Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Cisterna púšťa žilou | |
Informace o fotografii: - Úsek: Príbovce - Kláštor pod Znievom - Datum: 3.6.2017 - Autor: Tomáš Mihalik - Zobrazeno: 4448x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
07.09.2017 (15:41)
Junior: Další požáry možná pomáhali likvidovat i hasiči, u těch jsem nebyl, tady už přijeli k hotovému.
Chary: správne píšete, aj v tomto prípade bola úloha požiarneho vlaku spojená s "atrakciou" keďže okrem cisterny viezol aj súpravu nákladných vozňov a postrkového "pilsticka" ktorého sme už mohli videť tu:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/735/735154.html
A pri spiatočnej ceste:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/735/735153.html
Jakub Gregor: Ale požiare boli v tomto prípade celkom rozsiahle a pomáhal aj HZZ SR pri Hornej Štubni zastávke
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/735/735154.html
A pri spiatočnej ceste:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/735/735153.html
Jakub Gregor: Ale požiare boli v tomto prípade celkom rozsiahle a pomáhal aj HZZ SR pri Hornej Štubni zastávke
07.09.2017 (12:58)
Hasil po rakouském Hrbounovi. Jinak je to tak, jak píše Chary. Roli požárního vlaku nicméně nebyl schopný pochopit jeden z místních občanů (možná ten v šortkách vedle škodovky, možná to byl jiný týpek, to už si nepamatuju), který po uhašení požáru projížděl kolem fotografů a vztekle na ně hulákal, proč nešli místo focení hasit. Vysvětlovat mu, že právě od toho je požární vlak a že jeden z kolegů hned po vzniku ohně volal na mašinu, bylo marné, stejně jsme pro něj byli banda k...tov:-).
Zde pohled na situaci z větší dálky:
https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/18891813_1697896833840471_3206182170054534278_o.jpg?oh=d57216d0a7c2b34081a0b318ad4e1d72&oe=5A1B4812
Zde pohled na situaci z větší dálky:
https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/18891813_1697896833840471_3206182170054534278_o.jpg?oh=d57216d0a7c2b34081a0b318ad4e1d72&oe=5A1B4812
Ať mě někdo znalejší doplní či opraví, ale na Slovensku mají povinnost mít za parním vlakem ještě vlak hasicí, což se (někdy) dělá jako druhá atrakce, nějaké jiné historické vozidlo a k tomu hasicí souprava, cisterna s vodou (lze použít též k doplnění do parní lokomotivy) a čerpadlo, asi. No a tady asi něco hasí.
viz
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/781/781009.html
http://www.zelpage.cz/detail_photo.php?photo=781099
http://www.zelpage.cz/detail_photo.php?photo=781057
http://www.zelpage.cz/detail_photo.php?photo=751199
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/735/735146.html
http://www.zelpage.cz/detail_photo.php?photo=753601
atd.
viz
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/781/781009.html
http://www.zelpage.cz/detail_photo.php?photo=781099
http://www.zelpage.cz/detail_photo.php?photo=781057
http://www.zelpage.cz/detail_photo.php?photo=751199
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/735/735146.html
http://www.zelpage.cz/detail_photo.php?photo=753601
atd.
Sergeje z běžného slovenského provozu zmizely před 15 lety, podobně jako v Česku. Tohle je jeden z cca pěti zachovalých muzejních kusů, na fotce zjevně v čele požárního vlaku, který musí podle slovenských předpisů (v Česku to neplatí) následovat za každým parním vlakem a likvidovat případné ohně.
Sergeje na Slovensku běžně jezdí ? Nebo je to "nákladní nostalgie" :-) ?
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko