Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
362.003-6 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Bratislava-Vinohrady - Bratislava hlavná stanica - GPS: 48°10'52.043"N, 17°7'26.657"E » - Datum: 28.9.2012 - Autor: Martin Mačanga - Pozn.: EC 272 Jaroslav Hašek - Zobrazeno: 3557x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
eurostar: já hlavně doufám, že v co nejbližší době bude 380ČD schválená pro Slovensko a Maďarsko. Gorily už u nás nechci vidět!! Vlaky EC z Maďarska jsou tak značně nespolehlivé (průměrné zpoždění kolem 20 minut v Břeclavi), můžou za to částečně neschopní Maďaři, ale i Slováci kvůli přepřahům v Bratislavě z 350 na 362 :-/
Ja by som bol skor za to, keby uz ziadne Gorily do Prahy vobec nezachadzali. Uzili si dost hlavne za poslednych 10 rokov, po koridorizacii Ciech dostali poriadne zabrat a su pomaly na odpis. Ked uz ZSSK do nich nainstalovala nelacne ETCS tak nech sluzia hlavne doma na Slovensku. A neviem ako je to s vyrovnakou vykonov kedze Banany do Kosic tiez uz nejazdia. Dorovnavanie vykonov Plechacmi? Fakt super...
04.10.2012 (15:41)
Arian: pokiaľ neboli potrebné nutne 4 gorily na IC vlaky s ETCS tak problém s nasadením 9 goríl na EC nebol, lenže teraz je treba 9 + 4 gorily a to už býval často problém, tak sa pristúpilo k zmene obehov a nasadzovaniu 362 ZSSK.
Ok no dobře, ale otázkou je pořád "proč"? Goril je 18, vždy zvládaly jezdit jak ramena na Košice, tak ta 1-2 z Košic do Budapešti, tak ramena do Prahy. Proč ne ted?
Na Hungarii už jsou esa turnusována. Třeba dnes na sudé byla známá Coca-Cola.
Řazení na Zelpage tvrdí něco jiného, stejně tak moje vlastní praxe. I kdyby na EC 272 to byla pravda (zde se hádat nebudu, protože vlastní zkušenost s tímhle EC téměř nemám) tak na Hungarii vždy jezdily Gorily, teď jsou tam téměř pořád jen esa. (Mimochodem včera 362 ZSSK na Hungarii zkapala ve Velimi, naštěstí se za 15 minut zase probrala)
03.10.2012 (15:05)
EC 272 vždy ťahá rušeň 362 ZSSK, gorila z 477 točí na 274
Čili tím jako bys říkal, že jízdní řád a takt Břeclav - Praha je přizpůsobený tomu, že ZSSK je nespolehlivá v zajištění odpovídající lokomotivy...
03.10.2012 (12:49)
Když není nějak velký zpoždění a není potřeba ho stáhnout tak to časy vlaku stíhá a někdy taky přijede o minutku dřív
Jak opět vidím 362 na EC z Prahy, tak se ptám: kolik goril je vůbec průměrně v provozu? Eso na těhle EC už je spíše pravidlem než výjimkou:/
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko