..: Fotogalerie - detaily fotografie 665.001 Sirius pro Leo Express (CRRC) :..
 

665.001 Sirius pro Leo Express (CRRC)


665.001 Sirius pro Leo Express (CRRC)Informace o fotografii:
 - Místo focení: Malý zkušební okruh VUZ
 - Datum: 1.10.2019
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 10555x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
05.10.2019 (7:00)  
Jiří Kocurek: Jen s tím rozdílem, že ČKD si opatřilo licenci na výrobu vozů koncepce PCC (tedy T1, T2, T3 atd.), podobně jako Škodovka od Švýcarů na pojezd bobiny.

Čína je "Yellow Copy Machine", jak se kdysi vyjádřil jeden obchodní zástupce dodavatele. Nicméně i velcí výrobci mají v Číně své partnery a výrobní závody právě kvůli možnosti snížit cenu koncového produktu tím, že některé práce svěří čínskému partnerovi.
04.10.2019 (19:09)  
... vykrade know how a pak vyrábí klony, na kterých v začátku nic zásadního nevymyslela, to provádí nesrovnatelně nižší pracovní silou díky komunistickému řízení masy lidí.

A přesně takhle jde popsat příběh tramvaje T3.
04.10.2019 (17:14)  
CRRC koupilo Vosshol, takže se na evropský trh dostane tak jako tak.
04.10.2019 (12:18)  
zirecek, Efi: Mě to vysvětlovat nemusíte, já se jen snažím vžít do role kupce. A ten to zjevně vidí jinak než vy. A má na to právo.
04.10.2019 (10:18)  
Problém je, že za CRRC stojí podpora čínského státu, který expanzi financuje, zatímco evropským výrobcům stát peníze nenasype. Cílem Číňanů je porazit evropské výrobce dumpingovými cenami stejně jako v případě oceláren. Leo je jejich trojským koněm a Evropa se nebrání...
registrovaný uživatel jk 
Počet komentářů uživatele2 »fotek 0
04.10.2019 (2:53)  
CRRC Zhuzhou vyrábí železniční vozidla od roku 1936, mj. má 61% podíl na čínském trhu lokomotiv a 6,000 vyrobených vozů metra. Radno nepodceňovat.
03.10.2019 (22:05)  
Popsaná okna jsou zvěrstvo, které by v dálkové dopravě nemělo existovat.
Že LE je low-cost? Podle vozidel možná ano, ale podle cenové politiky rozhodně ne a jeho economy je často dražší než 1. třída ČD.
03.10.2019 (19:46)  
Nelze vše srovnávat čistým kalkulem, ani ve velkém byznyse. Čína vykrade know how a pak vyrábí klony, na kterých v začátku nic zásadního nevymyslela, to provádí nesrovnatelně nižší pracovní silou díky komunistickému řízení masy lidí. Ten trh je úplně jiný než zde, proto to nelze posuzovat stejně.
Podobně to máš jako s AliExpressem. Ano, klidně můžeš kupovat na jejich eshopu vše levněji, přestože to putuje přes půlku světa. Avšak je to díky dotaci na dopravu ze státní sféry Číny.
Číně jde o rozšiřování sféry vlivu a je jedno jestli jde o vlakový byznys nebo o cetky z eshopu s nereálnými cenami.

Tento vlak bude schválen, je pouze otázkou kdy.
03.10.2019 (17:25)  
NIcKON: Nejde o sentiment, ale o otevírání trhu konkurenci, která se neštítí absolutně ničeho a která má politickou podporu státu jak doma, tak bohužel i u nás.
03.10.2019 (16:03)  
Efi: Pokud by sis stejný postoj udržel i v situaci, v níž je momentálně Leoš, tzn. ušetřit či neušetřit devítimístnou částku, a následně získat či nezískat důležitou konkurenční výhodu, tak klobouk dolů před Tvou zásadovostí. Avšak obávám se, že v byznysu, kde se točí miliardy, není na sentiment prostor.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko