..: Fotogalerie - detaily fotografie 556.036 :..
 

556.036


556.036Informace o fotografii:
 - Úsek: Hnilec - Sykavka
 - Datum: 18.2.2011
 - Autor: topič  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4280x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
02.03.2011 (14:27)  
topič: rozhodně se za svoje názory nestydím a klíďo se pod ně podepíšu. v tomhle můj postoj souvisí s mým názorem, že nesouhlasím s dnešním pojetím sítě sítí, kdy má leckdy naprosto kdokoliv přehled o komkoliv. (nepřímo narážím na mánii okolo FB), ale to už je opravdu OT.
jsem rád, že jsme se dostaly od Westminster Abbey do této roviny. Ano je to o názoru, ale proto mi narážky na ostatní hřbitovy, protože jsem myslel že se bavíme o této fotce a ja psal jen svůj konzistentní názor a ten je aplikovatelný i na již zmíněné, jen mě nenapadlo to řešit na železničním webu.
A jsem rád, že to vyvolalo diskuzi, já si rád přečtu druhou stranu, diskuze řekne víc často než je jen napsáno, stejně jak rád si přečtu druhou stranu a i Tvé reakce jsou zajímavé, tak i by mě zajímal důvod vzniku takové kompozice.

A k Tvé fotce, myslím že to ve výsledku není špatné že jsem se ozval, ta fotka ve mně vyvolala emoce, ano emoce negativní, ale vyvolala je a to znamená , že v tom dílu něco je ne? RC

PS: RC je můj podpis (iniciály), který používám i v neanonymní rovině
02.03.2011 (13:46)  
PhantomO5Z5: Možnost, abys opakovaně vyjádřil svůj názor ti neupírám. Jenom s tvým názorem nesouhlasím, stejně jako zřejmě nesouhlasíš ty s mým. Tak to občas chodí. Mě by v životě nenapadlo za takovýmto snímkem se hřbitovem hledat něco nepatřičného, neuctivého nebo nevkusného. Holt máme každý jiný náhled na věc. Tak to v životě bývá dost často. Já se pod své názory podepíši, ty ne. Tak to v životě chodí také. Nic víc, nic míň.
02.03.2011 (13:26)  
topič: bývaly doby kdy jsem se na internetu plně identifikoval, ale časem jsem od toho ustoupil, mám rád své soukromí, chceš-li a je-li to pro Tebe důležité, rád se představím, ale soukromě. Chápu Tvůj pohled na tuhle problematiku, ale každá mince má dvě strany a já zas radši tu druhou. RC
02.03.2011 (12:51)  
topič: Nevím proč tak zostra? Urazil jsem Tě něčím, jestli ano tak se omlouvám.
Ještě jednou si prosím přečti mé post scriptum.
V žádném já neprotestuji proti Tvé fotce o tom žádná, já jen říkám svůj názor, možná spíše než názor jak to na mne působí, a neboj vše co popisuješ mi přijde hnusné.
A pokud jsi četl pozorně, tak jsem nepsal že určuji jestli je to zatraktivnění nebo život, napsal jsem tam: "na mne působí". Takže já popsal v celém příspěvku jen své pocity z takto ztvárněné fotky. Bohužel z Tvé reakce mám pocit, že nemám právo vyjádřit svůj názor a pocit:-(. Já totiž nemám ve zvyku na umělecké dílo (což Tvá fotka beze sporu je) koukat analyticky a technicky, ale pocitově a klidně i říci své pocity z díla. a Zdůrazňuji, že jsem to několikrát v příspěvku uvedl, že to jsou mé pocity. S pozdravem RC
02.03.2011 (12:45)  
Proboha ja fotim stare hrbitovy cilene a ne jako dekoraci k lokomotive, to me muzete zatratit rovnou jako antikrista :) Foto za 5.
02.03.2011 (12:31)  
PhantomO5Z5: V podstatě nevinný záběr čáti hřbitova v tobě vyvolá takové emoce? Kolikrát jsi protestoval, když nějací vandalové poškodili třeba židovské hřbitovy v Terezíně, Černovicích či jinde nebo když se části nebo celé hřbitovy musely "přestěhovat" třeba v důsledku výstavby? Jakým narušením piety nebo klidu posledního odpočinku je takováto fotografie? To bych si rád nechal vysvětlit.
Pokud by byl hřbitov zobrazen v kontextu s obsahem fotografie tak, že by urážel jednotlivé zesnulé, rasu nebo národ, pak také řeknu, že je to nevkusné.
Občas se zastavím na hřbitově, kde mám pochované prarodiče, sednu si na okraj jejich hrobu a i když nevěřím na posmrtný život, tak s baičkou a dědou "prohodím" pár slov, protože přeci jen, co kdyby.... A kdybych na nějaké pěkné fotografii viděl jejich náhrobek, měl bych z toho radost. Co je na zobrazení konkrétního náhorbku nevkusného? Vždyť si ho může prohlédnout každý, pokud je hřbitov veřejně přístupný.
A když se vrátím k fotografii samotné, tk by mě zajímalo jak dokážeš určit zda se jedná o zachycení života nebo zatraktivnění námětu. Co by bylo ztvárněním života, fotgrafie hřbitova samotného? Co třeba fotografie hřbitova s právě probíhajícím pohřbem. To je přece ztvárnění života na plný koule. Nebo snad ne?

PS: Upozorňuji čtenáře, že příspěvek obsahuje názory a pocity autora.

post edit: Považuji za nevkusné se při debatách na internetu skrývat za anonymní, uvádět nesmyslný věk a nemít dost odvahy na to, se pod vlastní názory podepsat.
registrovaný uživatel jahoda 
Počet komentářů uživatele7 »fotek 0
02.03.2011 (11:29)  
Pro autora.Nenech se odradit.Fotka je hezká.Na tomto malém hřbitově by se mi určitě líbilo.Patří to k životu.Dávám 10.Více takových fotografií.
02.03.2011 (11:14)  
Omlouvám se vážení, vyjádřil jsem se jaksi nekonkrétně, možná jsem to měl raději hned rozvést. Ano bez pochyby, všici tam jednou budeme spát a k životu to patří, nemám problém si to připustit, možná více než si myslíte. Ale právě z tohoto důvodu mi přijde tento motiv nevkusný. Nesnažím se tu někoho moralizovat, to s lidmi opravu nikam nevede, jen jsem se vyjádřil na základě pocitů, které ve mne fotka vyvolala. Taková to místa si zaslouží podle mne určitý druh klidu.
Co se týká ztvárnění na fotografii (zůstanu u fotografie když jsme ve fotogalerii) pokud jde o ztvárnění opravdu jako součásti života, tak proti tomu nic nemám. Ale u téhle fotografie to na mne působí (zdůrazňuji působí na mne! Což znamená, že nemusí platit pro všechny), že zde ten hřbitov je využit pro zatraktivnění fotografie, ne jako zachycení života.
Toto i vychází z mých pocitů, když se zamyslím jak bych se cítil kdybych na takovéto fotografii rozeznal hrob ke kterému mám nějaký vztah, a říkám nebyl bych rád.
To platí i pro níže někým odkazovanou fotku a pokud to někomu vadí tak se pokorně omlouvám, že jsem se již nevyjádřil tam.

Ale závěrem, nemohu si pomoci, ale musím se zeptat, kdo vám dává právo soudit mne, když mne ani neznáte? Já osobně se kolem pražského Židovského hřbitova pohybuji dost často a ten turistický ruch mi tam opravdu nepřipadá nevkusný, nýbrž přímo odporný a nechci ani vzpomínat kolikrát jsem před lidmi to na "plnou hubu" prohlásil, že mi to přijde odporné. Ano znovu se pokorně omlouvám, nestěžoval jsem si na oficiální místa. Větu o přivazování řetězem od topiče nebudu komentovat, má sama o sobě výpovědní hodnotu, a budu dělat že jsem ji nečetl.
A úplným závěrem tedy s klidným svědomím na "plnou hubu" pronesu i zde: Je to nevkusné. (myslím že na to právo mám, pokud ne, tak se naposledy v tomto příspěvku pokorně omlouvám)

PS: Upozorňuji čtenáře, že příspěvek obsahuje názory a pocity autora a není založen na žádných logických a morálních pravidlech. ( PPS: asi toto post scriptum budu psát na závěr každého svého příspěvku, možná povede k většímu pochopení)
RC
02.03.2011 (10:05)  
Mě osobně by argumenty obou stran dost zajímaly, ale nerad bych tady rozvířil nějakou flame war. Nicméně pokud byste se chtěl(i) o argumenty podělit, napište mi prosím mail nebo SZ. Rád bych je využil ve své práci na téma Smrt jako výrazový prostředek umění a médií počátku 21. století. Připadá mi to jako zajímavý fenomén dnešní společnosti.
02.03.2011 (9:57)  
Phantom O5Z5: asi stejně tak jako nemá cenu vyvracet vám váš názor o nevkusnosti žeee? :-) O to víc s podivem, že stejným způsobem nespíláte třeba právě na adresu zmiňovaného pražského Židovského hřbitova, nebo filmařů, kteří si dovolují na hřbitově dokonce i natáčet..
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko