Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
486.007 + 498.022 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: zkušební železniční okruh - Datum: 15.6.2007 - Autor: topič - Zobrazeno: 5570x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Skvělá dvojka už poněkolikáté, tentokrát opravdu ve výborném provedení..., nemůže být jinak než za 5* (no, jako flaška to podle mě jen působí, nevím...)
Velmi hezké. Jako u většiny autorových snímků *5*
P.S. Škoda, že vaše malá skupinka usídlená poblíž viaduktu vadila (zejména žlutá a bílá trika) podstatně větší grupě, která byla dál. Já si s kamerou poradil, horší to měli foťáci.
Re stoupa: při jízdě po velkém okruhu jsme "naměřili" 98 km/hod
P.S. Škoda, že vaše malá skupinka usídlená poblíž viaduktu vadila (zejména žlutá a bílá trika) podstatně větší grupě, která byla dál. Já si s kamerou poradil, horší to měli foťáci.
Re stoupa: při jízdě po velkém okruhu jsme "naměřili" 98 km/hod
22.06.2007 (11:01)
Žluté nebo oranžové barvy téměř nikdy na hromadné akce nenosím, abych právě nevadil jiným fotografům. Pokoušel jsem se "uřvat" ostatní aby popošli k nám dopředu, protože vpravo stál dost velký sloup elektrického vedení a nemyslím si, že by nějak fotku obohatil. Hulákal jsem hned při výstupu z vlaku. To je pak těžký radit lidem, když nevidí, že je lepší raději ujít několik desítek nebo stovku metrů, aby měli podstatně lepší záběr. Snažím se chovat vždy tak, abych nikomu jeho záběr nekazil, ale v tomto případě to byla spíš neprozíravost ostatních. :-)
pro Topič:
a jak to jelo "do kopce" z Tišnova na ŽĎár? (Větší stoupání jinde na trase nepředpokládám)
a jak to jelo "do kopce" z Tišnova na ŽĎár? (Větší stoupání jinde na trase nepředpokládám)
ad p. Janeba a všichni, kdo nekoukají jen na estetický dojem,(který je za 5):
Historická data (před 1970) se shánějí jen těžko. Páry (kupodivu ani ty muzejní) nemají "elektrofonickou registraci provozních parametrů.
Zajímalo by mně, "jak to jelo":
Zátěž, spotřeby, rychlosti, plnění - no prostě provozní "record". Je to někdo schopen dát dohromady? Je někdo schopen/ochoten to dát programově dohromady při příští jízdě?
(Vždyť lze snad dnes porovnat, že 434.2 odveze vlak do Čerčan za těchhle parametrů, zatímco Bardotka za oněchhle parametrů ...)
Historická data (před 1970) se shánějí jen těžko. Páry (kupodivu ani ty muzejní) nemají "elektrofonickou registraci provozních parametrů.
Zajímalo by mně, "jak to jelo":
Zátěž, spotřeby, rychlosti, plnění - no prostě provozní "record". Je to někdo schopen dát dohromady? Je někdo schopen/ochoten to dát programově dohromady při příští jízdě?
(Vždyť lze snad dnes porovnat, že 434.2 odveze vlak do Čerčan za těchhle parametrů, zatímco Bardotka za oněchhle parametrů ...)
20.06.2007 (23:57)
Jelo to hezky. Zátěž, řazení vlaku, jízdní doby, pobyty a provozní ošetření byly uvedeny v jízdním řadu, který jsme fasovali s jízdenkou. Rychlosti by mohly být uvedeny na rychloměrném proužku. V místech, kde to povolují rychlostníky se jelo rychlostmi blížícími se max. povolené rychlosti té "pomalejší" lokomotivy. To je jen můj odhad. :-)
topič:
Ja som stál kúsok za vami. Mal som na sebe čierne tričko v predu s nápisom Kosovo Force.
Ja som stál kúsok za vami. Mal som na sebe čierne tričko v predu s nápisom Kosovo Force.
20.06.2007 (12:05)
Ano byly obě v Cerhenicích a myslím že tam udělali cca. 5 koleček.. Moc krásná fotka. Tak to má vypadat!5* jen by mě zajímalo kolik tam jeli? 100km/h nebo víc?
20.06.2007 (11:21)
IMHO flaška. Nedalo by se srovnat?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko