..: Fotogalerie - detaily fotografie 242.271-5 :..
 

242.271-5


242.271-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Blansko - Adamov zastávka
 - Datum: 29.5.2011
 - Autor: Tomáš Kubovec  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3782x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
23.02.2012 (12:17)  
Pavel Hromek: Ale to se krutě mýlíte. Vůbec nesouhlasím s tím co bylo provedeno na trati 260 (a nejen tam) s osobní dopravou. Jen jsem reagoval na vaše nesprávné údaje a spekulace, kterých jste se ve vašich příspěvcích dopustil.
23.02.2012 (10:47)  
Martin Hochman:Podobné "zefektivnění dopravy" předvedli odborníci i na trati 024 Letohrad-Hanušovice.Dříve jsem jezdil s kamarádem na jednodenní běžky na Ramzovou přímým R Praha -Jeseník přes Letohrad,Hanušovice.Dnes tyto R jezdí také,ale přes Brno-Olomouc-Zábřeh na Mor.a nejdříve tam přijedu kolem 11 hod.Elektrifikace trati z Letohradu je sice dobrá věc,ale co je to platné,když skončím na nádraží v Dolní Lipce....
23.02.2012 (10:31)  
Drahos Svestka:Máte naprostou pravdu,jinak to ani pod dráty nafotit nejde.Jedině ty sloupy TV klonovacím razítkem vymazat,pak by se zase všichni divili,jestli plecháč nejede náhodou na vodu....
23.02.2012 (10:06)  
Martin Hochman:Není to mé "zbožné přání",odpovědní pracovníci udělali na trati 260 dost zmatků a odlákali cestující.Mám zdokumentováno z r.2006,kdy tohle rozhození relace bylo poprvé,kolik cestujících přestupovalo v žst.Letovice na Os do Č.Třebové a kolik nyní.Ano,do Supermarketů se nepřestupuje ve Svitavách,zato se HV 363 houfně hromadí v Letovicích.Budete zřejmě člověkem z KÚ,který bude tleskat,i kdyby nejezdilo vůbec nic.Také pohled na GVD na trati 261 Svitavy -Žďárec u Sk.není nic vábného,člověk se opravdu dostane jen do "Pusté Kamenice".Jinak také,panťák 560 001/2 patří už spíše do šrotu.Naposled jsem s ním jel 21.2.t.r. na Os 4725 a měl jsem pocit při 80 km/h.že v obloucích co nejdříve vypadne z kolejí.Bohužel,někteří lidé vedou dráhu opravdu do kopřiv....
22.02.2012 (23:57)  
Petr Mlynář:To se na elektrizované trati občas stane,že z mašiny(z vozu) trčí sloup,neboť je jich tam poměrně hodně.
Gejza Ementál: Stín patří ke slunci tak jako smrt k životu...když to srovnám tak,aby mi bylo rozuměno.
22.02.2012 (18:35)  
Lepší fotit bez stínů.
22.02.2012 (15:50)  
Vadí mi tu ten sloup trčící z mašiny, ale jinak moc pěkné. 5*
22.02.2012 (12:26)  
Pavel Hromek: Jedinným paňťákem, který by momentálně měl být, ale podle mých informací není v PARSu je 560 009/010. Stojí tuším někde v Olomouci. Ostatní brněnské ptg jsou vedeny jako provozní. Jedinná výjimka je 560 015/019 koupená ze Slovenska a stojící již nějaký ten rok v Maloměřicích. Ptg reko: 003/004,007/008,021/022,023/024,025/026,027/028, nereko: 001/002,005/006. To jsou kromě těch původně zmíněných všechny brněnské jednotky. Kde máte ty dvě na té rekonstrukci??? Nebo si to pletete s vyhlášením soutěže na reko 2kusů ptg560 za 100mil., nedávno proběhlé? Co se týká obsazení vozebního ramene na trati 260, tak k současnému modelu se přistoupilo na žádost krajů a zatím to rozhodně nevypadá, že by měl někdo vyhovět vašemu zbožnému přání zde prezentovanému. Navíc do Hypernov se rozhodně nepřestupuje ve Svitavách, páč tam by ten panťák (nebo plech) jaksi dojel, ale zpátky už asi ne, což by způsobilo trochu problém s hromaděním vozidel střídavé trakce v žst.Svitavy:-)
22.02.2012 (12:01)  
Martin Hochman:Tak to máme rozdílné informace.Já mám info,že 2 jednotky 560 jsou moment.v PARS Šumperk na modernizaci.Stejně řada HV 560 má své již naježděno,mělo se tedy v menší míře pokračovat ve výrobě 2-systémových ešusů,které mohly zajíždět na některých spojích až do Č.Třebové,/pokud by se ovšem zodpovědní lidé na KÚ byli schopni domluvit/.Takto je GVD v osobní dopravě zbytečně roztříštěn s přestupem z Regionov v žst.Svitavy./můj subjektivní názor/.Konkrétně včera 21.2. HV 242 na OS 4718,zpět z Březové n.Sv. na Os 4727.Další 242 mám zachycen v Rájci Jestřebí na Os 4720 Brno -Březová+obrat zpět Křenovice h.n.
22.02.2012 (11:36)  
Pavel Hromek Ale neprochází. Kromě Fixim zmíněných obratů a 4000/4003 (210 3Bdmtee), jsou veškerá ostatní nasazení plechovek místo panťáků vyvolána jejich provozní nespolehlivostí, nikoliv rekonstrukcemi.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko