Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
742.034-2 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Sedlice město - Rojice - GPS: 49°21'29.412"N, 13°57'21.186"E » - Datum: 28.2.2019 - Autor: Martin Klecán - Pozn.: Mn 88700 - Zobrazeno: 2841x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Neví někdo, kdy se začaly dělat bloky K6S230DR, místo odlitků svařence? Nebo jestli se dělaly zároveň i odlitky, i svařence?
NicKON: Dvanáctiválce mají skříň motoru svařovanou. Detaily a rozsah úprav neznám. Litou skříň měla T499.001 (ale 002 svařovanou) a pak zřejmě dva motory, o kterých mluví Martin Grill, ale jistý si tím nejsem.
29.03.2019 (7:00)
NIcKON: Řešením byl až upravený motor K 12 VZ 230 T, původně určený pro řadu 755, ale použitý i na 754.012 a 754.086. Materiál bloku motoru byl pozměněn, jen přesně nevím, jak přesně.
JB: A úprava spočívá v čem? Počítám, že je třeba vyměnit blok, protože si moc nedovedu představit ekonomicky únosný dodatečný zásah do velkého litinového odlitku. Nebo se mýlím?
TM: Ntvl... A na co hynuly nejčastěji? Snad to nebyl vždycky celkový rozpad lokomotivy :)
NIcKON: Dvanáctiválce se více rozesírají vinou nedostatečné tuhosti bloku motoru, pokud není upraven.
28.03.2019 (15:45)
No v době odklonů v Pošumaví vloni na jaře se u nás držel průměr cca 1 tranzistor KO denně :D
Šestiválcové dvěstětřicítky nehynou tak často jako dvanáctiválce, ne?
28.03.2019 (14:31)
Bývala ještě relativně nedávno docela dobrá, po nasazení na odklony Plzeň - Klatovy - Domažlice v mnohočlenu už pak za moc nestála a větší závada byla asi jen otázkou času...
Njn pro nás staromilce smutné. Ale dožila se 41 let, což na stroj vyrobený bez přístupu k západním technologiím není vůbec špatné. Pokud vím, na celé lokomotivě pocházely zpoza železné opony pánve hlavních ložisek motoru a rychloměr Hasler.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko