..: Fotogalerie - detaily fotografie 141.055-4 :..
 

141.055-4


141.055-4Informace o fotografii:
 - Úsek: Bedihošť - Čelčice
 - Datum: 25.3.2007
 - Autor: Petr Majerník  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 1884x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 3
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
30.03.2007 (21:37)  
Railman: Doplním, minulý týden doplnily olomoucké řady lokomotivy 714.005, 015, 024, 029 a pomáhají tak řadě 731 při vozbě manipulačních vlaků a působí i jako staniční zálohy pro posun na olomouckém hl.n.
30.03.2007 (14:53)  
dovolím si nesouhlasit s Pepou (josef petrák). Na hodnocení kvality osobní dopravy v Olomouckém kraji jsou zajisté fundovanější lidé než si ty,ale beru to, názor má každý svůj. Avšak Olomoucký kraj má jeden z nejpestrobarevnějších vozových parků v ČR. At už jsou to stroje ř.749, 831,Rosnička 464 a v současné době rozvíjející se nákupy Regionov na Šumpersku. A ony řady 141 jsou sice již svou více než 50ti letou historií prakticky muzejními kousky, přesto právě na trať 301 Olomouc - Prostějov - Nezamyslice jsou dostačujícími prvky pro zabezpečení této Olomoucké příměstské dráhy. Tato trať je na mnoha místech i po rekonstrukcích mostních konstrukcí např. u Doloplaz, stále ve velice špatném technickém stavu.
30.03.2007 (12:14)  
Babičky s 3ma taškama co jely 2 zastávky preferovaly jednoznačně Žabotlamy. Já sice jezdil mnohem dál, ale taky se mi víc líbili. Cyklisti žabotlami milovali. Prostě žabotlam byl přesně ten typ vozidla co by tam měl být. Samozřejmě by nevadila trošku modernější verze.
30.03.2007 (7:21)  
Twix: ja som teda mal radšej žaby, a to som občas túto trať prechádzal 4x denne... Ale nedá sa sťažovať - hlavne Bdt sú stále celkom v norme. K tým 451 je to určite otázkou osobnej náklonnosti: PZ úplne vystihol hlavné postrehy. Poznám ale aj ľudí, ktorým pohodlný nástup (aj s bicyklom) teraz celkom chýba.
Na tejto trati sú fakt najhoršie žehličky - to je totálny núdzový stav.
29.03.2007 (23:06)  
InterCity: I osobáky vozí 363/362 DKV Brno. Jeden ranní a jeden večerní pár.
29.03.2007 (22:32)  
Substrátu je to celkem jedno. Jsou rádi, že něco jezdí. Nikdo nerozezná, že žehlička jede max 80. Na žabotlamech vadilo některým jedincům, že nemohli chrápat, protože na sedadlech nejsou "uši" a ve vyvýšených oddílech to zase házelo jak na rodeu. Po prvním svezení sem myslel, že to bude poprvé, co bych ve vlaku blil, ale pak už jsem si zvykl. Na tlamách byly i horší záchodky a všudypřítomný "zatuchlý" smrad. Ani reko 004+073 tehdy moc nepomohla.
29.03.2007 (21:37)  
Docela by mě zajímalo, zda veřejnost (nemyslím šotouši) na trati 301 jezdila radši žabotlamy nebo těmito soupravami. Žába má sice spartanský interiér, tvrdé odpružení a špatně izolovaná okna, ale na druhou stranu je operativnější, má nízkopodlažní prostorné vstupy, místo pro kolo či kočárek...
29.03.2007 (21:32)  
1. třída byla označena cedulkami s 2kou. Běžně zde jezdí BDs + 2 x B(d)t. AB zde bylo řazeno pouze dva dny, a to 24. a 25.3. Nyní už jede vše tak, jak má. Dnes jezdily Bobiny 055 a 009 a žehlila 051. R935 dnes táhla 363.001.
29.03.2007 (21:01)  
Georgo: Když není 1. třída uvedena v JŘ tak se v případě nasazení takového vozu, bere jako 2. třída, ostatně mělo by to tam i být napsáno.
registrovaný uživatel jenik  mail  
Počet komentářů uživatele257 »fotek 0
29.03.2007 (20:33)  
myslím si , že foto mělo končit za komínem . středovost nestředovost . ale za 141 5*
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko