Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
665.001 Sirius pro Leo Express (CRRC) | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Malý zkušební okruh VUZ - Datum: 1.10.2019 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 10578x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
02.10.2019 (19:24)
kdyby začali v Číně uvažovat, jestli není ujetý kupovat Škodovky nějakých Evropanů, když v Asii mají dostatek výrobců automobilů....
Ty Škodovky, které jezdí v Číně, se v té samé Číně i vyrábějí.
Ty Škodovky, které jezdí v Číně, se v té samé Číně i vyrábějí.
Martin Grill: A proč je to ujetý? V Evropě lze potkat lokomotivy z Ameriky, tak proč se tu nemohou objevit i jednotky z Asie? Co kdyby začali v Číně uvažovat, jestli není ujetý kupovat Škodovky nějakých Evropanů, když v Asii mají dostatek výrobců automobilů....
Efi: Když ti někdo nabídne srovnatelný výrobek dejme tomu o třetinu levněji, odmítneš ho jen kvůli předsudkům vůči Číně, když půjde o byznys za Tvoje peníze?
Martin Grill: Obávám se, že nepotká. Na schválení této jednotky bude mnohem, mnohem větší tlak než na 109E v Německu.
02.10.2019 (13:10)
Lapil: Je zcela ujetý, aby v Evropě, kde je dostatek kvalitních dodavatelů kolejových vozidel, někdo provozoval cokoli z Číny. Chápu, že se na tomhle projektu podílí slušné procento českých dodavatelů, ale i tak. Tak nějak skrytě doufám, že tohle potká stejnej osud, jako 109E v Německu.
No právě, jak dlouho už okruh brousí NIM expres?
Jestli si u LE pamatují, jak to bylo se startem Flirtů? Se slávou ho oznámili už na +/- půlku listopadu, prodali jízdenky, ale vyjeli až od GVD.
Jestli si u LE pamatují, jak to bylo se startem Flirtů? Se slávou ho oznámili už na +/- půlku listopadu, prodali jízdenky, ale vyjeli až od GVD.
Souprava mi nepřijde špatná. Tmavošedá je určitě lepší ("míň se špiní") než lesklá černá. Fakt je, že ten divnooranžový nápis postrádá jakýkoliv náznak "evropské" elegance, ale když si uvědomím tu čínskou dračí rudozlatozelenou dračí barevnost - inu, nemůže chtít člověk všechno.
Financování: kdo jiný by to měl financovat, než dodavatel? Nebo že by někdo koupil necertifikovaný vlak s tím, že to nějak dopadne? Navíc se ke mně doneslo, že tenhle kšeft má být čínským oknem do Evropy, takže si dovedu představit smlouvu "ten vlak nám necháte, dokud nebude mít VŠECHNY evropské certifikáty".
"Zkušební proces je dlouhý a přísný, může trvat i několik let". Zdroj: https://www.lidovky.cz/byznys/doprava/cinsky-vlak-v-cesku-prijezd-se-ocekava-pred-pulnoci-pak-zmizi-na-zkusebnim-okruhu.A190917_151806_ln-doprava_pave
Financování: kdo jiný by to měl financovat, než dodavatel? Nebo že by někdo koupil necertifikovaný vlak s tím, že to nějak dopadne? Navíc se ke mně doneslo, že tenhle kšeft má být čínským oknem do Evropy, takže si dovedu představit smlouvu "ten vlak nám necháte, dokud nebude mít VŠECHNY evropské certifikáty".
"Zkušební proces je dlouhý a přísný, může trvat i několik let". Zdroj: https://www.lidovky.cz/byznys/doprava/cinsky-vlak-v-cesku-prijezd-se-ocekava-pred-pulnoci-pak-zmizi-na-zkusebnim-okruhu.A190917_151806_ln-doprava_pave
Pavel Dvořák: Podle toho kolik zaplatí. :D Prý to má Čína jako reklamu tenhle kousek a z části to financují.
02.10.2019 (9:26)
Fotka pěkná, souprava strašná.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko