..: Fotogalerie - detaily fotografie 162.120-0 :..
 

162.120-0


162.120-0Informace o fotografii:
 - Úsek: Poděbrady - Libice nad Cidlinou
 - Datum: 20.4.2014
 - Autor: Adam Havrda 
 - Zobrazeno: 4651x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

10.02.2015 (21:17)  
Třeba bude za sto let VRT Praha - Hradec Králové s jízdní dobou 35 minut a pokračováním do Polska.
10.02.2015 (13:44)  
Klasika pri odklonech, jen se omlouvam hodnotil jsem na mobilu a preklikl se na 3* :(
10.02.2015 (14:11)  


To se přece dá napravit ;-)
10.02.2015 (8:37)  
JiP, já si to nemyslím. Už takhle jezdí ty 4-5 vozové vlaky HK-Praha plné tak akorát, leckdy i víc než akorát. Kdyby bylo spojení výrazně rychlejší, tak má potenciál. Nezapomeňte, že stahuje lidi prakticky z celého východu a středu Královéhradeckého kraje, protože dostat se na první koridor lze dost špatně (prakticky jenom Choceň a tam už staví jenom sem tam něco - spíš osobáky, anebo do Ústí a České Třebové autobusem, anebo přes HK do Pardubic). Navíc v HK velmi dobře funguje přestup na všechny směry v každou celou hodinu.

Jiná věc je Liberec-Praha. Tam je to asi definitivně zabité, protože neexistuje použitelné paralelní spojení s dálnicí. Navíc tam jsou věci, které mě vždycky zaujaly z hlediska technického (klička přes Rychnov u Jablonce n.N.), ale jako spěchajícího cestujícího mě moc neuspokojuje vidět přes údolí trať, po které za deset minut znovu pojedu, když se potřebuji pohnout směrem do dálky...
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
10.02.2015 (4:40)  
Spojeni Hradec-Praha je typicka ukazka podpory automobilismu u nas. Ta soucasna trat nikdy nebude konkurenceschopna dalnici, a i kdyby vlaky byly pozlacene, tak budou vzdy jenim paberkovat. Kdyby trat byla dvojkolejna a modernizovana alespon na tech 160 + Libicka spojka, tak budete z cetra Hradce na Hlavnim v Praze nejdele do 50 minut. Takhle... To stejne ale je Praha-Liberec a napr. i Praha Plzen, diky useku do Praha-Beroun. Tady se na tom ale aspon castecne pracuje.
09.02.2015 (22:26)  
Řešením by bylo zdvoukolejnění trati z Libice / Oseka do Hradce, s lokálními přeložkami a trvalou traťovou rychlostí 160 kmh, pak by souběžná dálnice neměla šanci... ikdyž už nebude končit v polích jako nyní :)
Ono jenom libickou spojkou by se minimálně 5 minut ušetřilo...
09.02.2015 (17:13)  
Pěkné. Mohly by tu tyto vlaky jezdit i nastálo :-) Škoda, že vede paralelně dálnice.
09.02.2015 (15:17)  
Kolik jsi dal Louisovi výpalným?
09.02.2015 (15:02)  
Luxus Adame!

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko