..: Fotogalerie - detaily fotografie 440.009-9 :..
 

440.009-9


440.009-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Dolní Zálezly - Ústí nad Labem hlavní nádraží jih
 - Datum: 4.9.2012
 - Autor: Patrik 
 - Zobrazeno: 11989x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
16.09.2012 (12:39)  
Martin Grill: Ježíši to je ale hnusná jednotka - to určitě musí bejt z Plzně.

A vono zrovna ne :))) Je odjinud :)) A jestli je to hnusný nebo hezký ... to je podle vkusu každého soudruha :))
registrovaný uživatel Komín  mail  
Počet komentářů uživatele360 »fotek 0
16.09.2012 (12:22)  
Martin Grill:
Cože??? To má bej vtip? Jestli jo, tak pěkně blbej! Je to určitě jeden z našich nejpěknějších vlaků.
16.09.2012 (12:18)  
Ježíši to je ale hnusná jednotka - to určitě musí bejt z Plzně.
16.09.2012 (9:31)  
A ještě: 471 mi nepřipadá jako rovnocenná náhrada za 451, u 451 dojde k 3x rychlejší výměně cestujících, 4 vozová má o 2 dveře víc, a odpadá výstup do patra, který zdržuje. Důchodci o 2 berlích jdou zásadně do patra, kočárek vytažený nahoru není žádnou vyjímkou, dostal jsem sprostě vynadáno, že jsem s ním nechtěl pomoct, s poukazam na to, že patří dolu. Podle mně je pro Prahu nejvýhodmější 4 vozová 440 spojovaná do dvojic, tak jak se to osvědčilo v případě 451. 471 by se snad hodila pro tratě, kde jsou krátká nástupiště a potřebná velká kapacita a na jízdní době tolik nezáleží, na takové trati zase není trolej.
16.09.2012 (9:22)  
Někdo se tady ptal na kabely, tak je snad jasné, že kabely vedené z okna jsou z důvodu nějakých zkoušek, a že v pravidelném provozu nepovedou kabely oknem, považuju za zbytečné mu odpovídat. Zásuvky u spřahla, tak jsem předpokládal, že zásuvky po stranách jsou proto, aby bylo možné mechanicky propojit 471 a 451, s tím, že by byla možná společná jízda, třeba odtažení z trati, pokud by bylo nutné spojit 440 a 451 tak se musí použít kus umakartu utrženého z vnitřního obložení 451, aby nedošlo k propojení ovládacích obvodů, což by se asi výzbroji nelíbilo.
16.09.2012 (9:13)  
Typický příklad- Praha-Roudnice:
Protože máme pouze 451 a 471 tak je to udělané tak, že většina vlaků končí v Kralupech a protože by se 471 v úseku Kralupy-Roudnice po 1 hodině nevyužila, tak jezdíme po 2 hodinách, aby se alespoň trochu využila kapacita. To ovšem kaštany nebaví a jezdí do Kralup autama. K D Y B Y jezdila z Prahy souprava 440+471, 471 by zůstala v Kralupech a 440 by pokračovala do Roudnice, pak by SE mohlo jezdit po hodině, a ti kaštani co začali jezdit do Kralup autem, by se mohli vrátit do vlaku (což je možná větší utopie než spojovat 2 různé jednotky).
16.09.2012 (8:50)  
AD Honza ...sice Vás asi chápu, jak je to myšleno, nicméně myslím, že zrovna Ešus a Panther by (zejména protože jde o stejného výrobce) při troše chtění spolu komunikovat mohli....

Srovnání žáby a hliníku mi nepřijde právě jako nejlepší příklad, pardon. :-)
16.09.2012 (0:20)  
Technická drobnost: není to nebe trošku moc vyžehlený?
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
15.09.2012 (23:33)  
Petr Stříteský: taky si myslím, ale nemůžeme čekat, že by tyto naprosto odlišné řady měly být mezi sebou kompatibilní. Žába s ešusem taky asi nepojedou na dálkové řízení.
15.09.2012 (23:17)  
/OT Spřáhla/ Z jakého důvodu jsou na různých typech el. jednotek stejného výrobce různá spřáhla? Zatím není u nás příliš míst, kde by se automatická spřáhla hojně využívala a jejich vzájemná nekompatibilita přispívá k tomu, že to takto asi ještě dlouho zůstane. Nemělo by být v zájmu výrobce, aby jeho produkty byly vzájemně kompatibilní, pro vytvoření jakéhosi standartu?
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko