..: Fotogalerie - detaily fotografie 742.218-1 :..
 

742.218-1


742.218-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Baška - Pržno
 - Datum: 9.9.2009
 - Autor: Zdeněk Šnajdr 
 - Zobrazeno: 2815x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
21.11.2009 (14:10)  
Ještě k tomu řazení, u nás(na trati 080) jsem jednou vyfotil soupravu 742.035+012+010+012+954.212+854.005, protože catr se porouchal a museli zavolat ze zálohy bangli. Myslím, že to byl R 1116. A ještě připřahli ty 2 BDtaxy a jeden Btax, asi aby zvýšili kapacitu. Divil jsem, že u těch Btaxů nepraskly šroubovky, protože myslím, že nejsou na takovou hmotnost na háku stavěné. Ale jinak foto za 4*, protože je to pěkná kompozice.
21.11.2009 (13:21)  
Kaštani nezlobte a kupte si auta, nebo pro vás přijedeme takovouhle soupravou.
registrovaný uživatel Nechic  mail  
Počet komentářů uživatele633 »fotek 0
21.11.2009 (12:57)  
Cestu 742+Btax jsem zažil na posázavském pacifiku a byla to cesta hrůzy, protože na všech přejezdech troubil a to se opravdu v tom maličkym Btaxu nedalo nějak chránit, když s každým zatroubením málem nadskočíte. Od té doby mám tak trochu odpor k tomuto "složení"
Ale fotka pěkná, v Bašce mám spolužačku :)
20.11.2009 (21:59)  
U nás na trase Kojetín-ValMez jezdí někdy taky většinou, ale jen se třema Btax. Když porovnám cestu s tímto a 810+010+010+810 tak můžu říct jen, že kocúr má pořádný odpich.
20.11.2009 (20:23)  
Ta 742+010 nahrazuje 842. To takto často kvůli výlukám, jak je výluka třeba Frenštát - Veřovice, tak 842 zůstávají ve Věřovicích, z Frenštátu jezdí náhradní souprava, protože 842 a stejně tak i třeba 814 má ValMez a ten nám je neposílá.
20.11.2009 (17:42)  
Hezky zachyceno, celočervená souprava doplněná podzimními odstíny, předvěst s nadstavbou komína :-) je to pěkné, ropovod 810tek by tu tak nevyniknul.

Ad plečnik a scheriff: řešit že to neveze 810? Dělají se z nich podbíječky se záchody (čti regionovy) občas nějaká sejme auto na přejezdu, poruchovost,nutnost posílit soupravu nad normu 810tky,velké množství spadaného mokrého listí v lesních úsecích se stoupáním, závěje hlavně u prvních ranních vlaků,důvodů proč 742 nebo 714 apod i jen s jedním přípojným vozem je hromada...
20.11.2009 (17:02)  
Možná je důvod taky ten, že k řízení takovéto soupravy stačí pouze jeden strojvůdce, namísto dvou, kdyby jely dvě 810.
20.11.2009 (16:07)  
Joža Plečniků, chickadee: Kde na fotce vidíte 810? Já vidím pouze 742 a 4 ex 010...
K fotce: Hezká krajina a červené vozy s kocourem se hezky vyjímají. 5*
20.11.2009 (14:55)  
No, co vím jako aboslutní laik, tak mám pocit, že depo ve Valašském meziříčí má spoustu vozů 010. Jinak Pržno - Baška je podle mého horský terén. Ale nepocházím vůbec z této oblasti, jenom tama dostkrát jezdím.
20.11.2009 (13:56)  
a proč u nás někdy jede 742 + 1x 010 ?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko