Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
731.027-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Bludov - Postřelmov - Datum: 13.5.2009 - Autor: Jiří Navrátil - Pozn.: Zatím ještě v nezávislé trakci - Zobrazeno: 5099x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
xAnri: ...tak s tím nepočítejte, ale věřte, že počet vlaků Jeseník:Šumperk bude asi 3:7 ;O)
Jozka: osobaky souhlas. Rameno OLC-SPK je prakticky jiste, ze Zabrehu pak pripoje do MuN.
S R BNO-SPK bych moc nepocital, rameno (BNO)-OLC-JES je znacne turisticky vytizene a vzhledem ke vzdalenosti JES od SPK nepocitam, ze osobak by to zvladl "konkurecni dobe".
S R BNO-SPK bych moc nepocital, rameno (BNO)-OLC-JES je znacne turisticky vytizene a vzhledem ke vzdalenosti JES od SPK nepocitam, ze osobak by to zvladl "konkurecni dobe".
Moc hezký a zajímavý záběr, tohle hnací vozidlo se tu na fotkách příliš často nevyskytuje. Jen ty výložníky TV a koleje jsou dost výrazně zubaté, nešlo by to trochu zmírnit?
Jiří Hovorka, trošku to tak působí, ale jak píše Luxian, co má být kulaté, to kulaté je. Nemůže to být případným použitím teleobjektivu?
Jiří Hovorka : Doporučuju se podívat na logo ČD, číslice na značce, kruhové světlomety atd.
To Jozka: to je skutečně plánováno, nebo je to z agentury Jedna paní povídala ? Pokud je to pravda, tak kolik rychlíků má jezdit do prosince do Šumperka a kolik do Jeseníku ?
Bazala: Přímé vedení osobáků Olomouc - Zábřeh - Šumperk je jisté a určitě má pro Olomoucký kraj smysl. Možná se časem dočkáme prodloužení tohoto ramene z Přerova, Nezamyslic apod.
Brněnské rychlíky by měly být vedeny ve větší míře do Šumperka s osobákovými přípoji na Jeseník, některé pak tradičně do Jeseníku, ale s dělením souprav se zatím nepočítá.
Brněnské rychlíky by měly být vedeny ve větší míře do Šumperka s osobákovými přípoji na Jeseník, některé pak tradičně do Jeseníku, ale s dělením souprav se zatím nepočítá.
Ohledně frekvence trošku poradím! Kam je větší, do Třebové nebo do Šumperka? Proč jezdit OLM-Třebová, když se bude dát jezdit OLM-Šumperk. ???
Pěkná fotka z "přepony" bludovského trojúhelníku. Pokračující drátace trati Šumperk-Zábřeh to tady okolo opravdu mění. Smysl tohoto počínání mi však stále uniká. Což o to, frekvence osobní dopravy je zde hustá. Ve špičce co půl hodiny, ale čím tu chtějí jezdit? Mašina a dva vozy to je případ ála Lichkov a případné slůně předimenzovaný luxus. A jiné alternativy u ČD bohužel nemáme.
18.05.2009 (13:41)
Už poněkolikáté se dívám na tuhle fotku, ale pořád mě neopouští pocit, že je splácnutá - šířka objektů neodpovídá výšce. Jinak ostátní je perfekt
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko