Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
742.218-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Baška - Pržno - Datum: 9.9.2009 - Autor: Zdeněk Šnajdr - Zobrazeno: 2815x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
21.11.2009 (14:10)
Ještě k tomu řazení, u nás(na trati 080) jsem jednou vyfotil soupravu 742.035+012+010+012+954.212+854.005, protože catr se porouchal a museli zavolat ze zálohy bangli. Myslím, že to byl R 1116. A ještě připřahli ty 2 BDtaxy a jeden Btax, asi aby zvýšili kapacitu. Divil jsem, že u těch Btaxů nepraskly šroubovky, protože myslím, že nejsou na takovou hmotnost na háku stavěné. Ale jinak foto za 4*, protože je to pěkná kompozice.
Kaštani nezlobte a kupte si auta, nebo pro vás přijedeme takovouhle soupravou.
Cestu 742+Btax jsem zažil na posázavském pacifiku a byla to cesta hrůzy, protože na všech přejezdech troubil a to se opravdu v tom maličkym Btaxu nedalo nějak chránit, když s každým zatroubením málem nadskočíte. Od té doby mám tak trochu odpor k tomuto "složení"
Ale fotka pěkná, v Bašce mám spolužačku :)
Ale fotka pěkná, v Bašce mám spolužačku :)
U nás na trase Kojetín-ValMez jezdí někdy taky většinou, ale jen se třema Btax. Když porovnám cestu s tímto a 810+010+010+810 tak můžu říct jen, že kocúr má pořádný odpich.
20.11.2009 (20:23)
Ta 742+010 nahrazuje 842. To takto často kvůli výlukám, jak je výluka třeba Frenštát - Veřovice, tak 842 zůstávají ve Věřovicích, z Frenštátu jezdí náhradní souprava, protože 842 a stejně tak i třeba 814 má ValMez a ten nám je neposílá.
20.11.2009 (17:42)
Hezky zachyceno, celočervená souprava doplněná podzimními odstíny, předvěst s nadstavbou komína :-) je to pěkné, ropovod 810tek by tu tak nevyniknul.
Ad plečnik a scheriff: řešit že to neveze 810? Dělají se z nich podbíječky se záchody (čti regionovy) občas nějaká sejme auto na přejezdu, poruchovost,nutnost posílit soupravu nad normu 810tky,velké množství spadaného mokrého listí v lesních úsecích se stoupáním, závěje hlavně u prvních ranních vlaků,důvodů proč 742 nebo 714 apod i jen s jedním přípojným vozem je hromada...
Ad plečnik a scheriff: řešit že to neveze 810? Dělají se z nich podbíječky se záchody (čti regionovy) občas nějaká sejme auto na přejezdu, poruchovost,nutnost posílit soupravu nad normu 810tky,velké množství spadaného mokrého listí v lesních úsecích se stoupáním, závěje hlavně u prvních ranních vlaků,důvodů proč 742 nebo 714 apod i jen s jedním přípojným vozem je hromada...
Možná je důvod taky ten, že k řízení takovéto soupravy stačí pouze jeden strojvůdce, namísto dvou, kdyby jely dvě 810.
Joža Plečniků, chickadee: Kde na fotce vidíte 810? Já vidím pouze 742 a 4 ex 010...
K fotce: Hezká krajina a červené vozy s kocourem se hezky vyjímají. 5*
K fotce: Hezká krajina a červené vozy s kocourem se hezky vyjímají. 5*
20.11.2009 (14:55)
No, co vím jako aboslutní laik, tak mám pocit, že depo ve Valašském meziříčí má spoustu vozů 010. Jinak Pržno - Baška je podle mého horský terén. Ale nepocházím vůbec z této oblasti, jenom tama dostkrát jezdím.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko