Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
740.889-1 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Lišnice - Datum: 10.1.2011 - Autor: Robert Velechovský - Pozn.: Trat čepirohy-Počerady - Zobrazeno: 3596x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Zdravím. Rád bych osvětlil provoz na tété trati. Jak už bylo řečeno uhlí se opravdu "táhne" a prázdné se "tlačí" zpět. To co je na této fotografii je souprava s granulátem a u té je to obráceně, t.j. prázdná na elektrárnu a plná zpět do dolů. Granulát je totiž směs popílku a technologické vody který si odebírají doly zpět na zasypávání šachet. Souprava jede ("tlačí") skutečně proti návěstidlu povolujícím volno.
15.02.2011 (6:19)
Ta maszyna je jako Polska SM42 ma taką barve.
14.02.2011 (16:41)
Vyhráli jste pánové. Erektrárna myšlena s nadsázkou, ale s tím reTkem jste mě dostali. 1:1 :)
Týnec:
Přečetl jsem si to po předchozím nezdaru po sobě ještě jednou a tvrdím, že mám pravdu. Uhlí se TÁHNE, prázdné vozy se TLAČÍ. To, že na "vjezdu" v dáli svítí zelená takhle z hlavy nevysvětlím, anobrž úsek mezi výhybnou a Hrabákem jsem nenavštívil. Ale musíte zohlednit fakt, že se zde nejezdí podle předpisů "normální dráhy", ale "šachty", takže jsou ty návěstidla jinak umístěna také z důvodu sunutí souprav. Kouknu se na fotky a zkusim to popsat nějak polopaticky.
EDIT:
A jak píše správně autor, s uhlím jezdí ř. 709.5 a 709.7, díky tomu je norma 11 wapek.
Týnec:
Přečetl jsem si to po předchozím nezdaru po sobě ještě jednou a tvrdím, že mám pravdu. Uhlí se TÁHNE, prázdné vozy se TLAČÍ. To, že na "vjezdu" v dáli svítí zelená takhle z hlavy nevysvětlím, anobrž úsek mezi výhybnou a Hrabákem jsem nenavštívil. Ale musíte zohlednit fakt, že se zde nejezdí podle předpisů "normální dráhy", ale "šachty", takže jsou ty návěstidla jinak umístěna také z důvodu sunutí souprav. Kouknu se na fotky a zkusim to popsat nějak polopaticky.
EDIT:
A jak píše správně autor, s uhlím jezdí ř. 709.5 a 709.7, díky tomu je norma 11 wapek.
Tak pánové, píše se reTko. Ta udírna je tam zřejmě aby se uhelný prach nedostával kam nemá více, než je zdrávo. A další výhoda tohoto fleku je ta, že tady nikoho nebude nahánět DORA. Je to dosti daleko od samotného území šachty...
to Azamat:...a není to náhodou obráceně?...s tím tažením a tlačením?...světla na mašině tomu asi neodpovídají, ale proč svítí na vjezdu za soupravou zelená?
14.02.2011 (6:43)
Taky by mne zajímalo, co je to reDko... Azamate? Čím si to protahuješ plíce?
Před rokem 1989 se cigaretám říkávalo reTko a nejčastějším jevem byly pampelišky, neboli žluté Startky, tedy bez filtru - ty pamatuju ještě v devadesátých letech...
Před rokem 1989 se cigaretám říkávalo reTko a nejčastějším jevem byly pampelišky, neboli žluté Startky, tedy bez filtru - ty pamatuju ještě v devadesátých letech...
14.02.2011 (1:15)
Též nekouřím, ale tatovi chodím pro cigára. Můj osobní tip značka Red&White.
Copak ůseku může zabolet, leč, ač erektrátrnu pochopím, přesto, jsa nekuřák, redko je prosím pěkně co? :D
13.02.2011 (23:00)
ůseku... to zabolí
Výhodou pro fotografy jest, že soupravy jezdí otočené jedním směrem - tj. plné uhlí do erektrárny se táhne, prázdné soupravy se tlačí. Jo a mezi 10:30 a 11:00 si můžete v klidu zapálit redko, aniž by vám něco ujelo, to je totiž přestávka :)
Fotka pěkná, já fotil až za výhybnou ve směru k elektrárně, dají se tam najít moc pěkný místa. 5*
Výhodou pro fotografy jest, že soupravy jezdí otočené jedním směrem - tj. plné uhlí do erektrárny se táhne, prázdné soupravy se tlačí. Jo a mezi 10:30 a 11:00 si můžete v klidu zapálit redko, aniž by vám něco ujelo, to je totiž přestávka :)
Fotka pěkná, já fotil až za výhybnou ve směru k elektrárně, dají se tam najít moc pěkný místa. 5*
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko