..: Fotogalerie - detaily fotografie 460.080-5 :..
 

460.080-5


460.080-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Loučná nad Desnou-Filipová - Velké Losiny zastávka
 - Datum: 3.3.2017
 - Autor: Tomáš Kubovec  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 6110x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
01.11.2017 (14:46)  
optus: v originále měly opravdu 3 vložené vozy.
09.03.2017 (15:40)  
doomlukas: Vy tam bydlíte? Vaše názory mi nepřipadají moc blízké realitě. Díky přímým vlakům jsem tam začal jezdit na běžky, i řada známých. S Panterem je to příjemné a moderní svezení, se šrotem řady 460 o poznání horší. Hodně lidí z tama dojíždí za prací směr Olomouc. Po prodloužení tratě pod sjezdovku to přitáhne další cestující v létě i v zimě. Bohužel jakmile okusí "panťák" nebo klasiku, asi je to moc nenadchne...
09.03.2017 (9:38)  
Já bych řekl, že je celkem jedno, jestli tam jede panter, 460 nebo peršing se třemi. Zrovna nedávno jsem se tam svezl tím peršingem se třemi a bylo to pěkné svezení. V každém případě je to kapacitně předimenzované a do Olomouce to jede moc dlouho, pro nějakou denní dojížďku dál než do Zábřeha nebo max. Mohelnice nepoužitelné. I kdyby na všech vlacích jezdily pantery, větší množství lidí to jezdit vlakem nedonutí, taky tam ani moc není kde ty lidi brát. Zásadní je jízdní doba, která se nezkrátila, jen odpadl přestup v Šumperku. V minulosti to na této trati taky přehnali s počtem zastávek.

Astartoth: Nejela ta zamračená spíše do Jeseníku?
08.03.2017 (16:34)  
Fakt je, že jsem tunel mínil velmi ironicky, ale měl-li by být náhradou/alternativou k trati přes Ramzovské sedlo, tak sem s ním. Před tím mi to nedošlo.
08.03.2017 (13:04)  
Damian Kazimierczak: Logo Železnice Desná.
08.03.2017 (11:21)  
Nizkopodlaznost necht je, ale castecna. U drahy to takovy problem neni (i kdyz...) ale u tramu je to soucast pasivni bezpecnosti - osobak pri srazce to zapasuje pod lidi, do podvozku. U nizkopodlazni primo do lidi.

Elektrisace teto lokalky je legracni. Pamatuji se, ze jsme tam jeli nekdy v devadesatych na zimni dovolenou jeste s zamracenou a 5 kozenkami. A tunel pod sedlem by skutecne pomohl, podobne jako tunel mezi Zlatymi Horami a Jindrichovem.
08.03.2017 (7:45)  
U tego elektrickiego słupa je Logo Koleje Slaskie ?:-) !!!!!!
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
07.03.2017 (23:24)  
Bezbariérovost a její "odnoz" nízkopodlaznost bohuzel hloupá není. Neveril jsem, poznal jsem.
07.03.2017 (21:47)  
hortulana: samozřejmě, že důvody chápu, ale dělat kvůli tomu celé vlaky / jednotky nízkopodlažní je podle mě pitomost, neb to významně snižuje prostornost interieru (platí i pro MHD). Tedy třeba u třívozové jednotky, nechť je prostřední vůz třeba zcela nízkopodlažní v plné délce (dle možností) a zbytek normální atd... Vlakem cestuji rád a často, často také s velkou krosnou, kytarou a jinými nesmysly a v nízkopodlažních trpím nedostatkem místa na vše, neřkuli se prodírat plnějším vlakem. Čest výjimkám, třeba Ešus je prostorově krásně vyřešen:-)
07.03.2017 (20:53)  
Ono bylo hodně divné už to řešení s bobinkou a Bimzem - Němci si z nás dělali srandu a dokonce si fotku toho vlaku strčili na titulní stranu časopisu. To jsem tam čuměl v trafice... :-)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko