..: Fotogalerie - detaily fotografie 380.011-7 :..
 

380.011-7


380.011-7Informace o fotografii:
 - Úsek: Bzenec přívoz - Rohatec
 - Datum: 18.5.2012
 - Autor: Duhy  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 6199x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
05.06.2012 (17:55)  
MaF: Druhá stavba ještě není ani projekčně připravena. Navíc se k tomu přidávají politické taškařice, kdy přerovští radní vznesli požadavky na zřízení zastávky Dluhonice a zastávky Předmostí. Oba požadavky případné projekční práce výrazně svazují. Navíc si myslím, že čerpání příslušných fondů EU končí v 2015, tedy 2. stavba se nestihne, zatím na ni nikdo netlačí, ani z firmy...
registrovaný uživatel MaF 
Počet komentářů uživatele27 »fotek 0
05.06.2012 (14:12)  
A až (jestli) bude dokončená stavba 2, tj. Dluhonická spojka atd, tak bude ten přesmysk snesen a obě spojky od Přerova a od Dluhonic budou vedeny souběžně do Prosenic, nebo vznikne přesmyk nový, zrcadlově k současnému?
05.06.2012 (10:05)  
Od první chvíle, kdy jsem se dověděl, že má dojít k této změně provozu, tak mě ihned napadla otázka, jak to jen bude vypadat mezi těmi Prosenicemi a Dluhonicemi.. Tak moc díky zireckovi za objasnění. Sám jsem na to opravdu velmi zvědav.

Jinak v náhledu jsem si prvně myslel, že je to ten spešl vlak s tou naší reprezentací! :-) A pak koukám, že je to na 330tce.
05.06.2012 (10:00)  
MaF: Zavedení pravostranného provozu 8./9.12.2012 se má týkat celého úseku Bohumín - Břeclav. Změna u nás je také vyvolána zavedením pravostranného provozu v Rakousku (měl by být od 06.08.12). Rekonstrukce stanice Přerov bude hotova z větší části (přednádraží hotovo, osobní nádraží z větší části).
registrovaný uživatel MaF 
Počet komentářů uživatele27 »fotek 0
05.06.2012 (9:44)  
To bude letos opravdu dokončená ta 1. stavba, co měla skončit 2014?

A (omlouvám se za neznalost místních poměrů) změna na pravostranný provoz se týká jen úseku Břeclav - Přerov, nebo celé Ferdinandky? Měl jsem za to, že Dluhonice - Bohumín se mělo přehazovat až po dokončení druhé stavby, jejíž součástí měla (snad) být úprava MUK na Dluhonické spojce. Díky za vysvětlení a omlouvám se za OT.
05.06.2012 (9:34)  
Martine, to je otázkou. Změna na pravostranný provoz má své klady i zápory. Mezi zápory patří určité pozbytí významu drahotušské spojky (Hranice - Drahotuše, k.č.4) a dluhonických spojek (Prosenice - Dluhonice, k.č.1S, 2S). Nově u obou zmíněných spojek dojde ke křížení dopravních proudů a k občasné nutnosti jízdy pomalejšími kolejovými spojkami.
U dluhonických spojek lze předpokládat, že nově vzniklé křížení dopravních proudů hlavních kolejí se nebude křižovat v Prosenicích, ale spíše v Dluhonicích, které jsou vybaveny více z hlediska počtu dopravních kolejí a štíhlejších výhybek.
Osobně si myslím, že to ukáže až samotný provoz a přístup jednotlivých pracovníků na CDP Přerov.
05.06.2012 (9:13)  
zirecku, v souvislosti s pravostranným provozem mě napadlo, co se stane se spojkou v Předmostí?
registrovaný uživatel milos  mail  
Počet komentářů uživatele578 »fotek 0
04.06.2012 (22:43)  
predpokladam, ze druhy vagon je ta fajnova madarska hospoda? mozna primo tato: http://poldikladno.rajce.idnes.cz/Trinec_-_Kladno_22.12.2011/#DSC_05510005.jpg , ktera mi uvnitr pripada jako salonni kupe? (toto je foceno v Kysuci)
04.06.2012 (22:12)  
A pravostranný provoz bude fungovat Bohumín-Břeclav nebo jen do Přerova? Jinak mašinka krásná,fotka je krásně barevná.Nádhera! :)
04.06.2012 (21:41)  
Já bych dodal, že levostranný provoz je momentálně v úseku Vídeň - Břeclav - Přerov - Bohumín, jak mi jednou napsal zirecek a píše to i Wikipedie.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko