Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
124.601-6 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 25.5.2014 - Autor: Ema Klimendová - Zobrazeno: 7945x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
JP: aha - to bylo nedorozumění. Já jsem reagoval na Jiřího Hasila, který se ptal na jednotky. A odbouchnul jsem o řádek víc (-: , takže komentář vyšel zmatečně. Tyhle vozy, co jsou na fotce, jsou prvotřídní, mám s nimi také zkušenost (Rotterdam-Antwerpen), a to velice příznivou. A viděl jsem na ty vlaky nasazovat i rakouské ojetiny Amz / Bmz, toho typu, co teď kupují ČD.
28.05.2014 (10:49)
743 010-1: To jsme se špatně pochopili. Já z komentáře pochopil, že ne patří pro ICR vozy.
J. Petrák: propíralo se to dokonce tady na ŽP
http://www.zelpage.cz/zpravy/8951?oddil=1#komentare
Dovolím si odkázat na jednu prezentaci, na kterou upozorňuje jeden diskutující pod článkem.
http://media.rtl.nl/media/financien/rtlz/2013/NMBS-fyra.pdf
Myslím, že to docela stačí k rozhodnutí, že tyhle vlaky radši ne...
Kromě toho ještě jedna pikantérie: v Göteborgu uskutečnili poměrně masivní kontrakt na dodávku tramvají od stejného výrobce. Nedávno docela úpěnlivě prosili DP hl.m. Prahy o zápůjčku nějakých 15T:
http://byznys.ihned.cz/c1-59799020-tramvaj-forcity-z-prahy-do-svedska
http://www.zelpage.cz/zpravy/8951?oddil=1#komentare
Dovolím si odkázat na jednu prezentaci, na kterou upozorňuje jeden diskutující pod článkem.
http://media.rtl.nl/media/financien/rtlz/2013/NMBS-fyra.pdf
Myslím, že to docela stačí k rozhodnutí, že tyhle vlaky radši ne...
Kromě toho ještě jedna pikantérie: v Göteborgu uskutečnili poměrně masivní kontrakt na dodávku tramvají od stejného výrobce. Nedávno docela úpěnlivě prosili DP hl.m. Prahy o zápůjčku nějakých 15T:
http://byznys.ihned.cz/c1-59799020-tramvaj-forcity-z-prahy-do-svedska
27.05.2014 (21:37)
V pořádku,ať klidně diskutují. :-) Jinak autorka je z Ústí nad Labem a přechidně z Pardubic :-)
27.05.2014 (19:40)
743 010-1: To hodnocení by mě zajímalo. :) Rád bych porovnal osobní zkušenost s tím, co se drbe po internetu.
Zajímavá fotka, hezká a důstojná prvotina, přeji autorce mnoho dalších pěkných obrázků.
Jiří Hasil: Jakou jsou ty jednotky použitelné pro ČR? Je možné, že by je někdo mohl koupit jako secondhand?
Po tom, co jsem o nich četl, bych nikomu ty jednotky nepřál. Vyšlo o nich velice zdrcující hodnocení - a myslím, že po právu. Nebrat!!! Tyhle vagóny budou o moc spolehlivější a než se NS Hispeed rozhodne k nákupu nějakých lepších jednotek, udělají spoustu práce.
Jiří Hasil: Jakou jsou ty jednotky použitelné pro ČR? Je možné, že by je někdo mohl koupit jako secondhand?
Po tom, co jsem o nich četl, bych nikomu ty jednotky nepřál. Vyšlo o nich velice zdrcující hodnocení - a myslím, že po právu. Nebrat!!! Tyhle vagóny budou o moc spolehlivější a než se NS Hispeed rozhodne k nákupu nějakých lepších jednotek, udělají spoustu práce.
27.05.2014 (17:37)
kubze, Josef Petrák: Díky. Hold si AnsaldoBreda v budoucnu budou muset vystačit, jako montážní závody pro jiné výrobce, např. pro Bombardier se tam montují Zefira pro FS...
27.05.2014 (16:51)
Jakou jsou ty jednotky použitelné pro ČR? Je možné, že by je někdo mohl koupit jako secondhand?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko