Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
671.005-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Horní Lideč státní hranice - Střelná - GPS: 49°10'33.795"N, 18°6'5.049"E » - Datum: 10.7.2014 - Autor: Petr Jet (intelpetr) - Pozn.: Slovenský „Jánošík“ přijíždí po pevné jízdní dráze do zast. Střelná - Zobrazeno: 7888x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Tohle není špína z jednodenního průjezdu "cez stavenisko". To jsou několikadenní nánosy... Jinak obsazenost vlaku bude asi podobná jako u čtyřvozové patrové soupravy na S1 před zastávkou Schöna :-)
23.07.2014 (9:14)
Žilinské elefanty vzhľadom k tomu kde chodia sa môžu umývať každý deň a budú špinavé stále, keďže od Žiliny po Púchov jazdia cez "stavenisko" a v Púchove počas obratov stoja na stanici, ktorá sa rekonštruuje takže prachu tam je až až
Asi mám na houby monitor, ale vidím tam prakticky jen ty stoky z okapů zadělané od sběrače.
Já tam vidím čelo, pokryté téměř souvislou vrstvou špíny, zaprášené boky, nad podvozky zanesené "železniční hnědí", stoky u všech okapů, špinavá okna a další charakteristické znaky nemytého vlaku.
Josef Petrák: já tam vidím jen šmouhy od sběrače, to by za deště musel jezdit do myčky třeba několikrát denně.
22.07.2014 (14:37)
jeffer: Nemusí se ani stříkat. Existují dokonce hotové materiály, které jsou určené právě na odhlučnění PJD v tunelech i jinde. :) Např.
http://en.wikipedia.org/wiki/Transport_in_Berlin#mediaviewer/File:Berlin_SBahn_HackescherMarkt_east.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Transport_in_Berlin#mediaviewer/File:Berlin_SBahn_HackescherMarkt_east.jpg
NIcKON: Nejen uchometricky, existuje zpráva VÚŽ o PJD u Třebovic, rozdíl pro tentýž vlak oproti štěrkovému loži je při 140 km/h typicky 8 dB, což není málo.
NIcKON: ale hej, samozrejme je hlučnejšia. Čo by tiež človek od hladkej betónovej dosky ako skvelého reflektora zvukových vĺn čakal, že? Ale recept existuje. Keď v zime napadne sneh (hlavne prachový), je aj Třebovická PJD tichúčka tak, že si človek prejazd na ňu skoro nevšimne. Takže stačí betónový povrch zastriekať penovou hmotou podobnou snehu, a problém s hlučnosťou prestane byť problémom.
NIcKON: Významově myšleno, aby byla změna tuhosti co nejvíce plynulá, rovnoměrná při přechodu PJD na klasický rošt a opačně.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko