..: Fotogalerie - detaily fotografie 363.015-9 :..
 

363.015-9


363.015-9Informace o fotografii:
 - Místo focení: Adamov zastávka
 - Datum: 15.4.2006
 - Autor: Miloš  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5195x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
07.04.2007 (20:34)  
pěkna mašina
22.04.2006 (22:20)  
tak to je super zachytit tuto lokomotivu. nadhera
registrovaný uživatel tmsq 
Počet komentářů uživatele14 »fotek 0
19.04.2006 (9:38)  
Nemá chybu!
18.04.2006 (22:45)  
Přijde mě, že má celá fotka mírně modrý nádech.
18.04.2006 (18:52)  
A taky bych tímto chtěl veřejně vyvrátit dost rozšířenou fámu o tom, že na zadní se jezdí proto, že při jeho stržení by se dalo dojet na přední. Je to nesmysl. Při tomto druhu nehody je loko neschopná (narušený izolační stav střechy).
18.04.2006 (18:47)  
Jojo, potvrzuju že částečky ze smykadla odletují, a to neustále. Proto byly vozy na autovlaku loženy jenom dole (kdo bych chtěl na kapotě vypálený díry od grafitu). Jinak při vedení vlaku s loženými automobily by měl fíra jet na přední sběrač (anebo to vyřešit právě odlišným ložením). Jiskření při námraze anebo navlhlé troleji je něco trochu jiného - zatímco odletování grafitu ze smykadla je způsobeno třením, jiskření za námrazy je dáno větším přechodovým odporem. Proto by se mělo jezdit na přední sběrač, ptž na něj působí větší aerodynamická síla (tlačí na něj zespoda) a dochází ke zvětšení přítlaku na trolej (a to sice více opotřebovává smykadlo než vzadu, ale pořád je toto opotřebení menší než to, které by vzniklo při jiskření, které je zde právě z důvodu většího přítlaku redukováno).
18.04.2006 (18:35)  
Bez chyby.5*
18.04.2006 (18:14)  
jejda jejda, tolik krásných strojů pohromadě!
registrovaný uživatel Milynho  mail  
Počet komentářů uživatele593 »fotek 0
18.04.2006 (16:30)  
Možná by tomu prospělo nechat více prostoru nalevo. Konkrétně tady se mi to zdá barevně ne zrovna pestré - tak za měsíc zde ale bude veseleji ! Co se týče 015 - sice tak trochu bláznivý nátěr, jí ale sluší. Modrá barva má vskutku bezvadný pastelový odstín. Je lepší míti bezpočet, někdy až přeplácaných (to se nás ale zase tolik netýká) reklamních nátěrů, než spoustu neživých unifikovaných starých nátěrů, navíc slušně zaprasených. Teď ale "pro změnu" za 4*.
registrovaný uživatel Milynho  mail  
Počet komentářů uživatele593 »fotek 0
18.04.2006 (16:21)  
qwix : Taky jsem něco podobného viděl - Atlas lokomotiv, myslím. A je to pravda, HV Rola vlaku atp. by neměl jet na přední sběrač. Sběrače by se též měly denně prostřídat - to je záležitost strojvedoucího. Na zadní sběrač se jezdí většinou za sucha; na přední za mokra a v případě ledovky, resp. jinovatky na troleji (větší přítlak na trolejový drát v případě předního sběrače). Taky jsem slyšel, že by se nemělo dlouho stát s jedním sběračem nahoře, zvláště při vytápění soupravy za nepříznivých povětrnostních podmínek. Toto je případ 371 při rozjíždění těžkýho EC v zimě - většinou to vždy dá na dva zvednutý smetáky a až vzápětí jeden z nich sundá (se dvěma se smí do 50 km/h).
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko