..: Fotogalerie - detaily fotografie 671.005-7 :..
 

671.005-7


671.005-7Informace o fotografii:
 - Úsek: Horní Lideč státní hranice - Střelná
 - GPS: 49°10'33.795"N, 18°6'5.049"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 10.7.2014
 - Autor: Petr Jet (intelpetr) 
 - Pozn.: Slovenský „Jánošík“
přijíždí po pevné
jízdní dráze do zast.
Střelná
 - Zobrazeno: 7888x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Jugy  mail  
Počet komentářů uživatele232 »fotek 0
23.07.2014 (9:36)  
Tohle není špína z jednodenního průjezdu "cez stavenisko". To jsou několikadenní nánosy... Jinak obsazenost vlaku bude asi podobná jako u čtyřvozové patrové soupravy na S1 před zastávkou Schöna :-)
23.07.2014 (9:14)  
Žilinské elefanty vzhľadom k tomu kde chodia sa môžu umývať každý deň a budú špinavé stále, keďže od Žiliny po Púchov jazdia cez "stavenisko" a v Púchove počas obratov stoja na stanici, ktorá sa rekonštruuje takže prachu tam je až až
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
22.07.2014 (17:02)  
Asi mám na houby monitor, ale vidím tam prakticky jen ty stoky z okapů zadělané od sběrače.
22.07.2014 (16:42)  
Já tam vidím čelo, pokryté téměř souvislou vrstvou špíny, zaprášené boky, nad podvozky zanesené "železniční hnědí", stoky u všech okapů, špinavá okna a další charakteristické znaky nemytého vlaku.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
22.07.2014 (16:13)  
Josef Petrák: já tam vidím jen šmouhy od sběrače, to by za deště musel jezdit do myčky třeba několikrát denně.
22.07.2014 (14:37)  
jeffer: Nemusí se ani stříkat. Existují dokonce hotové materiály, které jsou určené právě na odhlučnění PJD v tunelech i jinde. :) Např.
http://en.wikipedia.org/wiki/Transport_in_Berlin#mediaviewer/File:Berlin_SBahn_HackescherMarkt_east.jpg
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
22.07.2014 (14:21)  
NIcKON: Nejen uchometricky, existuje zpráva VÚŽ o PJD u Třebovic, rozdíl pro tentýž vlak oproti štěrkovému loži je při 140 km/h typicky 8 dB, což není málo.
22.07.2014 (13:32)  
NIcKON: ale hej, samozrejme je hlučnejšia. Čo by tiež človek od hladkej betónovej dosky ako skvelého reflektora zvukových vĺn čakal, že? Ale recept existuje. Keď v zime napadne sneh (hlavne prachový), je aj Třebovická PJD tichúčka tak, že si človek prejazd na ňu skoro nevšimne. Takže stačí betónový povrch zastriekať penovou hmotou podobnou snehu, a problém s hlučnosťou prestane byť problémom.
22.07.2014 (11:36)  
Tak tomu už rozumím.
22.07.2014 (10:14)  
NIcKON: Významově myšleno, aby byla změna tuhosti co nejvíce plynulá, rovnoměrná při přechodu PJD na klasický rošt a opačně.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko