..: Photo Gallery - Photo details 363.091-0 :..
 

363.091-0


363.091-0Informace o fotografii:
 - Place: Žilina
 - Datum: 20.4.1993
 - By: G-BOAC  Send mail
 - Zobrazeno: 6810x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registered user Honza  mail  
Number of user's comments2690 »fotek 0
02.05.2012 (13:13)  
Martin Keppert: je to 120L z roku 1981. Na jakém principu teda fungoval?
01.05.2012 (19:00)  
S tím posilovačem brzd na Š 120 je to drobet složitější, dovolím si nakpírovat citát:

http://starestroje.blog.cz/0910/pristrojove-stity-skoda-105-120
Vilda | E-mail | Web | 3. října 2009 v 21:34
Posilovač brzd se nejprve (počátek výroby) dával jen do vozů škoda 120LS a 120GLS. Od roku 1981 jej dostala i škoda 120 a 120L a 105GL. Ostatní modely 105S a 105L byly bez posilovače brzd. Pokud máš eMko a je to 105L nebo 105S tak tam posilovač nebude, ale jestli to je 120L a vyšší, tak by tam měl být už v základu. Typ M se začal vyrábět tuším v polovině roku 1984, nebo snad už začátkem roku 1984 a tam byl již posilovač brzd samozřejmostí.
Registered user Honza  mail  
Number of user's comments2690 »fotek 0
01.05.2012 (17:34)  
Martin Grill: š 120 posilovač brzd? Párkrát jsem s ní jako řidič jel, takže bych o tom musel něco vědět né? Řízení šlo celkem dobře i bez posilovače, blbý bylo to místo, dostat se do toho byl celkem horor pro většího člověka, jako jsem já a pak ty závady, protože byla skoro 30 let stará.

Sorry za OT.
01.05.2012 (15:46)  
Honza: Posilovač brzd měly Š105/120 už od začátku. Posilovač řízení nikoli, ale auto s tak lehkým předkem ho ani nepotřebovalo. Ano, na fleku sis sice zaposiloval, ale to k tomu tak nějak patřilo. Pořád mám raději Rapida bez posilovače řízení, který se otočil na pětníku, než Favorita, jehož zoufalý rejd byl terčem posměšku ještě dlouho po skončení jeho výroby.

Felicia toho měla o dost více, než Favorit a hlavně přinesla úplně jiný komfort pro cestující. Ono se to nezdá, ale zkus si přesednout a uvidíš. Postupem času se přidaly nové motory, včetně šestnáctistovky, se kterou se z tohohle chatařského speciálu stalo solidní žihadlo. Také to bylo první "české" osobní auto, ve kterém sis mohl přičichnout k naftě, ačkoli byla těžká, pouze atmosférická a hlučná jak sviňa.
Registered user Honza  mail  
Number of user's comments2690 »fotek 0
01.05.2012 (13:24)  
Dale Cooper: ne? a Fovorit přinesl co extra nového, například oproti Š 120?? To už měly posilovač brzd, některé modely i posilovač řízení....?

Felicie jsou dobré a laciné auta, které jsou na úrovni a pořád. O Favoritu už můžeme říct, že je to popelnice.
01.05.2012 (2:05)  
Fuckjou Peace 1992 :-)
01.05.2012 (0:46)  
Felicia je facelift Favoritu, nic extra nového, jak po stránce designu, tak ani po stránce techniky nepřinesla.
Ať na snímek koukám, jak koukám, tak tam náznak Felicie nevidím...
Registered user Honza  mail  
Number of user's comments2690 »fotek 0
01.05.2012 (0:42)  
Dale Cooper: no, oni Favority a Felície jsou dost podobné a tady z toho kousku co je vidět to vypadá jako Felície. Felície jsou teda hezčí, což je divný, když mám rád hranaté tvary, že Felicie se mi líbí mnohem víc.
01.05.2012 (0:36)  
Honza: Vy jste taky Felície. Vozidla jsou Favorit.
Kdybyste četl diskusi, tak byste se dozvěděl, že Felicia měla premiéru v roce 1994.
Registered user Honza  mail  
Number of user's comments2690 »fotek 0
01.05.2012 (0:31)  
Jéé nové Felície. Jsou to nejhezčí auta!!
Prvně jsem si taky myslel, že je to ex ÖBB souprava, ale ten světlejší nátěr na ese mi napovídal, že je to historická.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko