, které bys na 2 roky hodil do kopřiv, tak s ním taky neodjedeš.
Zkus se třeba trošku zamyslet. Jaký bude stav baterek, jestli nebudou propadlé manometry, jímky. Jak budou vypadat třeba TM, zdali by nebylo potřeba něco vyfoukat, vyměnit uhlíky. Co třeba vstřiky, trubičky...atd. nikde ani kapička? Já si myslím, že Valach a spol. není kžc.
Když bys měl řidičák a auto, které bys na 2 roky hodil do kopřiv, tak s ním taky neodjedeš.
Zkus se třeba trošku zamyslet. Jaký bude stav baterek, jestli nebudou propadlé manometry, jímky. Jak budou vypadat třeba TM, zdali by nebylo potřeba něco vyfoukat, vyměnit uhlíky. Co třeba vstřiky, trubičky...atd. nikde ani kapička? Já si myslím, že Valach a spol. není kžc.
Grile, jmenovat mě nemusíš, já své jméno znám!
"Pokud vím, byla provozuschopná i v době vyřazování. Šlo jen o administrativní krok".... tohle z Tvé klávesnice není zpochybňování?
Jinak řečeno, máme věřit Tobě (šotouškovi), a nebo Valachovi (strojvedoucímu)?
Trochu mi připomínáš KŽC, cit. "zachránili jsme pro vás 749.253, dostala nový lak" ...atd. ale co je to platný, když jí na první jízdě práskne TM a loko je částečně KO.
Takže opravdu na razítka, nový lak... se jezdit nedá.
"Pokud vím, byla provozuschopná i v době vyřazování. Šlo jen o administrativní krok".... tohle z Tvé klávesnice není zpochybňování?
Jinak řečeno, máme věřit Tobě (šotouškovi), a nebo Valachovi (strojvedoucímu)?
Trochu mi připomínáš KŽC, cit. "zachránili jsme pro vás 749.253, dostala nový lak" ...atd. ale co je to platný, když jí na první jízdě práskne TM a loko je částečně KO.
Takže opravdu na razítka, nový lak... se jezdit nedá.
04.07.2015 (20:22)
Ne, není to zpochybňování. Já píšu, že jsem zachytil info o tom, že byla provozuschopná v době svého vyřazení a on, že se maká na tom, aby se znovu rozjela. Uběhly dva roky, což je dost dlouhá doba, aby se stav takto starého stroje změnil. Takže nic nevyvracím, jen komentuji stav, ve kterém byla vyřazena.
Bude ti stačit hadřík na brejličky, anebo si přečteš něco o výrokové logice, šotoušku?
Bude ti stačit hadřík na brejličky, anebo si přečteš něco o výrokové logice, šotoušku?
Docela mě zaráží, jak může šotouš téměř zpochybnit info od člověka (Valach), který je právě do akce "749.250" zainteresován.
Je to marný, je to marný...asi škoda 2min. u PC na psaní nějakého infa.
Zkuste si koupit zvíře, když mu nedáte nažrat, tak co? Ano, správně! chcípne. Takže provoz lokomotivy není jen o tom, že se jezdí a šotouši fotí a pod fotky píší úsměvné komenty (v případě některých fotogalerích bohužel spíš k pláči).
Je to marný, je to marný...asi škoda 2min. u PC na psaní nějakého infa.
Zkuste si koupit zvíře, když mu nedáte nažrat, tak co? Ano, správně! chcípne. Takže provoz lokomotivy není jen o tom, že se jezdí a šotouši fotí a pod fotky píší úsměvné komenty (v případě některých fotogalerích bohužel spíš k pláči).
04.07.2015 (17:24)
On tu někdo něco zpochybňuje? kdo a kde? A jinak si ty moudra nech do K-Reportí školky, tady o ně absolutně nikdo nestojí. Každopádně se tu na ŽP jako největší šotouš profiluješ právě ty, pane Němečku. Máš všechny symptomy pokročilého stádia této podivné choroby.
Jo a než příště vylezeš z baráku, vem si čepici, dost tam připaluje.
Jo a než příště vylezeš z baráku, vem si čepici, dost tam připaluje.
03.07.2015 (10:25)
Pěkná vzpomínka na mimořádně vydařenou...co to bylo za den? Tuším, že sobota, viď Mates?
Škoda, že přitom nejde slyšet ten zvuk...Ta mašina zde tenkrát předvedla vskutku úctyhodný výkon.
Nějak tam na těch fotkách na tom Tvým flickru postrádám našeho posledního mohykána T 478.3022, který se v ten den taky zapojil do dění...a za měsíc poté odeslán na kundálizaci.
Škoda, že přitom nejde slyšet ten zvuk...Ta mašina zde tenkrát předvedla vskutku úctyhodný výkon.
Nějak tam na těch fotkách na tom Tvým flickru postrádám našeho posledního mohykána T 478.3022, který se v ten den taky zapojil do dění...a za měsíc poté odeslán na kundálizaci.
Tahle fotografie je z nějakých těch jízd pro příznivce z Velké Británie?
02.07.2015 (16:55)
Ano. Několik dalších snímků z toho dne:
https://www.flickr.com/photos/czeightyfour/sets/72157627155428102
https://www.flickr.com/photos/czeightyfour/sets/72157627155428102
ad Keprt: dělá se na jejím zprovoznění ;-) Letos by zase mohla vyjet.
02.07.2015 (13:50)
Pokud vím, byla provozuschopná i v době vyřazování. Šlo jen o administrativní krok.
Je v olomoucké pobočce DHV, jako neprovozní. Pokud poslední dobou nenastal nějaký vývoj.
Kdepak skončila "koncertní" dvěstěpadesátka? Ještě žije?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko